Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Morten (Århus)

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05

Lagt til: 17 jul 05, 19:37
Roger Risholt forsætter karierren i Aarhus GF i Danmark. Der er ikke så mange af os i Danmark der kender ham som spiller/type, så jeg håber I kan være behjælpelige med dette. Såvidt jeg har forstået er han blevet uvenner med Drillo.

Venlig hilsen og på forhånd tak

Morten
Aarhus
Danmark

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jul 05, 19:42
Endret: 17 jul 05, 19:52
Heisann.

Roger er en typisk midtbanekriger. Dere kan sammenligne han litt med Gravesen, men Risholt har selvsagt ikke samme kvalitetene.

Er flink til å skjerme og holde på ballen, men det kan til tider bli litt mye.

Risholt er en spiller som varierer en del, kan spille glimrende kamper og være lagets store spiller, for så å bli veldig anonym i den neste.

Men Risholt på sitt beste er en kvalitetsspiller, og det er en god del av oss som syns det er synd at han forsvinner fra klubben som han har vært med å ta opp fra 2. divisjon til Tippeligaen.

Ta nå endelig godt vare på han i Danmark :)

PS; Med litt ekstra innsats og en ny giv kan han fort få flere landskamper for Norge enn de han fikk så sent som i januar.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 17 jul 05, 23:29
Det er schoumeld for råger ad hafne i Dannmark, den drengen kommer til å blive rund som ei kule! Haha..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 18 jul 05, 02:36
Endret: 18 jul 05, 02:36
Roger e en spiller som er mæget god, på sitt bedste mæget mæget god!:cool:
God skuddfot, relativt hurtig og ekstremt temperamentsfull.
Han passer nok bedre inn i typisk dansk spillestil, enn i Drillo:mad:stilen. Dessverre spiller han ikke alltid på pari!

Macka fra start!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 18 jul 05, 10:58
Ikke glem: Roger er en jævel på straffespark. Setter alt...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 18 jul 05, 22:03
Opprinnelig postet av Morten (Århus)
Roger Risholt forsætter karierren i Aarhus GF i Danmark. Der er ikke så mange af os i Danmark der kender ham som spiller/type, så jeg håber I kan være behjælpelige med dette. Såvidt jeg har forstået er han blevet uvenner med Drillo.

Venlig hilsen og på forhånd tak

Morten
Aarhus
Danmark

Roger hadde en god sesong for FFK i fjor. Han endte på 18 plass på VG börsen med 5,12 i snitt.
VG Börsen 2004

Dette resultere i 2-3 landskamper for Norge.

Roger har värt med FFK fra 2. divisjon til Tippeligaen, og er en spiller Fredrikstad verdsetter stort. Önsker han lykke til videre i Aarhus:confused:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914