Sure gamle gubber??
Noen av dere minner meg om de sure gamle gubbene jeg hatet da jeg gikk på stadion når vi var i 2.divisjon. Trodde de var på gamlehjem nå, men der tok jeg feil
Dere sitter mest og kritiserer det som er galt, og glemmer nesten å nevne alt som er bra. Samme gjør dere når dere er på tribunen.
En ting er å slenge en sleivete kommentar på stadion når en spiller driter seg ut. Men når kritikken begynner å bli ondsinnet og til og med blir personkritikk i ett forum, da blir det for dumt.
Akkurat som om man har ett trist liv og vil ta det ut over noen.."vi plukker Hoås feks og prøver å gjøre livet hans like trist som dems eget."
Føl dere truffet dere som vil...
Heldigvis ikke mange av dere her inne... de fleste har saklige innlegg og konstruktiv kritikk, man skal få høre det når man ikke gir alt det er jeg enig i, men at man er talentløs, elendig osv, blir feil, da hadde de ikke vært i troppen Men at de kan være for dårlige for laget er jo en fair sak, det går opp og ned i en fotballkarriere.
Hva om vi heller prøver å gi skryt til de som gjør det bra og prøver å sparke de andre litt på leggen med konstruktiv kritikk og sette fokus på hva de kan gjøre for å bli bedre..tror faktisk at noen av de leser noen av foraene vi skriver i...
Langt innlegg dette, men måtte få det ut...klarer ikke folk som sutrer (ref: de som ikke er konstruktive) uten grunn...vi ligger bedre ann nå en på over 20 år, noe må jo være riktig...eller hva?
---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Om 30-40 stk skriver at en spiller er rævva syns jeg er uholdbart. Trist for spilleren som leser dette. Syns virkelig synd på Hoås om dagen. Han spilte jo mye bedre i begynnelsen da publikum var med ham. Kritikk i lengden fra nok folk utvikler seg raskt til hets og mobbing. Syns fler burde ta avstand fra slikt.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
FFK til Royal League.......
Jeg virkelig hate(r/t) å sitte i nærheten av de som ikke gjorde annet enn å kritisere under kamp.
Derfor så deilig når Plankehaugen har blitt så store, og hittil vært så godt som utelukkende positive til laget.
Samme med dette forumet, som frem til nå stort sett har vært positivt laddet. Når drillo ble ansatt så forsøkte folk å se det positivet i det.
Husker bl.a. at "antidrillo" skiftet nick. Prisverdig og korrekt!
Støtte laget selvom man er litt uenig. Bevare entusiasmen. Svlege noen kameler.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914