Ringberg på stadion til søndag!
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Spørs om ikke han er mye mer kynisk enn mange naive mennesker kanskje vil innse? Etter min mening har mange andre bidratt like mye, vært her lenger, blitt behandlet dårligere og ikke fått på langt nær så mye blest. Eksempel? Lars Petter Hansen.
SERIØST?!?!?!?!! Den dagen LPH blir halvparten av det MR er har han gjort noe stort. Da begynner han kanskje å ligne på noe. Hva PAC angår, så er vi helt enige!! :D
Og Keiko, det er bedre du holder kjeft. Er helt enig med Holters, du bør skamme deg. Kommer jo bare pisspreik fra deg om dagen. Begynn å bli litt seriøs.
Er det bare dere hard core fans fra PH som har lov å mene noe, bli litt seriøs selv kanskje, er lov å mene noe annet enn deg eller?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Tror nok at LPH kan takke MR for alt han nå er blitt i Tønsberg. MR løftet han mange hakk som du sier Costanza.
jeg så han jammen meg i helga på slottsfjellfestivalen. så ut som han storkoste seg. fin dame hadde han også i sin arm.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Spørs om ikke han er mye mer kynisk enn mange naive mennesker kanskje vil innse? Etter min mening har mange andre bidratt like mye, vært her lenger, blitt behandlet dårligere og ikke fått på langt nær så mye blest. Eksempel? Lars Petter Hansen.
Ettersom LPH har prøvd å komme i bråk med halve fredrikstad på sine våte byturer, så er det vel ikke rart han ikke er savnet. PAC derimot er en mann vi vil savne. En trofast sliter som har klart å heve seg ettersom ffk har rykka oppover i hierarkiet.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
du er vel ikke vidar henriksen vel?:p
med ffk til champions league!
tsk tsk tsk...it it it :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914