Husk meg
Brukernavn
Passord

er ffk blitt et kjøpelag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 19 jul 05, 13:14
De fleste profilene er borte. Stadig er det utskiftninger i stallen. Gamle Fredrikstad stadion er snart historie. Det er til å gråte av. Eller er det det?
Laget som rykket opp fra 2. div var ikke et tippeligalag. Ikke laget som rykket opp fra 1. heller. Laget fra forrige sesong var det med nød å neppe. Det er en lang prosess å skape et tippeliga lag ut av nesten ingenting. I mellomtiden måtte man lage et 1. div lag.

Artige typer forlater oss. Gode fotballspillere kommer. Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt. FFK går videre og hedigvis fremover.

Historie er artig men fretiden er å blir fremtiden.
Kontuinitet er viktig men utvikling viktigere.
"Den som stopper og ser seg tilbake vil bli passert"

Det eneste jeg ønsket meg på stadion i går er at FFK kunne kjøpe seg noen nye supportere. Å hilse tre debutanter velkommen med å rope på Ringberg og Risholt er etter min mening forkastelig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 19 jul 05, 13:18
Newsflash; alle topplag i dagens fotball er kjøpelag...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 19 jul 05, 13:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt
De fleste profilene er borte. Stadig er det utskiftninger i stallen. Gamle Fredrikstad stadion er snart historie. Det er til å gråte av. Eller er det det?
Laget som rykket opp fra 2. div var ikke et tippeligalag. Ikke laget som rykket opp fra 1. heller. Laget fra forrige sesong var det med nød å neppe. Det er en lang prosess å skape et tippeliga lag ut av nesten ingenting. I mellomtiden måtte man lage et 1. div lag.

Artige typer forlater oss. Gode fotballspillere kommer. Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt. FFK går videre og hedigvis fremover.

Historie er artig men fretiden er å blir fremtiden.
Kontuinitet er viktig men utvikling viktigere.
"Den som stopper og ser seg tilbake vil bli passert"

Det eneste jeg ønsket meg på stadion i går er at FFK kunne kjøpe seg noen nye supportere. Å hilse tre debutanter velkommen med å rope på Ringberg og Risholt er etter min mening forkastelig.

Jo jeg har skjønt at det er flere som irriterer seg for dette og beklager så mye. Unnskyld Dere alle sammen at slikt skjedde i går . Ser at det var feil og tar på meg ansvaret for dette. Kan si kun en ting. Dette skal ikke gjenta seg mer da jeg ser at mine standpunkter strider mot flere og flere. I tilleg ber jeg Arve om unnskyldning for at jeg kalte ham en arrogant dritsekk. Måten ting har blit gjort har jeg ikke noe å be om unnskyldningen fordi jeg synes fortsatt at mye kunne ha blitt gjort annerledes. Drillo føler jeg at jeg har ikke noe å unnskylde meg for i.o.m. at jeg fortsatt ikke liker det vi har prestert spillemessig i vår......

Takk for meg og beklager alt oppstyret engasjemanget mitt skapte....

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 19 jul 05, 13:44
Klokan.
Der scoret du 11 poeng på en skala fre 1 til 10 hos meg.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 jul 05, 13:54
bra at du tar selvkritikk.. jeg vakke på kampen igår, men hadde nok ikke åpna kjeften igår for å si det sånn..

men til søndan skal jeg kauke som faen:D

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 19 jul 05, 14:16
Fotballen rules jo av penger, slik er det jo bare. Personlig er nesten førstepri at FFK stabiliserer seg slik at klubben blir lokomotiv for regionen, noe å strekke seg etter. Jo flere Østfoldinger på laget, jo bedre. Mne de som til enhver tid er der er FFK spillere så godt som noen.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 19 jul 05, 14:58
Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt.

Overhodet ikke!!

Dette er så latterlig at jeg ikke gidder kommentere det engang!!

Opprinnelig postet av Klokan
Jo jeg har skjønt at det er flere som irriterer seg for dette og beklager så mye. Unnskyld Dere alle sammen at slikt skjedde i går . Ser at det var feil og tar på meg ansvaret for dette. Kan si kun en ting. Dette skal ikke gjenta seg mer da jeg ser at mine standpunkter strider mot flere og flere. I tilleg ber jeg Arve om unnskyldning for at jeg kalte ham en arrogant dritsekk. Måten ting har blit gjort har jeg ikke noe å be om unnskyldningen fordi jeg synes fortsatt at mye kunne ha blitt gjort annerledes. Drillo føler jeg at jeg har ikke noe å unnskylde meg for i.o.m. at jeg fortsatt ikke liker det vi har prestert spillemessig i vår......

Takk for meg og beklager alt oppstyret engasjemanget mitt skapte....

