Ny fremtid for FFK?!?
Vi må belage oss på at FFKs fremtid kommer til å bli forandret.At Ringberg går er trist.Han har vært symbolet på opptur sammen bl.a Eggen og Risholt,men skal nå kjempe for et annet lag.Det samme skal Risholt og Eggen skal kanskje gå til nye utfordringer han også.Alikevel ser det ikke helmørkt ut for Fredrikstads del.
For oss som ønsker Drillo vekk kan vi jo trøste oss med at han maks blir ett år til.Om ikke Eggen er her da finnes det andre treneralternativer.Vi kan også glede oss over at Raio er tilbake og at vi har fått spennende spillere i Bjørkøy og Toth.Det kan bli en spennende høstsesong og vi bør heie laget frem til en reprise fra i fjor i steden for å bidra til krisestemning og frustrasjon ved å syte å klage.Jeg synes mye av det som har skjedd er tragisk,men det er sånn fotballen er og det må vi enkelt og greit finne oss i.
Som mange har hevdet er også Eggen med på å styre skuta og hadde han vært helt i mot å selge Ringberg hadde det nok ikke skjedd..At vi er nødt til å selge flere spillere er kjedelig,men som Drillo sa, er dette spillere som ikke skal være tenkt i første elleveren.Jeg håper FFK-gutta reiser seg og gjør det utrolig bra i høst-sesongen!!!
---------------------------
olex
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva om Drillo fortsetter neste år, og deretter skriver enda en kontrakt med FFK. Hvis han lykkes, og synes dette gir mersmak, kan det jo hende han fortsetter noen år til.
Måtte Gud forby! La oss uansett håpe det blir til FFK´s beste!
Macka fra start!
Fremtiden eller framtia er alltid ny, også for FFK.
En kan dra enkelte lærdommer fra fortida, og håpe å ta med seg noe av det beste derfra.
Slik er kampen mot Kamma idag framtid, og lørdag kl21.00 historie.
La oss bare håpe at utvikling går i FFK`s favør, selv om jeg opplever denne sesongen på mange måter som ett skritt tilbake.
Har ikke tenkt å ta opp nye diskusjoner rundt dette, bare litt filosofering rundt ett tema.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Fremtiden eller framtia er alltid ny, også for FFK.
En kan dra enkelte lærdommer fra fortida, og håpe å ta med seg noe av det beste derfra.
Slik er kampen mot Kamma idag framtid, og lørdag kl21.00 historie.
La oss bare håpe at utvikling går i FFK`s favør, selv om jeg opplever denne sesongen på mange måter som ett skritt tilbake.
Har ikke tenkt å ta opp nye diskusjoner rundt dette, bare litt filosofering rundt ett tema.
Husk at dette er den vanskelige andre sesongen, dracula. De fleste nyopprykkede lag, som klarer seg den første, får vanligvis problemer i den neste sesongen.
Det har ikke FFK fått. Poengmessig ligger vi langt foran forrige sesong, dette til tross for at vi også i år har hatt store skadeproblemer i vårsesongen. I år ser det også ut til at vi har lettere for å få tak i de forsterkningene vi prøver oss på.
Faktisk synes jeg vi er i ferd med å få bygget opp et kanonlag, selv om vi fortsatt bør forsterkes med enda 2-3 nye.
Derfor har jeg veldig vanskelig for å skjønne hva du legger til grunn, når du sier at denne sesongen på mange måter oppleves som et skritt tilbake, dracula.
FFK på toppen i 2005
Snæbbusa1, dette har vi diskutert før.
Gidder ikke starte på nytt, la oss være enige i at vi er uenige. Greit.
PS Du har sikkert lest min oppsumering ang hva vi enige i og uenige i, dersom du ikke har det så er den på " Drillo bestemmer seg......." hvor vi hadde vår forrige diskusjon.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914