Husk meg
Brukernavn
Passord

veddemål

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 17 jul 05, 15:28
kult å se så mange nye sjeler her på forumet. i tilleg er det fantastisk engasjemant her som bare beviser det som hele Norge vet "at byen brenner for laget" . Det ser ut som om vi har delt oss i to grupper. Dem som er negative etter siste episoder og dem som er positive. Alt jeg skrev her på forumet står jeg får i 100 og kommer ikke til å gi meg før det motsette blir bevist. Nå er det slikt at denne uenigheten blir tatt på forskjellig måte fra hver og enkelt menneske. For min del er det slikt at 99% av innleg her er fine og jeg har ikke noe problem å treffe "mine kritikere" i gata og slå av en prat . Derfor kommer jeg med et forslag her.
La oss bli delt slik vi er nå men kun på papiret da. La oss slå et veddemål på denne måten f . eks. Hvis salget av Ringberg viser seg som god ting + til dem positive. Hvis Ringberg viser seg som godt kjøp for Ham Kam + til oss negative. hvis nye spillere viser seg som gode nok erstattere + for positive i det motsatte + negative. Ja lo oss skape litt konkuranse og sette opp veddemål .... taperane betaler en heidundrande fest i slutten av sesongen på klubbhuset (hvis vi får låv å leie den etter all den kritikken da:D)
eller annet sted... er det noen som vil bli med ??? Kom med flere forslag ang. + og - tegn da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 17 jul 05, 15:36
Hmm... Vil bare få si at selv om jeg ikke vil hive ut ledelsen, betyr ikke det at jeg ikke er trist når det gjelder ringberg. Jeg mener han var en av våre viktigste spillere.

MEN!, Jeg tror på de nye, jeg tror på at vi havner på øvre halvdel av tabellen. Jeg tror hamkam skal slite med å overleve, selv om Ringberg kan finne på å gjøre det ok. Jeg må vel nesten telle som positiv da vel!?

Sier aldri nei til veddemål jeg vøtt, men litt vanskelig å trekke noen definitive grenser og poengsystem eller? Dessuten har jeg ikke råd til å spandere en fest alene, så hvis jeg er den eneste som ser lyset i enden av tunnelen, kan det fort bli dyrt. :)

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 17 jul 05, 15:38
Er med på din side her Zoran!! Få se hva alle de positive mener om et veddemål. Er dere klare??

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 17 jul 05, 15:39
Seff

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 15:42
hva betyr seff?

Dinamo Zagreb

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 15:44
selvfølgelig

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til: 17 jul 05, 15:45
Jeg tilhører vel neg-gutta, da. :D

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 15:52
kult. Kom igjen folkens .... bli med da det kan bli morsåm fest det vel . kjekt å bli kjent også ...

Dinamo Zagreb

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 17 jul 05, 16:10
Jeg er på laget til dem kritiske........

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 16:14
Lurer på om hvor har det blitt av de positive. ????? :D

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 16:15
Og folkens vær så snill husk en ting. Dette her er et veddemål og at vi deler oss her er kun for å vite hvem skal betale regningen på festen. Ellers er vi alle samlet i morgen .... :ffk:

Dinamo Zagreb

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 jul 05, 16:16
Kritiske

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 18:33
Blir en dyr fest for meg skjønner jeg. Eller mye billig og dårlig hjemmebrent på dere :p

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 jul 05, 18:42
Jeg tilhører de kritiske, eller negative som Klokan sier.

Men dersom vi skal ha et reelt veddemål så må vi ha klare retningslinjer, slik at det ikke blir noen tvil om hvem som må betale.

Lenge leve "hjørnet"!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 18:49
Opprinnelig postet av Olavesen
Blir en dyr fest for meg skjønner jeg. Eller mye billig og dårlig hjemmebrent på dere :p

olavesen , fest er fest ... Viktigere hvem er på festen enn hva en skal drikke. Hjemmebrent - no problem så lenge det står Jack daniels på flaska... :D

Dinamo Zagreb

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 jul 05, 19:02
Har fått streng beskjed om å holde meg unna alt som heter vedding :(

(Kritiske) :p

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 19:03
av legen eller sjefen hjemme ? :D

heldigvis sjefen min er ikke så nysjerrig om hva jeg driver med på FFKsupporter.net

Dinamo Zagreb

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 jul 05, 19:15
Vet ikke helt hvordan dette veddemålet skal avgjøres, men tror det er lurt med snevre og enkle regler. F.eks. kan de negative få et poeng(eller en +) for hvert tredje mål Ringberg scorer, mens de positive kan få poeng for hvert mål hans arvtaker i FFK scorer(sannsynligvis Hoås)! Er selvfølgelig veldig snevert å dømme en spiss suksess bare på bakgrunn av antall mål, men blir jo veldig vanskelig å avgjøre et veddemål uten å ha så enkle mål på suksessen.

Kan jo bli spennende dette! Klokan kan sikkert komme med poeng-oppdatering etter hver serierunde!:p

Lenge leve "hjørnet"!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 20:55
vi kan sikkert komme med en liten oppvarming alt i morgen ... Kun en liten uofisiell ting. Egentlig innerst inne så håper jeg at vi betaler denne festen ... det mener jeg kun spille og resultatmessig. Nåå det gjelder det negative mot visse herrer ... der må det mye mer til enn 2-3 skåringer...

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 17 jul 05, 22:46
Endret: 17 jul 05, 22:47
så det du sier er altså følgende: Ringeberg forlater FFK, FFK blir bedre, altså + i margen? Den kan jeg skjønne.

Det jeg ikke skjønner derimot er følgende; hvorfor skal det være - i margen dersom han gjør det bra for Kamma samtidig? Bør vel ikke være negativt for FFK det?

Det er nemlig ikke sikkert at Ringberg hadde kommet i form i FFK uansett og at han faktisk kan ha godt av et klubbskifte, eller rett og slett en annen kultur...(og med kultur mener jeg seff`rn ikke sævvesjending og dølamål)

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 05, 23:02
Nei jeg skrev ikke - i margen men + for oss som ville ikke la ham gå .... Litt vanskelig med minuser. tror vi holder oss kun til plusser her.

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 17 jul 05, 23:17
nu vell...

kan vel spørre om å få låne kjellerstua i den nye kåken til Raymond? sånn innflytningfest om du vil :-)

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 18 jul 05, 07:01
Jeg er negativ

Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 27 sep 05, 11:21
Tilbake til det om å gjøre noe .... 

måtte bare finne på noen gamle tråder. Er ganske sikker på at hadde vi gjort noe HER da hadde det kanskje se annerledes ut .....

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914