Pressemelding fra FFK : Markus Ringberg
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Snæbbus og Bedreviteren kan vel diskutere dette med dattera til Bedreviteen, så er det kanskje noen som er enig i alt se sier, og da er de sikkert fornøyde. Jeg synes ikke Ringberg er god nok for TL, så enkelt er det. Om man er idot for å mene dette, er det mange av oss...
Jeg har ingen problemer med at folk er uenige med meg, kan ikke helt skjønne hva som får deg til å tro det? Hvis det var den "kunne ikke sagt det bedre selv" kommentaren, så var den skrevet av S-A #87, han glemte bare å bytte bruker, så det for han stå for. Vi er tydeligvis en splittet gjeng her, hvor den ene delen forsvarer det som har skjedd og den andre delen misliker det i forskjellig grad, sånn er det bare.
Lenge leve "hjørnet"!
Enhver fornuftig person så hvor lite offensivt spill ffk hadde i første halvdel og hvor mye Ringberg ble brukt defensivt...
En Goalgetter trenger sjanser..sånn er det bare
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Opprinnelig postet av Costanza
Poenget er at FFK burde ha gitt Markus Ringberg et realt og godt kontraktsforslag på et mye tidligere stadium.
enig med deg der..
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Når Ringberg sier at FFK ikke har gjort noenting for å beholde han så er dette noenting at de ikke kom med et matchende kontraksforslag og det er også helt vanlig.
Vi har mange andre spillere som har forlatt FFK de siste sesongen etter samme vurderinger. Og vi har fått mange spillere som har blitt vurdert på samme måte i andre klubber.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Opprinnelig postet av super
totalt uenig.. skal ffk frem over og ta f.eks medalje eller kjempe om royal spill så var dette en av tinga ffk gjordet riktig. Ringberg har gjort jobben sin for ffk nå så for vi se da hvor lenge ham-kam tror dem kjøpte styrken..dem oppdager nok noe annetOpprinnelig postet av Costanza
Poenget er at FFK burde ha gitt Markus Ringberg et realt og godt kontraktsforslag på et mye tidligere stadium.
enig med deg der..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914