FFK-VIF
Håper vi kan stille med dette laget:
(1.omg)
Sørlie
Blixt Zivcovic Helland Bertelsen
Bjørkøy Ramberg Brenne Kvisvik
Tòth McDonald
(2.omg)
Myhre
Czwartek Zivcovic Piiroja Blixt
Enerly Ramberg Bjørkøy Kvisvik
West Tòth
Bytter:
Sørlie har ikke spillt seg ut av laget, men vi får vel gi norges beste keeper en liten sjans.
Blixt får litt spilletid på venstrebekk. Bertelsen kan bli skadet han også….
En av europas beste fotballspillere er på vei tilbake etter skade. Piiroja inn for Helland.
Bjørkøy flyttes inn sentralt for Brenne og Enerly kommer inn på sin plass.
Superreserven kommer in for McDonald, som sikkert har hærjet fra seg!
Med dette laget,blir det igjen: Lange flate ballær på vingane guttær!!!!
(1.omg)
Sørlie
Blixt Zivcovic Helland Bertelsen
Bjørkøy Ramberg Brenne Kvisvik
Tòth McDonald
(2.omg)
Myhre
Czwartek Zivcovic Piiroja Blixt
Enerly Ramberg Bjørkøy Kvisvik
West Tòth
Bytter:
Sørlie har ikke spillt seg ut av laget, men vi får vel gi norges beste keeper en liten sjans.
Blixt får litt spilletid på venstrebekk. Bertelsen kan bli skadet han også….
En av europas beste fotballspillere er på vei tilbake etter skade. Piiroja inn for Helland.
Bjørkøy flyttes inn sentralt for Brenne og Enerly kommer inn på sin plass.
Superreserven kommer in for McDonald, som sikkert har hærjet fra seg!
Med dette laget,blir det igjen: Lange flate ballær på vingane guttær!!!!
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Er litt uenig og usikker rundt Helland. han er trossalt valgt til ny kaptein på laget. Skal han helt ut av laget når Piiroja er tilbake eller skal han krige på midtbanen ? tror heller at Helland blir flyttet til midten i en 4-5-1 formasjon . Dessverre !!! uff nå høres jeg igjen negativ ut. dette er kun ren fotball tenking fra min side folkens ikke noe annet . Som sagt i et annet emne , jeg er ferdig med alt annet ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
En ting er vel sikkert... Når bora og piroja er skadefrie, er de soleklare førstevalg. Jeg har litt håp om at Bjørkøy skal greie å feste et skikkelig grep om en midtbaneplass helt fra starten av, og Brenne er soleklar. Blir trangt på midten da gett...
Tipper Helland vil bli et anker på midten og at vi fortsatt starte de fleste kamper i 4-5-1 formasjon...... Når det gjelder Helland tror jeg Drillo fort kan rangere han foran Bora også......
Opprinnelig postet av Klokan
Er litt uenig og usikker rundt Helland. han er trossalt valgt til ny kaptein på laget. Skal han helt ut av laget når Piiroja er tilbake eller skal han krige på midtbanen ? tror heller at Helland blir flyttet til midten i en 4-5-1 formasjon . Dessverre !!! uff nå høres jeg igjen negativ ut. dette er kun ren fotball tenking fra min side folkens ikke noe annet . Som sagt i et annet emne , jeg er ferdig med alt annet ....
Håper vi kan bruke Helland som superreserve for Zivcovic og Piiroja. Eller de tre likestilt. Helt greit det og moro for Helland som er en kjempekar!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914