Husk meg
Brukernavn
Passord

er ffk blitt et kjøpelag?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 20 jul 05, 01:26
Helt enig med snæbbus 78 her,at folk henger seg opp i bagateller som det at vi tok en sang for ringberg og en for risholt,de har betydd mye for klubben,så det var på sin plass..Og hadde jeg fått sjangsen,ja da hadde jeg gjort det igjen

Vi får nok synge for ringberg når han er tilbake på stadion,men det får skje før og etter kampen...I de 90 min kampen varer må vi sette laget ffk først,og støtte de fram

La forøvrig merke til at klanen begynnte å rope på ringberg,noen som vet om det var et "haha" for at vi har mista han eller at de følte med oss?Ser ingen annen grunn til at hvorfor de skulle begynne å rope på han midt under kampen..Noen andre som fikk med seg dette?

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 20 jul 05, 01:31
Opprinnelig postet av A9$h

La forøvrig merke til at klanen begynnte å rope på ringberg,noen som vet om det var et "haha" for at vi har mista han eller at de følte med oss?

Kan ikke forestille meg at det var annet enn det første, for å helle salt i såret. De er jo tross alt - etter min mening - Norges mest usympatiske supportere, og selve grunnen til at jeg ønsker laget deres dit pepper`n gror

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 20 jul 05, 01:33
Først trodde jeg det var haha, men litt senere i kampen dro de i gang Hoås er ræva, før de gikk rett over til å synge Markus Ringberg! Min konklusjon ble dermed at de enten gjorde det fordi de føler med oss, eller rett og slett for å syke ut Hoås, fordi han skal erstatte Ringberg! Jeg tror mest på det siste egentlig.

Jeg syns forresten vi bør gå skikkelig inn for å støtte Hoås nå, dra i gang noen Hoås rop, for det tror jeg han trenger! Skal han få ut sitt beste så må vi vise at vi støttern tror jeg.

Lenge leve "hjørnet"!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 20 jul 05, 01:34
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Først trodde jeg det var haha, men litt senere i kampen dro de i gang Hoås er ræva, før de gikk rett over til å synge Markus Ringberg! Min konklusjon ble dermed at de enten gjorde det fordi de føler med oss, eller rett og slett for å syke ut Hoås, fordi han skal erstatte Ringberg! Jeg tror mest på det siste egentlig.

Jeg syns forresten vi bør gå skikkelig inn for å støtte Hoås nå, dra i gang noen Hoås rop, for det tror jeg han trenger! Skal han få ut sitt beste så må vi vise at vi støttern tror jeg.

Klanen elsker å disse, så jeg tviler på at de støttet oss ja!

Macka fra start!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 jul 05, 01:56
Synes også det blir litt bagateller å henge seg opp i at haugen sang for Risholt og Ringberg. Det har de tross alt fortjent, men jeg er enig i de som synes det var noe overdrevet og det var en del mumling rundt på grunn av dette.

Når klanen trår til med Ringberg-sanger for å disse haugen, så burde man kanskje tatt hintet.

PS! Plystringen på Hoset var morsom og det var godt å se at han tok det sportslig og klappet. Da holder man som regel litt mer kjeft i etterkant.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 05, 02:19
Opprinnelig postet av Holters

Når klanen trår til med Ringberg-sanger for å disse haugen, så burde man kanskje tatt hintet.

Hvordan vet du at det var for å disse haugen? De begynte jo å synge ganske tidlig, så tviler på at det var for å hinte til haugen at nå holder det med Ringberg synginga hvertfall! Jeg tror det var mest for å syke ut Hoås, da de sang hoås er ræva rett før de sang Markus Ringberg. De begynte også å synge Markus Ringberg rett etter at Hoås hadde vært svært klønete og mistet ballen, så jeg tror det var myntet på Hoås gett.

Lenge leve "hjørnet"!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 20 jul 05, 09:56
Det er klart at klanen sang om Ringberg for å drite ut PH. Klanen er kjent for å støtte laget i et og alt. Dette var for å drite ut plankehaugen. Effekten blir jo bare enda større når sistnevnte tror det ble gjort for å støtte dem.

Planke haugen er en veldig ung supporterklubb. Det er lov å gjøre noen nybegynnerfeil. Det forutsetter at man lærer av feilene sine for å utvikle seg videre.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 20 jul 05, 10:14
Endret: 20 jul 05, 10:15
[quote=Snæbbuss-aristokrat #78
Hvordan vet du at det var for å disse haugen? [/quote]

Bruk hodet. De sang den sangen i byen før kampen også så det var neppe for å støtte Ringberg.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 05, 12:22
Sa ikke at det var for å støtte Ringberg, men at det var for å syke ut Hoås! Nå er det vel mest nærliggende å tro at de sang for å drite ut PH, men syns det var en klar sammenheng mellom Ringberg ropa dems og Hoås dissinga dems se! At de sang for å støtte Ringberg utelukker jeg selvfølgelig fullstendig!

Lenge leve "hjørnet"!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 jul 05, 17:22
Hvor mange er det igjen av de spillerene som spilte første halvdel av sesongen i fjor? Hvor mange av dem er førstevalg i dag? Dette begynner å ligne et tippeligalag.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 22 jul 05, 17:40
Endret: 22 jul 05, 17:40
Sånn jeg ser på førsteellveren, så er det vel brenne og brian som fortsatt er med. Sørlie, PAC, Helland, Macdonald og Røn er med å kjemper om en plass på benken.

Enig med deg. Det begynner å ligne et tippeliga lag dette her. Eller dvs, det begynner å ligne et topplag. Styrker vi bredden litt i forsvaret og får en spiss som er med å kjemper om toppscorertittelen så er vi der. Mulig den spissen heter tóth. Isåfall er vi jo enda nærmere.

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914