Husk meg
Brukernavn
Passord

er ffk blitt et kjøpelag?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 19 jul 05, 18:51
Opprinnelig postet av Julekake
et viktig element i denne ytringsfriheten er at det du ytrer ikke skal skade andres verdighet og integritet. Ved å si: -Til helvete med Arve!, så synes ihvertfall ikke jeg at du tar hensyn til Arve`s verdighet...

Tror nok ikke du finner en eneste dommer som ville dømt meg på det. Men greit nok, jeg kunne sikkert uttrykt meg litt annerledes, og heller sagt "Arve ut!" e.l. men temperaturen var rimelig høy her

Biscuitman88

A-lagspiller

Lagt til: 19 jul 05, 18:53
Opprinnelig postet av KeJ

Det handler om si hva en mener ja, men det er måten det blir sagt på som er avgjørende... Det finnes mange måter å si at en annen er en fjomp...

Forøvrig så var det jo en Bærumsoss som ble banka opp på brygga for noen år siden, han provoserte bare ved å si "pappa betaler"...

Så du mener det er greit at man banker opp alle som sier noe man selv ikke liker eller finner provoserende??

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 jul 05, 18:58
Fy faen for en gjeng....

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 19 jul 05, 19:06
Mulig at jeg var litt kjapp på avtrekkern der, men syns et par av innlegga var litt sarkistiske, eller kanskje jeg bare ikke skjønte humoren ved dem.

Syns det ofte er sånn på forumet her at hvis et par slenger litt med leppa til noen, så henger mange seg på den bølge, det syns jeg er unødvendig. Sånn som i den tråden "Drillo gjør ingenting", alle må lissom si hvor utrolig teit Patrioten er som starta den tråden. Greit nok, jeg syns ikke det var noe god tråd heller, men gidder ikke å hive meg på "dissinga" av Patrioten for det. P.S. Vet at "dissinga" ikke er personlig ment mot han, men mot tråden han startet, syns likevel det er unødvendig.

Lenge leve "hjørnet"!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 19 jul 05, 20:53
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Artige typer forlater oss. Gode fotballspillere kommer. Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt. FFK går videre og hedigvis fremover.

Ringberg vil nok bli husket i mange år på Stadion. Han har skrevet sitt navn med store bokstaver i FFK`s historie. Jeg syns fremdeles det var en feilvurdering, sportslig sett, å selge ham.

Uten at jeg gidder å sjekke fakta; vi har vel aldri hatt noen i klubben som har scora 76 mål på 102 kamper. Ihvertfall ikke i moderne tid. Og det kommer nok til å ta lang tid før vi får en sånn spiss igjen. Hvordan Drillo kan vurdere ham som 3 eller 4 valg, med de spissene vi har tilgjengelig nå, er for meg en gåte, med Hoås som arvtager. Mulig han er bedre enn Ringberg på sitt beste. Men han har ikke vist mye av sitt beste så langt. Han har langt igjen før han fyller skoa til Ringberg. Ringberg presterte på et jevnt høyt nivå, ikke bare som målscorer. Han kjempet og ofret alt i kamp. Bare synd han ikke fikk utnyttet sin spisskompetanse under vårsesongen. Skulle gjerne sett Markus i FFK i to, tre år til. Vår kjære Markus ringberg vil nok fortsette å putte mange mål. Men nå for HamKam dessverre.

Syns forresten enkelte er ganske raske til å dolke spillere som forlater/får beskjed om å forlate klubben, i ryggen. Greit at man støtter klubben, og ikke enkeltspillere, men syns allikevel ikke det er god supporterkultur. Man bør gi spillerne en verdig avskjed, med takk for innsatsen.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 19 jul 05, 21:00
Opprinnelig postet av StianLarsen
Er det sant at supporterne bare ropte ringberg og risholt igår, i steden for og ønske de nye velkommen? Forkastelig!

ehh, nei! Jeg sitter på seksjon A på hovedtribunen og hørte Ringberg sangen 1 gang, roger sangen 1 gang og en gang ble det sunget Eggen.. ellers hørte jeg "michy" etter brassesparket, så dette med "forkastelig" er litt drøyt. Synes det gikk snilt og ordentlig for seg jeg..

hvis folk tror at dette er opprør må jeg begynne å lure!

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 19 jul 05, 21:02
Opprinnelig postet av Pelle
Artige typer forlater oss. Gode fotballspillere kommer. Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt. FFK går videre og hedigvis fremover.

Ringberg vil nok bli husket i mange år på Stadion. Han har skrevet sitt navn med store bokstaver i FFK`s historie. Jeg syns fremdeles det var en feilvurdering, sportslig sett, å selge ham.

