kampen..........
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
wiig er jeg heller ikke imponert over, men han kan du se at er uferdig han har et større potensiale en det han viser, vi får se han blomstre om et år eller 2 forhåpentligvis men noen landslagsspiss blir han aldri trur jeg for å si det sånn.
mcdonald er en av de mest spennende spillerne vi har i fredrikstad både for fremtid og nåtid, syns det var på høy tid at han fikk slippe til, han viser teknik fart arbeidvilje, han kommer på fine løp og er generelt et fint oppspils punkt fordi han skaper fart i angrep som bae west kan si seg bedre på.
west og mcdonald har vi ikke sett spille sammen iår mener jeg å huske men trur det ville vært en dødelig kombinasjon.
fredrikstad, stjernen og liverpool for altid:)
er ikke sikker på om han får ny kontrakt hvis han fortsetter å være så mye skadet noe som kanskje er greit, hva er vitsen av å ha en spiller vi ikke får brukt
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
PS:
Ikke spør hvordan Hoås var...
Han hadde et par pasninger i andre omgang som var ok, men sjelden har jeg sett en spiller som er involvert i så mye uten å utrette noen ting. Han får jo ikke til en dritt. Det sies at han har spisskompetanse. Spisskompetanse i hva? Jeg mener han spilte seg ut av laget i dag, for en stund. Vi har faktisk mye spennende på gang der fremme nå, så Hoås bør benkes. Folk sitter jo og ler av han på tribunen.
Ellers var det en del bra, småpent innimellom. Sikkert pga av att Vif byttet ut halve laget til pause, men dog.
Gledelig att Piroja er tilbake også. Han gjør mye bra i dag han.
Det var veldig moro å se Lund Hansen i mål. Klarte seg bra og hadde et par gode redninger, men også et par feilvurderinger i feltet. Håper han står til søndagen!
FFK til Royal League
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Men når det er sagt, har vi vel nå så mye teknisk gode spillere at vi heller bør prøve oss litt mer langs bakken. Altså...- mer bruk av McDonald. La gutta få leke seg litt. Sånn som de gjorde mot slutten av kampen.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av McPhisto
Gi ham kostruktiv kritikk, ikke knus ham. Det er som regel det som hjelper en person.
Er veldig enig med deg i det. Hoås får ufortjent mye dritt fra tribunen, der de samme personene ville støtta opp om f.eks. Brenne om han hadde gjort samme feil. Han er fortsatt ung og trenger den støtten han kan få, det samme gjelder for Wiig. Slik jeg ser det syns jeg Sørlie får altfor mye cudos etter hva han presterer til tider.
Nykommerne viser seg frem ganske positivt synes jeg.
"Jona" viste seg frem som et arbeidsjern, og lovte enda bedre fremtreden på søndag (dersom han får starte)
Raymond sprudler til tider, og virker til å få med seg hele laget.
Til tider en meget god kamp etter min mening.
Macka fra start!
Moro å se at ingen av debutantene var fornøyde og mente de hadde mer å gå på.
Kampen alt i alt (minus Hoås og speakeren) var et syvmilssteg i riktig retning.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det er synd.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
Men de beste på FFK i dag synes jeg kanskje var Bertelsen og Brenne. Så virkelig spor av klasse hos Brenne ved flere anledninger igjen, kanskje finner han frem til den fantastiske formen han hadde i fjor høst denne høsten også? Hadde vært morsomt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Holters
Glemte en ting... Kan aldri i mine villeste fantasier forestille meg at Lund Hansen får fornyet tillit til søndag. Han var ikke akkurat tryggheten selv i dag...
Ikke? Han har jo ikke spilt så mye i år da. Kanskje litt rusten. Men han hadde en del kvalitetsredninger synes nå jeg. Mener han bør få fornyet tillit til søndag, helt klart.
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av Holters
Glemte en ting... Kan aldri i mine villeste fantasier forestille meg at Lund Hansen får fornyet tillit til søndag. Han var ikke akkurat tryggheten selv i dag...
Ikke? Han har jo ikke spilt så mye i år da. Kanskje litt rusten. Men han hadde en del kvalitetsredninger synes nå jeg. Mener han bør få fornyet tillit til søndag, helt klart.
Han hadde en benparade som er verdt å nevne, ellers var han svak på følgende:
1) Han holdt ikke ballen på alle skuddene i hele 1. omgang og delvis ut i 2. omgang. Kunne fort blitt farlige returer.
2) Fomlet i feltet. Utrusningene virket usikre.
3) Igangsettningene av spillet gikk alt for tregt. Han fikk aldri bestemt seg for om han skulle kaste eller ikke, og når det så ut som han hadde bestemt seg, så var det for sent.
Ser ingen grunn til at han skal få spille til helgen. Sørlie virker faktisk mer solid, selv om det er hardt å dømme Lund Hansen ut ifra en kamp. Men Sørlie er førstekeeper (som Costanza sier) og har ikke spilt seg ut av laget.
Ansvarlig redaktør
Når det gjelder fomling i feltet så var det mye bedre enn det Sørlie gjør. Sørlie går inn i dueller og mister ballen, Lund Hansen gikk ut når ballen var litt for høy, men han fikk boksa den ut selv om det var på hengende håret. Han hadde ihvertfall en inngripen i feltet som var meget bra.
At han ikke holder ballen kommer vel av lite match trening. Gi han noen kamper, så skal du se!
FFK til Royal League
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914