Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo gjør ingenting

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 05, 23:01
Det er jo Eggen som gjør alt under kampen, i dag før kampen begynte, var han borte med klokkesvingen og hentet stoler til seg selv og Drillo.
Drillo satt seg pent i stolen og fulgte det som skjedde uten en lyd, Eggen som er hjelpetrener ropte til spillerne med skryt og beskjeder underveis, men Drillo satt pent og rolig forsatt og fulgte kampen, vips så spretter ut av stolen, oi det skjer noe, FFK er i angrep og en sjanse, ble ikke noe av det, da er det tilbake til stolen. Synes det blir dumt at det i det helt tatt ikke er tatt en avgjørelse at Eggen blir hovedtrener til neste år, det er ikke noe å diskutere om. Hadde ikke Drillo hatt Eggen, da ville han ikke klart dette alene

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 18 jul 05, 23:04
Dersom det er Eggen som gjør alt blir kritikken forhold til Drillos feilvurderinger litt merkelig.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 18 jul 05, 23:05
Jeg synes egentlig dette er helt latterlig. At Eggen henter en stol til Drillo? Det er jo helt naturlig siden Drillo lider av en sykdom som gjør det vanskelig for ham å gå... Og at Drillo ikke gaper og skriker så mye på benken, i motsetning til Eggen, er da heller ikke noe oppsiktsvekkende. Dessuten er det mange store managere/trenere rundt om i verden som holder seg i ro underveis i kampene, mens assistentene tar seg av beskjedene ut på banen. Drillo og Eggen sitter jo og diskuterer seg imellom underveis i kampene, men Eggen gir beskjedene ut fordi han er en annen mennesketype/trenertype. Det er jo derfor man har assistenter, slik at man kan delegere litt oppgaver...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 18 jul 05, 23:11
Helt enig med Costanza
+ Det er en Treningskamp vel å merke
Husk at Drillo er Hjerteoperert for ikke så veldig lenge sia å mest sannsynlig skal ta det litt med ro....


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 18 jul 05, 23:12
Endret: 19 jul 05, 09:08
Ja, en annen ting er at det kan være så enkelt at Eggen har kraftigere stemme enn Drillo, da er det ikke tvil hvem som bør rope på spillerene.

Men, man må jo for guds skyld finne noe å kritisere ham for.

Nå har vi:
-Manglende skriking
-Henter ikke stolen sin selv
-Reiser seg bare når det er sjangser

flere kritiske punkter mot Drillo (av samme kaliber)

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jul 05, 23:22
Endret: 18 jul 05, 23:23
Utrolig presis oppsummering av denne tråden, remtan, det må jeg si.

Morsom var den også i sånn oppstilling, hehehe.

Jeg tror vi skal få litt mer kjøtt på beinet før vi krever Drillos avgang enn som så. Jeg kan personlig leve med både manglende skriking og at han bare reiser seg når det er sjanser. Det med stolen derimot er tungt å svelge.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 18 jul 05, 23:22
Går det sport i å finne ting å kritisere om dagen?

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 jul 05, 23:32
Herregud...Du tror vel at det bare er eggen som snakker i garderoben også vel?Skjerp deg...latterlig tråd

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 18 jul 05, 23:36
I pausa så var Ahlsen og Eggen ute sammen med spillerne som varmet opp, så var Drillo alene sammen med spillerene i garderoben!

---------------------------

FFK til Royal League


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 jul 05, 23:57
herregud for en teit tråd..

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 jul 05, 12:17
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo Eggen som gjør alt under kampen, i dag før kampen begynte, var han borte med klokkesvingen og hentet stoler til seg selv og Drillo.
Drillo satt seg pent i stolen og fulgte det som skjedde uten en lyd, Eggen som er hjelpetrener ropte til spillerne med skryt og beskjeder underveis, men Drillo satt pent og rolig forsatt og fulgte kampen, vips så spretter ut av stolen, oi det skjer noe, FFK er i angrep og en sjanse, ble ikke noe av det, da er det tilbake til stolen. Synes det blir dumt at det i det helt tatt ikke er tatt en avgjørelse at Eggen blir hovedtrener til neste år, det er ikke noe å diskutere om. Hadde ikke Drillo hatt Eggen, da ville han ikke klart dette alene


Dette syns jeg bare blir trist patrioten.



simpelt av deg...

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 19 jul 05, 12:29
Patrioten ! jeg tror ikke Drillo snakker no særlig med Eggen i spillerboksen heller (ironi)

Helt enig Shadar...Trist

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 jul 05, 15:26
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo Eggen som gjør alt under kampen, i dag før kampen begynte, var han borte med klokkesvingen og hentet stoler til seg selv og Drillo.
Drillo satt seg pent i stolen og fulgte det som skjedde uten en lyd, Eggen som er hjelpetrener ropte til spillerne med skryt og beskjeder underveis, men Drillo satt pent og rolig forsatt og fulgte kampen, vips så spretter ut av stolen, oi det skjer noe, FFK er i angrep og en sjanse, ble ikke noe av det, da er det tilbake til stolen. Synes det blir dumt at det i det helt tatt ikke er tatt en avgjørelse at Eggen blir hovedtrener til neste år, det er ikke noe å diskutere om. Hadde ikke Drillo hatt Eggen, da ville han ikke klart dette alene


Det du beskriver nå har jo vært sånn i hele år... Nå må du få opp øya... Eneste gangen jeg har sett drillo i 100 var når Staberg IKKE blåste corner i kampen mot Brann

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 19 jul 05, 15:30
Opprinnelig postet av KeJ
Eneste gangen jeg har sett drillo i 100 var når Staberg IKKE blåste corner i kampen mot Brann


Hehe. Da var han sinna også. :D

---------------------------

Fredd


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 19 jul 05, 16:10
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av KeJ
Eneste gangen jeg har sett drillo i 100 var når Staberg IKKE blåste corner i kampen mot Brann


Hehe. Da var han sinna også. :D

Var jo dette det han måtte operere! :D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 jul 05, 18:15
Mener å huske at han tok helt av når vi ikke fikk et innkast mot Gressvik i cupen :)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jul 05, 19:03
Kunne vi ikke bare gitt Drillo en rullator og megafon? Og en håndfull koffeintabletter en times tid før kamp, så hadde vi hatt en illsint, høylytt og *veldig* mobil trener opp og ned langs sidelinja under hele kampen.

Denne tråden fikk meg virkelig til å le.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 19 jul 05, 19:16
Husker han ble irritert når spillerne skulle bære ham på gullstol etter kampen i Polen hvor Norge kvalifiserte seg til VM i USA.
Da ropte han: "Pass på brillene mine!!" :D

Vetlings

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 26

Lagt til: 19 jul 05, 19:43
Spør deg selv:Hva gjør Drillo før og under kampen?
INGENTING!!
Han setter opp laget(ække sikkert han gjør det engang).greit nok! Hva ellers gjør han?...gir spillerene geografi-spørsmål!!?
Eggen og Ahlsen skal ha mye ære!...så hvorfor ødelegger Drillo ALT for Fredrikstad!? Han gjør jo ærlig talt at vi taper! Geografi-spørsmål øker ikke prestasjonene til spillerene! Det er Eggen og Ahlsen som står for det!
Hvorfor være tilhenger av Drillo??

---------------------------

FFK slår te ijænn!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 19 jul 05, 19:56
Tar meg friheten til å oppdatre remtan sin liste.

Nå har vi:
-Manglende skriking
-Henter ikke stolen sin selv
-Reiser seg bare når det er sjangser
-Stiller geografispørsmål

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340