Ringberg, en engel?
Mente han sa noe sånn som at han måtte tenke på familien, og så sørger han for at datteren begynner på skolen i Hamar? Mye rart... Hvis Drillo har gjort noe tvilsomt, er han ikke alene.
---------------------------
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
På vei mot noe bedre!
Opprinnelig postet av ozy-fredrikstad
han viste det når det endelig løsnet... men passet ikke som noen enslig spiss i 4-5-1
Det er ikke spillernes jobb å legge opp taktikken.
Prøvde forresten å ymte frempå om at Ringberg hadde muligheten til å bli og kjempe for plassen. Men tror ikke forumet var klar for det standpunktet på torsdag :=)
Opprinnelig postet av FleXUS
ozy..ingen passer som enslig spiss i 4-5-1 når man stort sett er på egen banehalvdel..4-5-1 skal helst inkludere offensive vinger som kommer til linja..iallefall når man har en targetman som Ringberg foran der............
For ikke å snakke om indreløpere som angriper bakrommet. Det har litt med kvalitet på spillere å gjøre også, ikke bare defensiv holdning
På vei mot noe bedre!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Nettopp denne muligheten jeg synes skygger over minnet hans. Han kunne slåss for plassen, men velger å gå - det sier en hel del synes jeg. Var noen som skrev krokodilletårer?
Nåja, Drillo har jo vist, f.eks ved bruk av Hoås og Sørlie, at når noen først får fast plass og andre er ute så er det ikke lenger fair konkurranse om plassene. Det er hans spillestil og hvilke spillere som passer det som betyr noe for Drillo. Alt prat om at resultatene er viktigere for Drillo enn spillestilen er løgn og forbannet dikt. For en dust!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Nettopp denne muligheten jeg synes skygger over minnet hans. Han kunne slåss for plassen, men velger å gå - det sier en hel del synes jeg. Var noen som skrev krokodilletårer?
Og nå skal du komme her og frotelle alle oss at vi tar feil. Og du som kommer med en halv historie. Halo mannen vokn opp. Ringberg fikk beskjed om benken ikke bare p.g.a. spilleferdigheter men også fordi han snakket høyt om spillesystemet. fy f jeg begynner å bli drittlei forbipasserende som skal liksom prøve å åpne øya våres og fortelle oss sanheten. Ringberg saken er kun dråpen som fylte opp glasset ............
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
På vei mot noe bedre!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914