Uten at jeg gidder å sjekke fakta; vi har vel aldri hatt noen i klubben som har scora 76 mål på 102 kamper. Ihvertfall ikke i moderne tid. Og det kommer nok til å ta lang tid før vi får en sånn spiss igjen. Hvordan Drillo kan vurdere ham som 3 eller 4 valg, med de spissene vi har tilgjengelig nå, er for meg en gåte, med Hoås som arvtager. Mulig han er bedre enn Ringberg på sitt beste. Men han har ikke vist mye av sitt beste så langt. Han har langt igjen før han fyller skoa til Ringberg. Ringberg presterte på et jevnt høyt nivå, ikke bare som målscorer. Han kjempet og ofret alt i kamp. Bare synd han ikke fikk utnyttet sin spisskompetanse under vårsesongen. Skulle gjerne sett Markus i FFK i to, tre år til. Vår kjære Markus ringberg vil nok fortsette å putte mange mål. Men nå for HamKam dessverre.

Syns forresten enkelte er ganske raske til å dolke spillere som forlater/får beskjed om å forlate klubben, i ryggen. Greit at man støtter klubben, og ikke enkeltspillere, men syns allikevel ikke det er god supporterkultur. Man bør gi spillerne en verdig avskjed, med takk for innsatsen.

hør hør! som jeg skulle sagt det selv.

hørte selv under kampen igår at Ringberg var en grisk jævel. Man glemmer fort!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 19 jul 05, 22:30
Endret: 19 jul 05, 22:30
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Så du mener det er greit at man banker opp alle som sier noe man selv ikke liker eller finner provoserende??

Nei på ingen måte, var bare en respons til følgende utsagn:
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Slått ihjel eller politianmeldt for signaturen "Til helvete med Arve"??? Hvis man skulle anmeldt det hver gang noen ba noen å dra til helvete, skulle politiet sanneelig politiet fått med å gjøre! :rolleyes:

Altså, det er folk som har fått seg en rett venstre for mindre

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Biscuitman88

A-lagspiller

Lagt til: 19 jul 05, 22:35
Nå er det ikke alltid folk trenger å gjøre eller si noe engang for å "få en rett venstre" ;)

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 05, 22:42
er veldig klar over det, og har selv erfart idioter med så dårlig ordforråd at de sverger til muskler i steden for prat... men siden jeg har vært heldig med snakkeutsyret så har bare en slått, og han utgjorde ingen reell trussel, hehe...:D

Når det er sagt, jeg har aldri slått noen, og tar fullstendig avstand fra vold...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 19 jul 05, 22:44
Opprinnelig postet av Klokan

Takk for meg og beklager alt oppstyret engasjemanget mitt skapte....

Håper ikke dette betyr det jeg tror Klokan.

Macka fra start!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 05, 22:47
Endret: 19 jul 05, 22:47
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Klokan

Takk for meg og beklager alt oppstyret engasjemanget mitt skapte....

Håper ikke dette betyr det jeg tror Klokan.

Skriver under på den, det ville vært for dumt... Du er større enn som så Zoran...
Og siden du er en av de som har mening om alt og ingenting, den som irriterer deg over alt og alle, så burde du stå han av nå også...

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 05, 22:49
Endret: 19 jul 05, 22:57

Det eneste jeg ønsket meg på stadion i går er at FFK kunne kjøpe seg noen nye supportere. Å hilse tre debutanter velkommen med å rope på Ringberg og Risholt er etter min mening forkastelig.

Nå må du slutte, man kan vel ikke glemme sine helter i det samme de blir kastet ut døra?
Vi sang sangene dems en gang (ble forsøkt dratt i gang mer av noen, men uten hell) som en gest til 2 spillere som har vært utrolig viktige for klubben. Blir det for mye for deg så får du bli hjemme, eller lukke øra!

Macka fra start!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 jul 05, 22:56
til kanogvetalt

vi for bue sammens.. jeg prøvde å dra i gang drillo etter PH dro eggen.. mange så stygt på meg, men jeg er av den at vi har 3 trenere og det er ikke rett å bare markere en

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 19 jul 05, 23:42

Det eneste jeg ønsket meg på stadion i går er at FFK kunne kjøpe seg noen nye supportere. Å hilse tre debutanter velkommen med å rope på Ringberg og Risholt er etter min mening forkastelig.

Nå må du slutte, man kan vel ikke glemme sine helter i det samme de blir kastet ut døra?
Vi sang sangene dems en gang (ble forsøkt dratt i gang mer av noen, men uten hell) som en gest til 2 spillere som har vært utrolig viktige for klubben. Blir det for mye for deg så får du bli hjemme, eller lukke øra!

