FFK.. en overgangsvinner?
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 18 jul 05, 17:31
Ja, i dag går jeg på stadion med en ting for øyet. Og det er å se om vi er en overgangsvinner. Selvfølgelig er en kamp for lite, men en viss pekepinn vil man få....... Ringberg, Risholt, Vikamae ut og Kvisvik, Bjørkøy og Toth inn........
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 18 jul 05, 17:33
jeg forstod ikke helt FB sin tolkning der nei...ikke helt enig i at FB er overgangsvinner. Kvisvik er bra ja, men resten er vel ikke så mye bedre enn de ævrige. (FFK ønsket tross alt han danske duden som gikk til start fremfor Toth)
---------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 jul 05, 17:35
FB sin vurdering av overgangene i dag virket ikke å være helt gjennomarbeidet. Litt for mange merkelige vurderinger.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 18 jul 05, 21:47
Var det Vidar eller?
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Ble medlem: 14 jul 05
Lagt til: 18 jul 05, 21:48
I etterkant av kampen i dag så er det ikke helt umulig at FFK er overgangsvinner.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Ble medlem: 12 mar 05
Lagt til: 18 jul 05, 22:26
Tross alt vet ingen av dere så mye om de to andre...så når dere sier kvisvik er bra..så får dere vente å se da vettu ;)
Bare Ringberg som har vært viktig for FFK , men han er ikke uerstattelig..spent på toth =)
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 18 jul 05, 22:37
Bjarkøy så bra ut, Kvisvik kjenner vi. Toth visste enkelte positive ting. Dessverre for han tipper jeg Drillo vill bruke Hoås ved siden av han og det vil hemme han...... Sumsumarum mener jeg midtbanen er styrket, på topp er vi svekket i mine øyne...... Totalt sett ingen overgangsvinnere...... Men vi kan jo regne Raijo som en ny spiller og da er vi kanskje det alikevel.....
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 18 jul 05, 22:43
Vel, nå er ikke FFK eneste laget som har fått inn spillere. Synes Vålerenga (fremdeles med Steffen), Odd, Brann, Ham-kam virker som overgangsvinnerne i tippeligaen. De er ihvertfall vesentlig styrket. FFK er kanskje noe styrket totalt sett men veldig langt frem til å kunne kalles en overgangsvinner.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
06/10/2024 22:02 | 2001f914