Myhre har fått tilbud
---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
savner "svensk magi" allerede
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men det aller beste ville selvsagt om han kom, ble og avsluttet karrieren i FFK... Scenario to er selvsagt tilnærmet likt, men at FFK evt får MASSE gryn for å selge ham til en storklubb...
Men ser selvsagt helst at han avslutter fotballtilværelsen i FFK
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av McPhisto
Hadde vært stort, men fortsatt redd for at at en utenlandsk klubb skal dukke opp :(jeg har sagt det å sier det igjen som en optimist jeg er at myhre blir ffk spiller.. han har hus i moss
så myhre bare kom du :ffk: mot royal spill med deg som keeper
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som har telefon nummeret hannes, vi må sende SMS til han
Ga bare 58 treff i telefonkatalogen, så du kan jo begynne å sende meldinger og spørre; " er du thomas myhre? landslagskeeperen altså?" for thomas myhre er det sikkert :D
tror spillere begynner å bli lei sms kampanjer i lengden, selv om det er hygglige meldinger kan dette fort utvikle seg til at folk oppforder å sende sms å legger ut nr når en spiller spellær dårlig
Andre treninga imorgen går på stadion så vel møtt:)
Han kommer nok til å gå til FFK, Jerry så ut som han gjør det han kan for at Myhre skal bli i form til Lyn kampen..
men kan si såpass at ja det stemmer at Myhre med de andre keeperne har fått kjørt seg litt
Virker som alle skryter av Jerry, var ikke han hjelpetrener i Lillestrøm for en stund tilbake? I hvert fall bra vi har en såpass bra keepertrener i stallen, og når til og med landslagskeeperen skryter av han, så må han jo være en kapasitet :)
Jeg har lagt lokk på alle forventninger, og har bestemt meg for å juble den dagen en signering er i boks, inntil da holder jeg meg likegyldig :rolleyes:
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
LER HER
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914