Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-LYN

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 00:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ja jeg tenker på kvisvik`s 2-1 scoring! en perle etter min mening! fantastisk, det målet alene var verdt ingangsbilletten i dag!!:ffk:

Fantastisk nydelig scoring, og ikke minst veldig viktig. Men faktisk så synes jeg Simen Brenne sin var enda vakrere. Utrolig måten han tar med seg ballen og avslutter med yttersiden av foten fra den vinkelen og bort i lengste hjørne. Var bra internasjonalt format over den scoringen (og forspillet, også bra pasning av West)

Uansett, to klassescoringer. Uten tvil.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 25 jul 05, 00:35
Fra den posisjonen jeg så ifra,så trodde jeg ballen gikk utenfor...Men når alle reiste seg og jubla,så gjorde jeg det og :ffk::ffk:

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..

Vil alltid være FFKsupporter!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 25 jul 05, 00:54
dette er forøvrig tv2 nettavisens spillerbørs.kjøss meg i gamperæva!!er det mulig!myhre fikk for dårlig,det samme men pål andre.bertelsen var enormt god!herregud er det mulig...enerly 5er...bjørkøy 4er...hoås en 7(!!!) helt fantastisk!kårer dermed denne børsen fra tv2 til tidenes dårligste og uprofesjonelle børs!der forsvant alt av respekt til den nettavisen!fytterakkern!!!!

Fredrikstad FK ( 4-4-2) FC Lyn Oslo (4-4-2)
27 Thomas Myhre (5)

2 Pål André Czwartek (4)
5 Roger Helland (5)
24 Bora Zivkovic (5)
4 Trond Erik Bertelsen (3)

8 Dagfinn Enerly (5)
7 Simen Brenne (4)
14 Raymond Kvisvik (4)

10 Øyvind Hoås BB (7)
11 Brian West (6)
23 John Anders Bjørkøy (4)

Reserver:
1 Alexander Lund Hansen
9 Raio Piiroja (4)
15 Hans Erik Ramberg
20 Michael Røn
21 Mihaly Toth
22 Martin Wiig

savner "svensk magi" allerede

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 25 jul 05, 00:55
Nettavisen knaller til med følgende referat og spillerbørs: link

Marching on together!

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 25 jul 05, 00:56
Der kom du meg i forkjøpet. Ja du verden, er det mulig?

Marching on together!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 00:57
Endret: 25 jul 05, 00:58
FFKSupporter.net sin artikkel fra kampen kommer ikke før i morgen, men spillerbørsen er ferdig, så skader vel ikke å legge den inn her. Børsen er denne gang utarbeidet både etter observasjon på Stadion, samt "videoanalyse" senere på kvelden :)

Thomas Myhre 7
Viser allerede i sin debut at han er en matchvinner og kan bety flere ekstra poeng for laget. Varter opp med et er par klasseredninger som viser hvorfor han er landets beste. Autoritær og sikker i feltet, rask til å sette i gang spillet og vet samtidig når han skal ta seg god tid.

Pål André Czwartek 4
God før pause. Har blant annet en opptreden hvor han løper opp lynraske Hamoud og setter inn en perfekt tackling innenfor 16-meteren. Modig og veldig bra. Slurver mer etter pause og gjør mange feil som faktisk kan bli skjebnesvangre. Har til dels store problemer med Hamoud.

Roger Helland 4
God de første minuttene hvor han vinner noen dueller, men får gradvis litt problemer. Sliter med tempo og plassering mot raske Lyn-angripere. Blir byttet ut etter en halvtime med skade.

Bora Zivkovic 5
Sliter med å samle forsvaret i store deler av kampen, spesielt første halvdel av første omgang hvor Lyn kommer altfor lett til ved flere anledninger. Ikke like ruvende som vanlig, men spiller seg opp og vinner tross alt de fleste duellene!

Trond Erik Bertelsen 7
Suveren kamp! Blir bare bedre og bedre. Løper opp motspillere, setter inn gode tacklinger, bryter av spillet, gode pasninger, solid innsats. Utvilsomt blant banens beste spillere.

