Husk meg
Brukernavn
Passord

La de få prøve!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 17 jul 05, 16:42
Endret: 17 jul 05, 16:42
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Propellen
Hør nå her folkens, det må da gå an å ha forskjellige meninger, og kunne få gi uttrykk for dem i et forum. Uten at man skal bli stemplet som mindre inteligent. Står for alt det negative jeg har sagt om AM, og det med godt belegg. De som kjenner meg vet hva jeg står for, og har av ledererfaring. Kommer aldri til å be om unnskyldning til folk som ikke vet bedre....

I like måte her.

bare for å understreke... jeg støtter deg for fult. det der "i like måte" så litt merkelig ut nå jeg leste den på nytt.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 17 jul 05, 17:44
Opprinnelig postet av DeKjök

Jeg misstenker at dette styremedlemmet er Eggen, han ville være den mest naturlig for Ringberg å kontakte.

Det er ikke tilfelle. Styremedlemmet var Thoralf Vidsten. Marcus forsøkte først å ringe Kværneng, han var ikke interessert i å prate pga ferie.

Macka fra start!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 jul 05, 18:11
Endret: 17 jul 05, 18:12
Er ganske så enig i alt det trådstarter(Julekake) skriver, meget bra innlegg. Det jeg først og fremst har forsøkt å kritisere er måten dette har skjedd på og årsaken som ligger bak. Jeg er også uenig i at vi selger spillere som MR og RR, men det er vel bare sånn den moderne toppfotballen fungerer.

Når det gjelder hvem som har tatt feil, så syns jeg det er for tidlig å si, klubben har gjort noen valg de siste dagene som jeg er svært kritisk til, men om de har gjort rett og jeg feil i å kritisere syns jeg er alt for tidlig å si noe om. Uansett syns jeg ingen bør kreve noen form for unnskyldninger, alle har lov til å ha en mening og ytre den. Hvis jeg har skrevet noe jeg overhode ikke kan stå inne for, at sett i lys av ny informasjon så blir min kritikk helt feil, ja da ville jeg ikke hatt noe problem med å innrømme det og eventuelt også bedt om unnskyldning. For øyeblikket ser jeg ikke at jeg har noen grunn til det.

P.S. Er forøvrig enig i at lynsjestemninga har tatt litt av de siste dagene, og jeg har jo selv fyra opp en del der, i ettertid innrømmer jeg at det har koka litt mye i hodet mitt når jeg har skrevet på forumet her, men jeg står for all den kritikken jeg har kommet med.

Lenge leve "hjørnet"!

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 18 jul 05, 14:57
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Vi som supportere må tenke på hva som er best for klubben, ikke hva som er best for oss. Og vi må ha tillit til de som styrer klubben, akkurat som vi må ha tillit til piloten når vi er ute og flyr. ;)

Hadde en pilot vært like dyktig i jobben sin som Arve Mokkelbost er i sin, hadde jeg tatt toget!

Opprinnelig postet av Shadar
Det er alltids noen få som nekter å innse at det har tatt feil, og de skaper sur stemning. Det er synd. Det burde være enkelt å si: "unnskyld, jeg har tatt feil".

Jeg står for ALT jeg har sagt om Drillo og Mokkelbost, og har ingenting å unnskylde

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 18 jul 05, 19:15
helt enig med avsender.. jeg blir rett og slett pinlig berørt av enkelte debattanter her inne...

heldigvis ser det ut til at flere og flere tar til fornuft..

mamma sa alltid: tenke først, så snakke...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914