Kamptråd FFK-LYN
myhre
czwartek-bora-helland-bertelsen
enerly-brenne-bjørkøy-kvisvik
toth-hoås
neste uke derimot kan følgende 11er være realitet:
myhre
blixt-bora-piiroja-bertelsen
toth-west
lukter royal league lang vei av den der!!
viktig å starte med 3poeng mot lyn,gud det er lenge siden forige seier...med seier henger vi med,med tap snakker vi bunnstrid.men uansett kommer vi oppover på tabellen utover i høstsesongen!tar en råsjans på 6plass!ekstremt mange bra lag i TL i år.tror start,VIF,RBK,brann og lillestrøm blir for tøffe.vi må kjempe mot lyn og viking.
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
neste uke derimot kan følgende 11er være realitet:
myhre
blixt-bora-piiroja-bertelsen
toth-west
lukter royal league lang vei av den der!!
viktig å starte med 3poeng mot lyn,gud det er lenge siden forige seier...med seier henger vi med,med tap snakker vi bunnstrid.men uansett kommer vi oppover på tabellen utover i høstsesongen!tar en råsjans på 6plass!ekstremt mange bra lag i TL i år.tror start,VIF,RBK,brann og lillestrøm blir for tøffe.vi må kjempe mot lyn og viking.
Helt enig!
..::FFK::..
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Nå som Thomas Myhre er klar for FFK, kan vi jo grave frem denne tråden igjen.
Tipper vi ser dette laget:
---------------Myhre-------------
-Czwartek-Helland-Bora-Berthel-
-Enerly-Bjørkøy--Brenne-Kvisvik-
------------Hoås--Toth-----------
Stort sett enig med deg i dette laget, men ville bytta ut Hoås og latt Wiig få prøve seg fra start.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror dere ikke på ytterligere forsterkninger i løpet av neste uke?
Nei.
Hvis det skjer noe med stallen nå, så er det nok spillere som skal ut. Ikke inn.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
nå var du bestemt her :D en skal ikke si nei uten at drillo, eggen har sagt det :DOpprinnelig postet av kanogvetalt
Tror dere ikke på ytterligere forsterkninger i løpet av neste uke?
Nei.
Hvis det skjer noe med stallen nå, så er det nok spillere som skal ut. Ikke inn.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Myhre
Czwartek
Bora
Helland
Bertelsen
Enerly
Brenne
Jonna
Kvisvik
West
Hoås
Både Tóth og Piiroja vil sikkert begge komme inn.
Vet ikke om Mc Donald er skadet, men han drev i hvertfall med endel lett løpetrening rundt banen.
Ellers var både Enerly og Raymon ivrige med litt skuddtrening etter treninga.
FFK på toppen i 2005
Czwartek
Bora
Helland - Piroja kommer inn i 2.
Bertelsen
Enerly
Brenne
Jonna
Kvisvik
West
Wiig - Toth inn i 2.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Myhre
Czwartek
Bora
Helland
Bertelsen
Enerly
Brenne
Jonna
Kvisvik
West
Hoås
Jeg håper Toth eller Wiig starter i steden for Hoås men det er svært usannsynlig at Drillo setter ut sin egen yndling av laget. Tror nok Hoås kommer til å starte hver kamp i høst så lenge han er skadefri, det er synd for Wiig har mye større potensiale som fotballspiller og jobber mye mer. Hoås trekker seg jo i hver duell. Håper Toth blir en kjempe suksess som scorær mange mål, trenger en goalgetter!:ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Tror det kan bli tøft mot lyn. Forsvaret vårt er ikke bl.a. verdens beste akkurat, og de nye har jo ikke fått så mye tid til å komme inn i systemet enda. Så som den evige optimisten jeg er tror jeg vi taper 3-2.
Engasjert hovedtribunist!
Myhre
Pål.A Bora/Piroja Bert
Bjørkøy Brenne Ramberg
Enerly Toth Kvisvik
Vi må satse offensivt på hjemmebane1
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
FFK til Royal League
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
Hadde vært drittøft med denne oppstillinga i 4-4-3
Vi må satse offensivt på hjemmebane1
Spørs om ikke motstanderne hadde lagt inn en liten klage da ja :)
Etter at de to har blitt byttet ut blir det garantert litt spill langs bakken, noe jeg har stor sans for.
erfo
Opprinnelig postet av erfo
Er det noen som vet om det er mulig å komme inn på stadion etter 60 minutter? Jeg klarer ikke helt å se underholdningsverdien med de lange ballene mot oppspillspunktet Hoås. Jeg regner vel også med at West har løpt på seg en strekk før timen har gått.
Etter at de to har blitt byttet ut blir det garantert litt spill langs bakken, noe jeg har stor sans for.
Nå synes jeg ikke FFK spiller så langt som mange skal ha det til. Det virker som om man har bestemt seg for at FFK spiller kjedelig fotball bare fordi Drillo er trener.
Og til deg, Erfo... det er ofte kjedelig å se på fotball dersom man er nøytral tilskuer, noe ditt innlegg tyder på at nettopp du er. Har man hjertet i klubben og er ekte supporter, blir kampene spennende uansett spillestil.
Så mitt tips til deg: gå på kino - du finner sikkert en god film der som kan underholde deg førstkommende søndag.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914