Dagfinn Enerly 4
Klarer dessverre ikke å sette sitt preg på denne kampen heller. Middels gode dødballer og pasninger, men mangler kanskje også litt bevegelse rundt seg.

John Anders Bjørkøy 5
En positiv debut i Tippeligaen. Virker kanskje som at tempoet er litt høyere enn hva han er vant med, men løser de fleste situasjonene bra. Sterk i kroppen og er spesielt god i det defensive arbeidet på midten.

Simen Brenne 5
Fantastisk scoring av internasjonalt format. Dessverre skjemmes helhetsinntrykket av at han gjør litt for mange enkle feil lenger tilbake på banen. Prøver litt for ofte på vanskelige løsninger, noe som fort får fatale konsekvenser. Men løper mye og forsøker å være kreativ hele tiden.

Raymond Kvisvik 5
Matchvinner i debuten med en praktscoring. Men utover den viktige scoringen, så var Kvisvik faktisk langt bedre defensivt enn offensivt. Jobber bra, men sprudler sjeldent. Var mer delaktig i treningskampen mot Vålerenga, men er den typen spiller som på en middels dag plutselig blir genial i noen små sekunder – og i dag var det forskjellen på 1 og 3 poeng!

Øyvind Hoås 4
Mye involvert og god før pause. Viser klasse når han i trengt posisjon vender bort en Lyn-spiller med ”cruyff-finte” og skyter i tverrliggeren fra skrått hold. Blir mer borte utover i kampen før han byttes ut til fordel for Martin Wiig.

Brian West 6
Endelig spiller Brian West 90 minutter, og han viser at han er en viktig spiller for laget. Har bra blikk for spillet, noe som i dag resulterer i to målgivende pasninger. Går også på mange løp. Er bevegelig, men blir mer borte etter hvert og får heller ikke så gode baller å jobbe med.

Raio Piiroja 5
Kommer inn for Helland etter drøye 30 minutter til publikums store begeistring. Er stort sett solid i sitt comeback. Bemerkelsesverdig lite preget av manglende kamptrening. Konge i lufta og flink til å lese spillet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 25 jul 05, 00:58
heh,likt ute der.jaja,jeg ble lettere sjokkert.men så skal det sies at avisenes børser er totalt ubrukelig.fatisk bedre å se på hva de forskjellige lokalavisene gir,ettersom de kun trenger å følge sitt lag.tror tv2 får sende 22+6 mann til samtlige TL kamper.Èn mann hver er mer enn nok for de kara...

savner "svensk magi" allerede

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 jul 05, 01:03
TV2 Nettavisen har i hvert fall klart å skrive Bjørkøy riktig, TV2 Fotball-Xtra skrev Bjørnhøy, sikkert vært greit med en diger bjønn der oppe men...

Ser fra linken til JonAG at de har satt opp FFK i 4-4-3 med Bjørkøy som spiss, og at Røn fikk gult kort selv om han ikke spilte. Det er jo en prestasjon i seg selv...

Mistenker TV2 Nettavisen for at de har to som jobber med referatene. En som leser opp navnene på de som spilte og en som kaster dart-piler for å bestemme hvilken karakter de får...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 01:08
Når de mener Bertelsen er FFKs svakeste, Hoås banens beste, plasserer Bjørkøy som spiss i et 4-3-3-system, så skal man ikke akkurat ta de alvorlig. Helt utrolig at den personen som har satt opp den børsen faktisk får lønn for det!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 25 jul 05, 01:20
Er litt uenig med de som synes hoås var under middels idag. Synes han var en av de aller beste så lenge FFK spilte bra idag, men han falt litt ut av kampen utover i andre omgang. Dette tror jeg skyldes manglende bevegelse rundt ham, bl.a. West ble jo mye stilleståendes og anonym utover i kampen. Uansett så synes jeg Hoås gjorde en god kamp idag, og forsvarer absolutt plassen sin på laget. Poeng: 6.

