Forsatt sitteplass billetter igjen
Så det store salget har det ikke vært enda, mange trodde vel at her skulle det bli utsolgt tidlig.
Raymond Kvisvik var vel grunnen til det, kanskje har bråket rundt Ringberg og Risholt gjort folk skeptiske?
Tipper det er solgt 6000
Raymond Kvisvik var vel grunnen til det, kanskje har bråket rundt Ringberg og Risholt gjort folk skeptiske?
Tipper det er solgt 6000
At det skulle bli utsolgt tidlig er ganske naivt å tro, men det bør bli ca 9000. Husk at mange er på ferie i slutten av juli. Tilskuertallet er selvsagt også væravhengig.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Var jo imponerende 3 000 på treningskampen? Det er jo tre ganger med nesten enn det Moss klarer å dra med seg på en seriekamp. Så jeg ville jo tro at det kom en god del på kampen og den offisielle debuten til Kvisvik & Co.
Men til neste hjemmekamp, så håper jeg i hvert fall at jeg kan stille opp for første gang i år, da er jeg sannsynligvis hjemme på en snarvisit :)
Men til neste hjemmekamp, så håper jeg i hvert fall at jeg kan stille opp for første gang i år, da er jeg sannsynligvis hjemme på en snarvisit :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914