Var Ringberg eller Risholt på stadion i går? Hva i h... er det du mener dere må markere? Og overfor hvem? Send blomster til gutta hvis du savner dem. Konsentrer dere om å støtte de spillerene som nå ikler seg den røde og hvite drakta.Håper denne smakløse opptredenen fra PH var et enganstilfelle, og at dere kan fortsette det positive dere egentlig er kjent for.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 05, 00:21
Endret: 20 jul 05, 00:22

Var Ringberg eller Risholt på stadion i går? Hva i h... er det du mener dere må markere? Og overfor hvem?

At vi sang har Roger og Marcus garantert fått vite. Dessuten er det viktig ovenfor resten av troppen å vise at vi ikke glemmer våre helter! Når hele feltet blir medviser det vel at det er enighet om å gjøre det på denne måten.

Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt.

Det er rett og slett utenkelig for meg!

Den setningen forteller meg hvor forskejllige vi er som supportere!

Macka fra start!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 20 jul 05, 00:35
Endret: 20 jul 05, 00:37

Var Ringberg eller Risholt på stadion i går? Hva i h... er det du mener dere må markere? Og overfor hvem?

At vi sang har Roger og Marcus garantert fått vite. Dessuten er det viktig ovenfor resten av troppen å vise at vi ikke glemmer våre helter! Når hele feltet blir medviser det vel at det er enighet om å gjøre det på denne måten.

Etter å ha sett kampen i går, er Ringberg og Risholt( er det ikke det de heter disse to som spiller i HamKam og AGF?) allerede glemt.

Det er rett og slett utenkelig for meg!

Den setningen forteller meg hvor forskejllige vi er som supportere!

Hadde supportenes følelser fått lov til å bestemme hver gang FFK har solgt/leid ut spillere de siste årene, så hadde vi nok fortsatt sparket fotball i 2. divisjon, djpete.

Når man er supporter, så støtter man hele klubben og ikke kun spillerne, slik det ser ut til at en kjerne i Plankehaugen nå har fått for seg,

FFK på toppen i 2005

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 05, 01:03
Endret: 20 jul 05, 01:04
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Når man er supporter, så støtter man hele klubben og ikke kun spillerne, slik det ser ut til at en kjerne i Plankehaugen nå har fått for seg,

Vi startet med en FFK-sang og et FFK-rop Snæbbus, for å understreke at vi setter klubben først!

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

slik det ser ut til at en kjerne i Plankehaugen nå har fått for seg,

Nesten hele feltet sang, uten trusler om vold! Feltet gjenspeiler vel forhåpentlig den gjennomsnitlige Plankemedlem?

Nok om dette fra min side. Kommer ingen vei med lengre diskusjoner, er bare enig i at vi er uenig i dette. å det er jo også lov!

Macka fra start!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 20 jul 05, 01:20
Endret: 20 jul 05, 01:23
Jeg syns det er latterlig av folk å henge seg opp i at PH sang Ringberg og Risholt sangen en gang i begynnelsen av kampen til ære for to spillere som har betydd veldig mye for FFKs opptur! Hadde jeg stått på PH-feltet så hadde jeg sunget av full hals på de to ropa der! At MR og RR ikke var på banen er jo det som utgjør hele symbolikken i å synge for dem, et symbol på at vi ikke glemmer!
Det er kanskje forskjell på oss supportere, jeg syns det var helt på sin plass og ta farvel med MR og RR med en siste sang på stadion, og vi kommer til å synge for Ringberg når han kommer på besøk med Ham-kam også, men det er vel ikke noe motsetning med det og det å støtte klubben?!!! Snarerer tvert i mot spør du meg! Har man virkelig hjertet i klubben, så blir man jo "glad" i de som spiller der også, og da syns jeg det er helt naturlig å ta farvel på en ordentlig måte!

Lenge leve "hjørnet"!

Biscuitman88

A-lagspiller

Lagt til: 20 jul 05, 01:25
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg syns det er latterlig av folk å henge seg opp i at PH sang Ringberg og Risholt sangen en gang i begynnelsen av kampen til ære for to spillere som har betydd veldig mye for FFKs opptur! Hadde jeg stått på PH-feltet så hadde jeg sunget av full hals på de to ropa der! At MR og RR ikke var på banen er jo det som utgjør hele symbolikken i å synge for dem, et symbol på at vi ikke glemmer!
Det er kanskje forskjell på oss supportere, jeg syns det var helt på sin plass og ta farvel med MR og RR med en siste sang på stadion, og vi kommer til å synge for Ringberg når han kommer på besøk med Ham-kam også, men det er vel ikke noe motsetning med det og det å støtte klubben?!!! Snarerer tvert i mot spør du meg! Har man virkelig hjertet i klubben, så blir man jo "glad" i de som spiller der også, og da syns jeg det er helt naturlig å ta farvel på en ordentlig måte!

100% enig, Snæbbus

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914