Husk meg
Brukernavn
Passord

29 A-lagspillere-hvem blir den neste ut døra?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 jul 05, 16:51
Endret: 18 jul 05, 16:52
vi tar utgangspunkt i en 4-4-2 formasjon.en stall på 22-23 spillere bør holde.inkludert i denne stallen da 4-5 unge talenter.vi har rett og slett for mange spillere i dagens stall,synd de begynte oppryddinga med å fjerne ringberg og risholt.ringberg var vår nm1 på topp,mens jeg rangerer risholt bak brenne som nm2.tar også utgangspunkt i at ingen nye spillere entrer stadion før vinduet stenger.

sørlie/ALH/staw

blixt/PAC-bora/magnusson-piiroja/helland-bertelsen

enerly/tarik-brenne/ramberg-bjørkøy/røn-kvisvik/mackie

hoås/wiig-toth/west

spillere jeg håper/tror forsvinner:
-nm1:koskela(5valg på sentral midtbane)
-nm2:stjerna(ikke god nok for TL)
-nm3:trondsen(legger trolig opp,synd ettersom tor var en virkelig lagspiller)
-nm4: peters(langt bak i rekka han også,vil ikke savnes)
-nm5:hornseth(ennå en overflødig spiller i A-troppen,holder rett og slett ikke TL mål)
-nm6:garro(vet lite om garro,men han er grusom langt bak i rekka for sentral midtbane.ønsker å se han spille,men det skjer neppe med det første i FFK,ønsker primært en utlånsavtale for jose)

ved disse salgene ville vi ha redusert stallen til 23spillere,noe som er akseptabelt.wiig bør vi vente med nå som markus ble solgt.større sjanse for spilletid på topp,der han definitvit har sitt talent.dobbeltdekning på samtlige plasser er mer enn godt nok i TL.(regner PAC som backup for begge back-sidene)

dette er altså stallen jeg ønsker for høstsesongen, og utifra hva ffk anno 2005 besitter av spillermateriell.for neste sesong ønsker jeg nye spillere/trener,men den diskusjonen kan tas ved sesongslutt.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 18 jul 05, 17:01
er vel stort sett det som blir sagt fra klubben også.............

Garro kan du se på FFK2

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914