Husk meg
Brukernavn
Passord

sjokket har lagt seg hos meg! :)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 16 jul 05, 14:46
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg var ganske forbannet her om dagen da FFK solgte Ringberg.
Men nå har det værste sjokket lagt seg, og jeg har kommet videre, jeg var også en tilhenger som vil ha bort Drillo og Mokkelbost fordi dem hev ut Ringberg.
Men nå skal vi huske at slik er fotballen, spillere kommer og spillere går.
Det er nok ikke fordi at myhre er FFK aktuell at jeg nå ser et storlag komme, dersom vi får myhre blir det kjempeflott, og jeg tror de fleste blir fornøyde dersom han signerer kontrakten.

Det er fortsatt noen uklarheter rundt Ringberg saken, og han vil aldri glemmes hos meg heller, og salget til ham - kam gjør meg bitter, jeg vurderte til og med å begynne å heie på Ham - Kam, men Ham - Kam er i bunnstriden, de har fått vår kaptein som er historisk og har scoret mye mål. Og det er leit :( Men vi må komme oss videre, som min gode venn keiko sa til meg istad: Drillo og Mokkelbost er på vei til å bygge ett storlag med toth, myhre o.s.v...
Myhre vet vi hvordan spiller, men Toth vet vi IKKE mye om enda, det får vi se mot Enga.

Nå er riktignok grunnmuren fra 2 divisjon snart borte, men jeg tror og håper at Drillo og Mokelbost har skjønt at de ikke skal kødde med FFK.
Dersom Risholt forsvinner, da blir det nok mere leven, og de kommer til å få det morsomt.
Poenget mitt i denne saken, gi mokkelbost og drillo en liten sjanse til, gjør dem flere feil, så er de nok ferdige her begge to, husk at Mokkelbost har vært i Brann og Bergen også :P
Tenk litt på det, det gjorde jeg, og nå har jeg endret mening! God helg :)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 16 jul 05, 14:49
enda en topic..gratulerer..tror siden trenger bedre moderatorer ;=)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914