Lest dette?
Noe er i ferd med å skje der nede, men Eggen jr og Drillo sitter fortsatt, når jeg snakker om skje, snakker jeg om spillere som protesterer på spillerstilen.
Hva syntes dere om det som blir sagt der?
Lykke til ikveld mot Vålerenga, gleder meg, kanskje vi tar dem ;) hehe
Jeg for min del har takka for meg, men det kan hende jeg skifter mening... Vi sees :ffk: supportere ;) hilsen meg :)
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av A9$h
eh...Nedrykkstruende?Sisst jeg sjekka så lå vi midt på tabellen..Her har dagbladet ikke vært helt oppdatert tror jeg
Det er klart vi er nedrykkstrua når klubben holder på som de gjør i disse dager....svikter Toth har vi ikke no spisser som scorer jevnt og trutt...sentral midtbane er heller ikke styrka i ferien etter min mening, tvert imot mener jeg...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Opprinnelig postet av Husgutt
som om vi har hatt en spiss som scorer jevnt og trutt hittil i år...
Ringberg var god nok for å score mange mål i tippeligaen, det vet vi. De spissene vi har nå er det meget usikkert med...west er god, men han er jo kronisk skada...
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Vi har ikke hatt en spiss vi kan regne med at skal score på to år. Enkelte av dem har vi ikke kunnet regne med at var spillbare engang.
Skjønner faen ikke hva du preker om! Ringberg har putta et solid antall mål hver sessong han har spilt, og han har aldri vært skada...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914