Eller vil jeg legge til at det som imponerte meg mest med myhre idag var hvor flink han var til å vente ut og lese motstanderen. Et kanonkjøp om han blir!

Engasjert hovedtribunist!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 25 jul 05, 01:40
At nettavisen presterer å gi Bertelsen en 3`er er jo intet mindre enn fantastisk.
Han gjorde en veldig god kamp idag. Løper og løper, vinner dueller og henger som en veps etter sin mann. Til å være så lav vinner han overraskende mange hodedueller.

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 08:28

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 25 jul 05, 09:45
Er det fler enn meg som reagerer på at Hoås vant 2-3 av et tyvetalls mulige hodedueller?

Han gjorde en middels kamp, som de fleste andre i går, men jeg mener at vi må kunne forvente at Hoås vinner fler hodedueller enn West.... ??

Forøvrig tror jeg Nettavisens ansatte må ha fått en gratisforsendelse med de herligste pilsner i god tid før kampstart, slik at de, etter å ha forsynt seg friskt av brunevarene, svitsjet innom et par kanaler og havnet til sist på feil kamp. Når fadesen endelig ble oppdaget (siste pilsen gikk), delte de ut karakterer etter gode gamle "hytt og gevær"-metoden.

Bertelsens 3`er og Hoås` 7`er er i beste fall en ombytting. ;)

Fuh! Fuh! Fuh!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 25 jul 05, 11:09
Endret: 25 jul 05, 11:10
Opprinnelig postet av denialsander
Er det fler enn meg som reagerer på at Hoås vant 2-3 av et tyvetalls mulige hodedueller?

Det som er litt "skremmende" med Hoås er at han faktisk har rett når han uttaler at han er best langs bakken og heller en middelmådig hodespiller - sine 203 cm til tross.

Selv lille West på... 172 cm (?) har jo bedre headeteknikk enn Hoås. Spissen må seriøst ta seg noen lange treninger hvor han kun øver på å heade.

1) Han må lære seg å hoppe for å vinne duellene og klare å styre ballen i retning av motspiller.

2) Hoås vinner en del selv om han står plantet på bakken, men ballen "glir" bare av hodet hans. Hadde han hoppet og "slengt" mer med hodet, så kunne han gitt ballen ekstra fart og styrt den bedre.

3) Mer muskler.

4) Endelig fått skrevet kampreferat.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 25 jul 05, 12:47
Sikkert mange meninger om dette og viktig ble det heller ikke, ettersom vi vant kampen. Men vi skulle ha vunnet 2-0 i går. TV bildene fra TV2 viser at Lyn’s høyerekant var i Offside på sin skåring.

Men samme det… Vi fant og 3nye poeng!

..::FFK::..

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 jul 05, 13:25
Ikke enig. Jeg mener PAC opphevet offsiden. Sjekket om og om igjen på TV2 web TV.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Dj Charlie

A-lagspiller

Lagt til: 25 jul 05, 13:45
Har bilder av det, så om noen vet hvordan jeg kan legge dem ut, så bare si ifra...

Dj Charlie

A-lagspiller

Lagt til: 25 jul 05, 13:52
PAC synes ikke på bilde, så han skal jeg ikke si sikkert, men...

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 25 jul 05, 13:53
Endret: 25 jul 05, 13:53
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Sikkert mange meninger om dette og viktig ble det heller ikke, ettersom vi vant kampen. Men vi skulle ha vunnet 2-0 i går. TV bildene fra TV2 viser at Lyn’s høyerekant var i Offside på sin skåring.

Men samme det… Vi fant og 3nye poeng!

Det var ikke offside i det ballen ble sparket. De var på linje.

Du kan sende til oystein.holt@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 14:41
Opprinnelig postet av Dj Charlie

Kanskje du skal ta en titt på de bildene en gang til... Hverken Sørensen eller Dahl var i offside. En gåte for meg hvordan du får det til å bli offside dersom du faktisk har sett tv-bilder fra situasjonen...

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914