Stavanger-turen
Nå nærmer det seg med stormskritt igjen, så folkens; hva er planene??
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Håper vi kan rette opp det stygge tapet fra i fjor. Blir nok tøft, første hjemmekamp for Viking etter ferie osv.
..::FFK::..
Det begynner å haste for meg det her, jeg vil nemlig sikre meg billett sammen med resta av plankehaugen, selvom jeg bor langt her borte.
(I`ll be back)
Men håper jo så mange som mulig drar ned å støtter gutta!!!
(I`ll be back)
Vil med dette ønske dere hjetelig velkommen til Stavanger, neste helg er det Glamat festival i byen, og jeg kan på det sterkeste anbefale alle de som har mulighet til og komme på lørdagen om og hive seg rundt og bestille billett.
Vi kan friste med nogest fineste "lysløype" som denne kvelden kommer til og være fult opp av feststemte mennesker
Så alle er velkommen, stikk også innom Beverly Fun pub, Hordenes stamsted for en saklig fotball prat, legger med ett par linker, bare for og friste :-)
Glamat
Hordene Bortesupporter sider
"Nå bler det pigede GULL"
(I`ll be back)
(I`ll be back)
Noen som kan gi meg tips om billetter?? Jeg vil gjerne stå med resta av folka fra Fr.stad :cool:
(I`ll be back)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Kan si det sånn at det blir veldig langt for meg å reise til Aristokratne for å kjøpe inngangsbillett :p
Hør, hør...
For oss supportere som ikke bor i Fredrisktad hadde det vært topp om vi kunne kjøpt billetter over nettet eller noe.. F.eks. i Aristokratens nettbutikk!
Fasen
FFK for alltid!!!
alternativet er jo å aliere seg med noen som kan kjøpre for seg da?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Fasen
FFK for alltid!!!
Hvilket felt skal ffk-supporterne stå på? Noen som har billetten innen rekkevidde, og vil sjekke for meg? :p
(I`ll be back)
Inngang 5
Felt P
Rad 4
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914