Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressemelding fra FFK : Markus Ringberg

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 jul 05, 12:45
Jeg håper administrasjonen har lært av alt oppstyret rundt overgangen til Markus. Skal legge denne ballen død nå å fokusere på sportslige ting. Men skuffelsen er stor over hvordan min klubb har handlet i forhold til mennesket Markus Ringberg. Er avhengig av å kunne stå inne for behandlingsmåtene til FFK. Denne gangen var det skivebom av admin i FFK men jeg håper de har lært noe.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jul 05, 13:59
Snæbbus og Bedreviteren kan vel diskutere dette med dattera til Bedreviteen, så er det kanskje noen som er enig i alt se sier, og da er de sikkert fornøyde. Jeg synes ikke Ringberg er god nok for TL, så enkelt er det. Om man er idot for å mene dette, er det mange av oss...

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 jul 05, 14:09
Klyster. Du er i din fulle rett til å mene at Markus ikke var god nok, helt greit. Men forsvarer du måten FFK behandlet han på, etter alt han har gjort for FFK gjennom de over hundre kampene han spilte for klubben?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 jul 05, 14:09
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Snæbbus og Bedreviteren kan vel diskutere dette med dattera til Bedreviteen, så er det kanskje noen som er enig i alt se sier, og da er de sikkert fornøyde. Jeg synes ikke Ringberg er god nok for TL, så enkelt er det. Om man er idot for å mene dette, er det mange av oss...

Jeg har ingen problemer med at folk er uenige med meg, kan ikke helt skjønne hva som får deg til å tro det? Hvis det var den "kunne ikke sagt det bedre selv" kommentaren, så var den skrevet av S-A #87, han glemte bare å bytte bruker, så det for han stå for. Vi er tydeligvis en splittet gjeng her, hvor den ene delen forsvarer det som har skjedd og den andre delen misliker det i forskjellig grad, sånn er det bare.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 17 jul 05, 14:12
Rinberg var en meget god spiller for FFk, at det ble lite mål i år skyldes ikke hans ferdigheter, men lagets måte å spille på...

Enhver fornuftig person så hvor lite offensivt spill ffk hadde i første halvdel og hvor mye Ringberg ble brukt defensivt...

En Goalgetter trenger sjanser..sånn er det bare

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 17 jul 05, 14:21
Opprinnelig postet av Costanza
Poenget er at FFK burde ha gitt Markus Ringberg et realt og godt kontraktsforslag på et mye tidligere stadium.



enig med deg der..

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 jul 05, 16:06
Visste ikke at det var to Sæbbussær, tar den! Det var den kommentaren jeg siktet til, ja. Jeg skjønner ikke hvordan FFK har behandlet MR feil, de ga ham beskjed om at han ikke kom til å bli satset på, og han gikk. Er det verre enn det? Ingen kan presse ut en spiller som er under kontrakt, han kunne kjempet om plassen. Sier ikke at jeg ikke forstår ham, men mener at han var moden for utskifting, og selv ser jeg ikke noe i galt i forholdene rundt dette.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 17:11
Med bare Ringbergs ferdiheter til grunn så har jeg nok tro på han til at han fortsatt skulle vært i FFK. Men Drillo har ansvaret for å ta den avgjørelsen sammen med trenerteamet. At de vurderer anderledes og gir signaler om at plassen er i fare er helt vanlig i fotball og ikke noen stygg behandlingsmåte.

Når Ringberg sier at FFK ikke har gjort noenting for å beholde han så er dette noenting at de ikke kom med et matchende kontraksforslag og det er også helt vanlig.

Vi har mange andre spillere som har forlatt FFK de siste sesongen etter samme vurderinger. Og vi har fått mange spillere som har blitt vurdert på samme måte i andre klubber.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 05, 17:16
Opprinnelig postet av super
Opprinnelig postet av Costanza
Poenget er at FFK burde ha gitt Markus Ringberg et realt og godt kontraktsforslag på et mye tidligere stadium.



enig med deg der..
totalt uenig.. skal ffk frem over og ta f.eks medalje eller kjempe om royal spill så var dette en av tinga ffk gjordet riktig. Ringberg har gjort jobben sin for ffk nå så for vi se da hvor lenge ham-kam tror dem kjøpte styrken..dem oppdager nok noe annet

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jul 05, 17:17
Endret: 17 jul 05, 17:17
Kanskje det de store lønnsutgiftene i klubben som har tvunget fram solget


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340