Risholt
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av KeJ
Div. uttalelser i media er vel med på å underbygge det faktumet...
Han sto betraktlig lengre bak en meg når det smalt for å si det på den måten
Betyr ikke det strengt tatt at du stod nærmest? :p
Krutt i den meldinga:p
tror nok du skjønner hva jeg mener DagJ...
hadde ikke Risholt vært en god fotballspiller, så tror jeg han hadde jobbet på en Jet-stasjon
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Er der nogen som kan fortælle mig hvad han er for en type på banen?
Er han ofte skadet?
Pft.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Han går fra FFK fordi han ikke stilletiende godtar at ballen skal spilles over midtbanene hver gang.
Feil. Han går fordi han ikke blir sett på som god nok.
Men til AGF-supporteren over her. Risholt har aldri vært skadet og har derfor liten erfaring med dette. Han sliter med lysken nå for tiden, men skal være på bedringsen vei.
Risholt er en hissig ballvinnertype. På sitt beste kan han ta hvem som helst ut av kampen, men på sitt verste blir det mye gåfotball. Han har et lavt tyngdepunkt, er ekstremt god til å skjerme ballen og fungerer som motoren i laget. Dødballfoten og straffetagerevnene er det heller ikke noe å så si på.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Han er hissig,noe jeg syns er et spesielt kjennetegn er at hvis han blir dratt i trøya fortesett har spillet å legger seg ikke ned å vil ha frispark!litt ujevn i prestasjonene!!Men en god spiller som jeg tror fort kan bli en publikumsyndling hos dere,akkurat som han var her i Fredrikstad!!
Har vært skada nå litt,en lyskestrekk,men jeg snakka med han for noen dager siden å da sa han at han regnet med å være tilbake ganske snart!!!Dere skal være glade for at dere får han gratis!Jeg syns det er bare tull å gi han gratis bort!!!!!!!!
"Som people belive football is a matter of life and death.
Im very dissepointed with that attitude!
i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"
Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.
"Røde og hvite
Opprinnelig postet av Holters
Feil. Han går fordi han ikke blir sett på som god nok.
Og han blir ikke sett på som god nok, som følge av at han tar bladet fra munnen innimellom.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Og han blir ikke sett på som god nok, som følge av at han tar bladet fra munnen innimellom.
Hvordan vet du dette? Har du så god informasjon som du gir intrykk av eller er det bare synsing?
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Og hvorfor skal en spiller ha meninger om lagets spillestil?
Opprinnelig postet av KeJ
tror nok du skjønner hva jeg mener DagJ...
hadde ikke Risholt vært en god fotballspiller, så tror jeg han hadde jobbet på en Jet-stasjon
Skjønte det, KeJ, bare var med på spøken om at du feilet litt på formuleringa. Litt tråkig når man skal disse folks intelligens, ikke noe verre:D
Macka fra start!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Først må spiller ville trene så mye som det forventes av ham. Deretter må han prestere i kamp. Hos Risholt manglet begge deler.
Fordi spillerene må tro på spillestilen. de må Også like den stilen. Hvis ikke så blir det en gjeng med umotiverte spillere som ikke har trua på det de gjør, som er på banen. Sier seg selv hvordan det kommer til å gå.
Fredd
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Først må spiller ville trene så mye som det forventes av ham. Deretter må han prestere i kamp. Hos Risholt manglet begge deler.
Godt at du kan og vet alt da...
Men ville ikke du ha mulighet til å påvirke arbeidsforholdene på din egen arbeidsplass? Kanskje derfor spillerne har meninger om spillestilen også.
Opprinnelig postet av McPhisto
Arbeidsforholdene er greit å kunne påvirke, men hvilken retning skuta skal seile er det skipperen som står for. Hvis ikke kan det bli mye vingling.
Riktig at laget bør ha en klar spillestil, men denne spillestilen bør bli utarbeidet i samråd med spillerene.
Fredd
Opprinnelig postet av Costanza
For en stygg "fotballstadion" Risholt skal spille på nå...
Forsiktig nå, Costanza - så du ikke får disse supporterne på nakken. Ha ha
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av Costanza
For en stygg "fotballstadion" Risholt skal spille på nå...
Forsiktig nå, Costanza - så du ikke får disse supporterne på nakken. Ha ha
Merklig at ikke de ekte supporterene kjeppgager sånne tapere!? Eller er det tøft?
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914