Drillo føler presset, forandrer 4-5-1 formasjonen
---------------------------
FFK til Royal League
"- Så får vi heller leve med at enkelte spillere forlater klubben og spytter bak seg idet de går ut døra"
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Hehe, Kvisviken fornekter seg ikke:
"- Så får vi heller leve med at enkelte spillere forlater klubben og spytter bak seg idet de går ut døra"
Fint at du syns det var humor i den. Syns du den er like morsom når jeg sier at du misforstod og at det var Mokkelbost som sa det :D
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av McPhisto
Fint at du syns det var humor i den. Syns du den er like morsom når jeg sier at du misforstod og at det var Mokkelbost som sa det :D
Ehh? Kvisvik kommenterte situasjonen på en humoristisk måte. AM la opp til og gjennomførte situasjonen. Litt forskjell synes nå jeg da!
[Edit] Oisann! Takk for den McPhisto. Det var jo kødden AM! Han hadde sikkert måtte holde så lenge i tøylene i intervjuet til Holters, at han bare måtte ut med noe dritt, RASKT!
Fyttigrisen for en type! Han fyren der trenger pottetrening i håndtering av media!
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Under beltet fra AM etter min mening! Hva godt kommer det ut av det?
Er faktisk enig at det var en unødvendig kommentar. Så sant du ikke ser humoren i det, sånn som TgfkaFFK gjør da :p
Er faktisk enig at det var en unødvendig kommentar. Så sant du ikke ser humoren i det, sånn som TgfkaFFK gjør da :p
Veldig moro *rødme*! Edit i posten over...
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Veldig moro *rødme*! Edit i posten over...
Men helt alvorlig så bør du tenke litt over at du syns det var humoristisk når du trodde at Kvisvik hadde sagt det og antagelig ikke satt så mye pris på det når du skjønte at det var AM som hadde sagt det. Det sier litt om hvordan din holdning til personer preger hvordan du oppfatter det som blir sagt.
Engasjert hovedtribunist!
Myhre?
bertelsen-piiroja-bora-?????
kvisvik-bjørkøy-brenne-enerly
toth-?????
ville ikke byttet bort bertil,piiroja eller bora med noen.samme kan sies om midtbane 4ern.med noen kloke kjøp framover tar vi neste steg mot toppen av TL!
savner "svensk magi" allerede
Først av alt, jeg er en av de som egentlig ikke er så opptatt av tallkombinasjoner, men siden ganske mange tydeligvis er det, så kommer det her litt statistikk.
Lyn borte: 4-4-2 - 4-4-2
Viking hjemme: 4-5-1 - 4-5-1
RBK borte: 4-5-1 - 4-5-1
Odd hjemme: 4-4-2 - 4-4-2
Hamkam borte: 4-4-2 - 4-4-2
Brann hjemme: 4-4-2 - 4-4-2
VIF borte: 4-5-1 - 4-5-1
Tromsø hjemme: 4-5-1 - 4-4-2
Aalesund borte: 4-4-2 - 4-5-1
B/G hjemme: 4-5-1 - 4-4-2
Molde borte: 4-4-2 - 4-4-2
LSK borte: 4-5-1 - 4-5-1
Start hjemme: 4-4-2 - 4-4-2
(sortert etter lag - starten av første omgang - starten av andre omgang)
Ved begynnelsen av 1.omgang
4-5-1: 6
4-4-2: 7
Ved begynnelsen av 2. omgang
4-5-1: 5
4-4-2: 8
Jeg gidder ikke kommentere noe nærmere (statistikk kan jo som kjent brukes til det meste) enn at jeg synes det er drøyt å kalle 4-5-1 for FFKs "vante formasjon".
(Sikkert preget av litt lite å gjøre idag, men) jeg har også valgt å se litt på tallkombinasjner og poeng:
Kamper med seier:
I de fire kampene som har endt med seier har vi alle gangene startet i 4-5-1. I to av dem har vi lagt om til 4-4-2 i pausa.
Det er kun kampen mot Lillestrøm der vi har startet i 4-5-1 der vi ikke har vunnet.
Av de seriekampene vi har startet i 4-4-2 har vi tapt 4 og spilt uavgjort i 3.
Oppsummert:
Kamper der vi har startet i 4-4-2 i første omgang: 7
Poeng i disse: 3
Kamper der vi har startet i 4-5-1: 6
Poeng i disse: 13
PS! Jeg tror det meste skal være riktig, men tar forbehold om feil. Feel free til å dobbeltsjekke dem som føler for det.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Opprinnelig postet av oleberg
Dette var jo synd for Markus da. Han gikk jo mye pga spillestilen.
Og en gang for alle:
Formasjon og spillestil er to helt forskjellige ting.
Man kan fint endre formasjonen uten å endre spillestil og man kan fint endre spillestilen uten å endre formasjonen. Eller man kan endre begge deler...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Vg gjør fremdeles så godt de kan for å skade ffk, patetisk. Ennå mer patetisk er det at du TgfkaFFK ikke ser det medieskapte av dette og fortsetter og slenge dritt til mokkelbost. Det er veldig synd. Mokkelbost sa da aldri at Ringberg har spyttet bak etter seg på vei fra FFK. Det var det Vg som skapte.
Du gikk rett i "Vg-fella".
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Men helt alvorlig så bør du tenke litt over at du syns det var humoristisk når du trodde at Kvisvik hadde sagt det og antagelig ikke satt så mye pris på det når du skjønte at det var AM som hadde sagt det. Det sier litt om hvordan din holdning til personer preger hvordan du oppfatter det som blir sagt.
Hæh? Det er ikke bare mine holdninger til personen som bestemmer hvordan det blir oppfattet. Det er like viktig med hvilken rolle personen som sier det har!
F.eks
Hvis en spiller sier at "ledelsen kjører klubben i grøfta" så er det utrolig mye mindre kraft i det uttrykket enn om f.eks Eggen hadde sagt det.
Opprinnelig postet av Shadar
Mokkelbost sa da aldri at Ringberg har spyttet bak etter seg på vei fra FFK. Det var det Vg som skapte.
Du gikk rett i "Vg-fella".
Fjått. Hva i allverden var det du tror Mokkelbost mente da? Synes du det er drøyt å lese mellom linjene?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914