Ringberg på stadion til søndag!
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ringberg? Er ikke det han HamKam spilleren?jo da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
savner "svensk magi" allerede
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av bateman
for tro og lang tjeneste i klubben bør vi ære ham på stadion mot lyn!markus ringberg er absolutt blant de beste spillerne som har akslet den rød/hvite drakten.gi han den krediten han fortjener!
Ja, det kan vi gjøre før kampen starter. Gjerne med både banner, blomster og lign. Men la oss for guds skyld slippe å høre på Ringberg sanger under kampen.
Da må vi konsentrere oss om dagens FFK lag og de som spiller i rød og hvit drakt.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bateman
for tro og lang tjeneste i klubben bør vi ære ham på stadion mot lyn!markus ringberg er absolutt blant de beste spillerne som har akslet den rød/hvite drakten.gi han den krediten han fortjener!
Ja, det kan vi gjøre før kampen starter. Gjerne med både banner, blomster og lign. Men la oss for guds skyld slippe å høre på Ringberg sanger under kampen.
Da må vi konsentrere oss om dagens FFK lag og de som spiller i rød og hvit drakt.
helt enig.ønsker å høre nye sanger til nye spillere underveis i kampen.noen tekster som har blitt skrevet for jonna,kvisvik,toth og myhre(litt tidlig på han selvsagt).?
men før kampen bør det settes av tid til ringbergs avskjed.noe han aldri fikk.ble virkelig glad når jeg hørte han skulle være i studioet med solheim.stutt-tjukken har nok fiksa den dealen se!
ps:markus ringberg gjorde som hans tro vane var i avskjedskampen:han SKÅRA MÅL!:ffk:
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
lever den til Zoran og dag ;)Opprinnelig postet av bateman
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av keiko
PH sang til Ringberg. Dustehue Ringberg vile ikke en gang komme frem på banen og takke. ja når ham-kam kommer så skal det ikke synges noe ringberg. Det vi kan er når dem sier nr 12 markus ringberg er å klappe. Ettet det skal det være slutt. Han fortjener ikke noe mer fra oss nå. Markus må bli kun en historie for supportere.
Seriøst, keiko... Skam deg!
Ringberg er og forblir "the man" her i byen. Vi har mye å takke Ringberg for og vice versa. Får vond smak i munnen av det du skriver over her.
Greit nok at han ikke er FFK-spiller lenger, men det får da være måte på.
Kommer til å klappe for Ringberg hver gang han gjester stadion.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det var en gang en ringberg skal det hete og ja dette er seriøst. vi bør tenke på vårt eget lag og når PH endelig setter i gang Ringberg sangen så ser du en teit ringberg som holder seg sjult ved siden av steinar sørlie. Jeg hørte ringberg på Radio fr.stad der han hadde klump i halsen av å forlate FFK, men å kansje kommet frem til PH og takke i går hadde vært mer sportslig.
En som VIRKELIG bør settes pris på den dagen han forlater klubben, er Pål Andre Czwartek. HAN er det ansiktet jeg assosierer med klubben, fremgangen og mest av alt lojalitet. En vanvittig lite prissatt person, skal man dømme en del av innleggene her gjennom tidene.
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
En som VIRKELIG bør settes pris på den dagen han forlater klubben, er Pål Andre Czwartek. HAN er det ansiktet jeg assosierer med klubben, fremgangen og mest av alt lojalitet. En vanvittig lite prissatt person, skal man dømme en del av innleggene her gjennom tidene.
Fullstendig enig! En som virkelig har gitt mye for klubben.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Spørs om ikke han er mye mer kynisk enn mange naive mennesker kanskje vil innse? Etter min mening har mange andre bidratt like mye, vært her lenger, blitt behandlet dårligere og ikke fått på langt nær så mye blest. Eksempel? Lars Petter Hansen.
SERIØST?!?!?!?!! Den dagen LPH blir halvparten av det MR er har han gjort noe stort. Da begynner han kanskje å ligne på noe. Hva PAC angår, så er vi helt enige!! :D
Og Keiko, det er bedre du holder kjeft. Er helt enig med Holters, du bør skamme deg. Kommer jo bare pisspreik fra deg om dagen. Begynn å bli litt seriøs.
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914