Synes ikke du har noenting å unnskylde deg for...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jul 05, 16:09
Endret: 19 jul 05, 16:09
Litt usikker på om Zoran er ironisk eller ikke, men om han ikke er det, så får han en 11`er av meg også. Synes uansett Drillo har fått mye ufortjent kritikk. Spillerstallen har vært vanvittig skadet, men allikevel har vi tatt poeng. Tror vi går en bra høst i møte!

PS! Biscuitman88... Mener du seriøst at signaturen din hadde noe med ytringsfrihet å gjøre? Hadde du sagt det til noen på gata, så kunne du enten blitt slått ihjel eller politianmeldt for sjikane.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Biscuitman88

A-lagspiller

Lagt til: 19 jul 05, 16:26
Opprinnelig postet av Holters
PS! Biscuitman88... Mener du seriøst at signaturen din hadde noe med ytringsfrihet å gjøre? Hadde du sagt det til noen på gata, så kunne du enten blitt slått ihjel eller politianmeldt for sjikane.

Slått ihjel eller politianmeldt for signaturen "Til helvete med Arve"??? Hvis man skulle anmeldt det hver gang noen ba noen å dra til helvete, skulle politiet sanneelig politiet fått med å gjøre! :rolleyes:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jul 05, 16:28
Endret: 19 jul 05, 16:29
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Slått ihjel eller politianmeldt for signaturen "Til helvete med Arve"??? Hvis man skulle anmeldt det hver gang noen ba noen å dra til helvete, skulle politiet sanneelig politiet fått med å gjøre! :rolleyes:

Hms, var kanskje ikke du som hadde den verste signaturen allikevel... Vi tok en solid opprensking! ;)

Synes uansett det er lite passende og har null med ytringsfrihet å gjøre

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Biscuitman88

A-lagspiller

Lagt til: 19 jul 05, 16:38

Hms, var kanskje ikke du som hadde den verste signaturen allikevel... Vi tok en solid opprensking! ;)

Ikke?? Er det ikke nettopp dette ytringsfriheten handler om - å få si hva man mener?
Greit nok at jeg kanskje kunne formulert meg annerledes, men det er slik jeg følte - og fortsatt føler det.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 19 jul 05, 17:18
et viktig element i denne ytringsfriheten er at det du ytrer ikke skal skade andres verdighet og integritet. Ved å si: -Til helvete med Arve!, så synes ihvertfall ikke jeg at du tar hensyn til Arve`s verdighet...

Engasjert hovedtribunist!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 jul 05, 17:29
til kjeksegutten: tydelig at du er født i 88 ja.. tror nok holdningene dine hadde vært litt annerledes om du hadde hatt litt mer hår på pungen.. (som du naturligvis hadde fjerna igjen.haha. hår er en uting:D )

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 19 jul 05, 17:38
Er nok redd for at 88 ikke står for føselsdatoen til kjeksegutten

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 19 jul 05, 18:07
Du mener at han holder med et hockeylag med blå farger!? :)

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 19 jul 05, 18:34
Endret: 19 jul 05, 18:38
Hallo folkens! Dere syns tydeligvis at det var forfeldelig av Biscuitman88 å be Arve dra til helvete, men det er helt greit å mobbe Biscuitman88?! Helt unødvendig å "disse" noen her for deres meninger syns jeg, men lov å være uenig på en sakelig måte....innlegga over her grenser til mobbing, totalt unødvendig.

Lenge leve "hjørnet"!

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 19 jul 05, 18:42
Jeg har ikke på noen måte mobbet Bicuitman88. Jeg bare nevnte at 88 ikke nødvendigvis stod for fødselsåret hans.

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

Biscuitman88

A-lagspiller

Lagt til: 19 jul 05, 18:43
Opprinnelig postet av Husgutt
til kjeksegutten: tydelig at du er født i 88 ja.. tror nok holdningene dine hadde vært litt annerledes om du hadde hatt litt mer hår på pungen.. (som du naturligvis hadde fjerna igjen.haha. hår er en uting:D )

Er nok betraktelig eldre enn som så, Husgutt.
Men det siste utsagnet ditt skal jeg gi deg rett i :p

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 19 jul 05, 18:47
Er det sant at supporterne bare ropte ringberg og risholt igår, i steden for og ønske de nye velkommen? Forkastelig!

Sensuren til admin er `bra`

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 19 jul 05, 18:49

Ikke?? Er det ikke nettopp dette ytringsfriheten handler om - å få si hva man mener?
Greit nok at jeg kanskje kunne formulert meg annerledes, men det er slik jeg følte - og fortsatt føler det.

Det handler om si hva en mener ja, men det er måten det blir sagt på som er avgjørende... Det finnes mange måter å si at en annen er en fjomp...

Forøvrig så var det jo en Bærumsoss som ble banka opp på brygga for noen år siden, han provoserte bare ved å si "pappa betaler"...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914