Husk meg
Brukernavn
Passord

Til alle FFK-supportere

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 jul 05, 15:06
Opprinnelig postet av Vidar
Er ikke dette morsomt? Det hele startet med at FFK stjal Kvisvik fra Brann. Så stjal Brann Petter Vågan Moen fra HamKam før HamKam stjal Ringberg fra FFK.
Det var ringen sluttet og første runde over.

Noen som vil starte runde to? Jeg vil nå gjerne se Morten Berre i FFK-skjorte. Han blir visst ikke enig med Vålerenga om ny kontrakt, så..hva vil skje...se neste episode av forviklingar.

Ok det er spøk.



Hehe.. Det har jeg ikke tenkt på ennå gitt. Egentlig en litt morsom sak det der.

Men morten Berre vil jeg egentlig ikke ha, selv om han virker meget sympatisk (utenfor banen) :rolleyes:

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 17 jul 05, 19:25
Jeg er enav de som har kommet med i juli 2005.
HAr blitt så provosert av den prosessen, eller mangel på prosess, angående MR og har derfor meldt meg på i dette forumet.
Håper at også mine meninger har en verdi selv om jeg ikke har vært med her fra tidenes morgen.
Det kan jo hende at vi nye også kan komme med noen gode tanker og innspill.
Ha overbærenhet med oss, vi lærer oss nok kodene når vi skal uttale oss.
Nyankommet forumbruker.


:)

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 19:54
Velkommen Olsa! En positiv effekt av alt bråket er at ffksupporter har fått endel nye medlemmer, det virker ihvertfall sånn.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340