Husk meg
Brukernavn
Passord

Pga økonomi eller egne meninger?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 17 jul 05, 22:44
Er Markus Ringberg solgt og Roger Risholt gitt bort fordi:

- Vi har økonomiske problemer og må bli kvitt spilleres lønninger?
- Fordi de har våget å si sin mening?

Eller en kombinasjon? Det er noe fryktelig galt her som skurrer skikkelig. Propaganda fra klubber stoler jeg aldri 100 prosent på uansett.
Ringberg funderte jo selv på om det kunne være fordi han hadde gitt trenerne ris og ros, og det er spesielt interessant å høre hvorfor Risholt plutselig er et fjerdevalg på midtbanen.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 17 jul 05, 23:00
Jeg tror ihvertfall ikke FFK hadde råd til å matche HamKams tilbud mht Ringberg, men hva grunner til at Risholt går gratis vil jeg gjerne vite nå. Nå med en gang, dette må fort ut.

At Risholt akkurat nå er fjerdevalg mht årets sesong samt nyinnkjøp kan nok være greit, han kan jo ikke ha klippekort bare fordi han har vært god før. Plassen må kontinuerlig forsvares.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 jul 05, 23:02
Er ganske sikker på at det ikke er pga egne meninger hvert fall. Når det gjelder Risholt, så tror jeg det er så enkelt som at Drillo ikke mener han har prestert godt nok, og trolig spiller holdninger/profesjonalitet (dvs. mangel på sådan) inn i bildet. Med Ringberg så var det helt klart økonomisk gevinst og Ringbergs egne ønsker som lå til grunn.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 17 jul 05, 23:05
Jeg har en følelse av at det ER egne meninger, altså å våge å si fra. Det er mange andre spillere som har blitt ekskludert for nettopp det på 90-tallet...

Altså, enhver annen klubb sørger for å ta vare på kapteinen, målscoreren og gir heller ikke bort en midtbanespiller med 1,5 år igjen av kontrakten. Her ER det mye som ikke stemmer.
Enten det, eller at jeg og de fleste andre forstår så fryktelig lite. (kanskje mulig. Hehe)

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 17 jul 05, 23:19
Det at Risholt gis bort er jo en gåte, men hva menes egentlig med å tørre å si ifra? Sier man fra av og til, greit, men hvis man hele tiden maser om det samme så er det et opprør og da handler det ikke lengre om å tørre å si ifra, men å ikke infinne seg i et lag. Og en slik spiller er ikke bra for gruppa.

Men jeg vil understreke at jeg tror Risholt har oppført seg bra og at han går fordi Drillo mener han er 4 valg, sportslig sett.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 17 jul 05, 23:25
Eller kanskje de to overgangene ikke hadde noe med hverandre og gjøre...

Markus følte seg kanskje litt dårlig behandla og valgte og sikre fremtiden sin økonomisk, mens roger fikk lov til å gå fordi klubben har hentet en ny spiller i hans posisjon, i tillegg til at de kanskje ser det at Ramberg lykkes i å komme tilbake som fotballspiller, og dermed er Risholt litt overflødig.

Personlig synes jeg dette er bra for klubben, med forbehold om at Bjørkøy er en mye bedre fotballspiller enn det roger risholt er.

At de kvittet seg med Ringberg likte jeg derimot ikke.

Engasjert hovedtribunist!

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 18 jul 05, 06:50
Endret: 18 jul 05, 06:52
Opprinnelig postet av Julekake

Personlig synes jeg dette er bra for klubben, med forbehold om at Bjørkøy er en mye bedre fotballspiller enn det roger risholt er.

nå har ikke jeg fulgt så veldig mye med på han der bjørkøy., og jeg tviler ikke på at han er god, men jeg tror du tar vann over hodet når du sier at han er mye bedre enn risholt, for en risholt i toppform er en av de beste sentrale midtbanene i landet!

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 18 jul 05, 09:40
Jeg tilhører de som aldri har vært imponert over Risholt`s prestasjoner for FFK, med unntak av målet mot Molde.

Demokrati er muligens rettferdig, men det er hverken effektivt eller prestasjonsfremmende.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914