Rinberg gikk etter pengene!
Nå er vel konklusjonen klar!
Ringberg valgte Ham-Kam fordi FFK ikke var i nærheten av a mache lønnstilbudet derfra!
Drillo og Arve har ikke gjort noe galt!
Case closed!
Ringberg valgte Ham-Kam fordi FFK ikke var i nærheten av a mache lønnstilbudet derfra!
Case closed!
de hadde vel ikke tilbudt ringberg noen ny kontrakt... pga. det+spillestil++ dro han tror jeg.
Opprinnelig postet av Kent
Nå er vel konklusjonen klar!
Case closed!
Og jeg så nettop Elvis kjøre båt borte på Lera .....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jobber ikke Elvis i kasse på kiwi (ørebekk, seff)
Penger, og lengden på kontrakten, samt usikkerhet om fornying av kontrakt, er vel i det minste en faktor da...
Penger, og lengden på kontrakten, samt usikkerhet om fornying av kontrakt, er vel i det minste en faktor da...
Godt gjort å vri det til at MR er grisk, og kun var ute etter pengene, når det eneste han gjorde var å sikkre seg en inntekt og en arbeidsgiver for å sikkre sin familie.
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Hvis du hadde blitt tilbudt 0 kr timen på Rimi og 125 kr timen på Rema så hadde vel du gått etter pengene også Kent........
Ikke grisk. Han var fornuftig og gikk til den klubben som kunne tilby den beste avtalen. Styremedlemmet sa at FFK ikke kunne matche tilbudet og det mener jeg at dem gjorde rett i.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis du hadde blitt tilbudt 0 kr timen på Rimi og 125 kr timen på Rema så hadde vel du gått etter pengene også Kent........
Jeg føler at vi bør sammenligne oss mer med Meny eller Ultra...
Ham Kam derimot har vel mer likheter med Felleskjøpet
Det jeg kan spørre om er om denne situasjonen kunne oppstå i fjor eller hvis Ringberg ikke kom med kritikken .
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jeg tror fortsatt at HamKam ville vært på jakt etter MR. Og det er bare å innse at han fikk en kjempedeal fra dem. Så gjenstår det å se om dem gjorde et kjempekjøp eller ikke.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Sier ikke at det ikke var fornuftig av ringberg å gå etter pengene. Sier bare at det var det han faktisk gjorde.
Han ble altså ikke skviset ut av Drillo og Arve!
Han ble altså ikke skviset ut av Drillo og Arve!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914