veddemål
La oss bli delt slik vi er nå men kun på papiret da. La oss slå et veddemål på denne måten f . eks. Hvis salget av Ringberg viser seg som god ting + til dem positive. Hvis Ringberg viser seg som godt kjøp for Ham Kam + til oss negative. hvis nye spillere viser seg som gode nok erstattere + for positive i det motsatte + negative. Ja lo oss skape litt konkuranse og sette opp veddemål .... taperane betaler en heidundrande fest i slutten av sesongen på klubbhuset (hvis vi får låv å leie den etter all den kritikken da:D)
eller annet sted... er det noen som vil bli med ??? Kom med flere forslag ang. + og - tegn da....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
MEN!, Jeg tror på de nye, jeg tror på at vi havner på øvre halvdel av tabellen. Jeg tror hamkam skal slite med å overleve, selv om Ringberg kan finne på å gjøre det ok. Jeg må vel nesten telle som positiv da vel!?
Sier aldri nei til veddemål jeg vøtt, men litt vanskelig å trekke noen definitive grenser og poengsystem eller? Dessuten har jeg ikke råd til å spandere en fest alene, så hvis jeg er den eneste som ser lyset i enden av tunnelen, kan det fort bli dyrt. :)
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Men dersom vi skal ha et reelt veddemål så må vi ha klare retningslinjer, slik at det ikke blir noen tvil om hvem som må betale.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Olavesen
Blir en dyr fest for meg skjønner jeg. Eller mye billig og dårlig hjemmebrent på dere :p
olavesen , fest er fest ... Viktigere hvem er på festen enn hva en skal drikke. Hjemmebrent - no problem så lenge det står Jack daniels på flaska... :D
Dinamo Zagreb
(Kritiske) :p
heldigvis sjefen min er ikke så nysjerrig om hva jeg driver med på FFKsupporter.net
Dinamo Zagreb
Kan jo bli spennende dette! Klokan kan sikkert komme med poeng-oppdatering etter hver serierunde!:p
Lenge leve "hjørnet"!
Dinamo Zagreb
Det jeg ikke skjønner derimot er følgende; hvorfor skal det være - i margen dersom han gjør det bra for Kamma samtidig? Bør vel ikke være negativt for FFK det?
Det er nemlig ikke sikkert at Ringberg hadde kommet i form i FFK uansett og at han faktisk kan ha godt av et klubbskifte, eller rett og slett en annen kultur...(og med kultur mener jeg seff`rn ikke sævvesjending og dølamål)
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Dinamo Zagreb
kan vel spørre om å få låne kjellerstua i den nye kåken til Raymond? sånn innflytningfest om du vil :-)
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!
måtte bare finne på noen gamle tråder. Er ganske sikker på at hadde vi gjort noe HER da hadde det kanskje se annerledes ut .....
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914