Husk meg
Brukernavn
Passord

Arve er forbannet supporterne

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 12:00

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 05, 12:04
ja det er ike noe rart å jeg syns dem som driver mot admin er barnslige

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 12:05
Og nå er Roger Helland blitt kaptein

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 12:06
Hvorfor kan ikke åpne klubben og snakke med supporterne, så hadde ikke dette skjedd

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 05, 12:09
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvorfor kan ikke åpne klubben og snakke med supporterne, så hadde ikke dette skjedd
hva er galt med helland som kaptein da?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Brason

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 1

Lagt til: 16 jul 05, 12:10
Fredrikstad er ikke tjent med å ha en direktør som ikke gidder å snakke med kapteinen på laget før han selges for skarve 1,5 millioner.
Vi savner deg, Markus!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 12:12
Er ikke noe galt med han, tenk deg om før du spør, du skjønner vel jeg mener Arve?

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 05, 12:14
Opprinnelig postet av Brason
Fredrikstad er ikke tjent med å ha en direktør som ikke gidder å snakke med kapteinen på laget før han selges for skarve 1,5 millioner.
Vi savner deg, Markus!
dette var litt for dumt.. Arve kan ikke snakke med supportere så lenge dem ikke støtter admin og trenere. det at ringberg gikk er bra.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 16 jul 05, 12:17
Endret: 16 jul 05, 12:22
Tror nok Drillo og Mokkelbost tåler kritikken. Men, det gjør det nok ikke lettere å få nye spillere til klubben. Hva tror dere Myhre tenker om klubben etter oppmerksomhetem de siste dagene?
Sponsorene er nok heller ikke så sikre på at dette var vel anvendte penger så lenge FFK navnet befenges med negativ presseomtale.

I dag melder jeg meg ut av PH!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 jul 05, 12:18
Keiko nå er det på tide at du holder kjeften din, nå som du har oppført deg ganske eksemplarisk en liten stund og faktisk vært en dyktig debatant så har du klart og irriter litt mye de to siste dagen

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 16 jul 05, 12:19
Opprinnelig postet av keiko
dette var litt for dumt.. Arve kan ikke snakke med supportere så lenge dem ikke støtter admin og trenere. det at ringberg gikk er bra.


Kanskje folk ikke kan støtte dem fordi de ikke får vite noe, og likevel ikke blir hørt?

Mokkelbost må jo mangle noen viktige menneskelige evner! Greier han ikke se at flere tusen tilhengere av klubben han skal styre sørger over tapet av sin kaptein, og er fortvilet fordi de føler at styret tar fra dem klubben de er glad i? Hva med å få klubben litt ned til folket igjen?

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 05, 12:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror nok Drillo og Mokkelbost tåler kritikken. Men, det gjør det nok ikke letter å få nye spillere til klubben. Hva tror dere Myhre tenker om klubben etter oppmerksomhetem de siste dagene?
Sponsorene er nok heller ikke så sikre på at dette var vel anvendte penger så lenge FFK navnet befenges med negativ presseomtale.

I dag melder jeg meg ut av PH!
godt sagt.. kansje det er det jeg også bør gjøre.. melde meg ut av PH.. jeg er veldig enig med deg... finnes andre steder en kan stå og det er ved klokke svingen...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 16 jul 05, 12:20
Endret: 16 jul 05, 12:21
Synes kritikken mot Mokkelbost er overdreven..ved tanke på at han faktisk kan ha gjort det meste riktig...problemet her er vel rett og slett at ingen riktig vet hva som skjedde...

Egentlig bør supporterne støtte opp rundt klubben og komme seg videre

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 05, 12:22
Opprinnelig postet av FleXUS
Synes kritikken mot Mokkelbost er overdreven..ved tanke på at han faktisk kan ha gjort det meste riktig...problemet her er vel rett og slett at ingen riktig vet hva som skjedde...

Egentlig bør supporterne støtte opp rundt klubben og komme seg videre
jeg er så enig.. skal vi vidre mot serie gull så må slike ting skje..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 16 jul 05, 12:23
Opprinnelig postet av Brason
Fredrikstad er ikke tjent med å ha en direktør som ikke gidder å snakke med kapteinen på laget før han selges for skarve 1,5 millioner.
Vi savner deg, Markus!


Det er vel ikke direktøren som bestemmer hvilke spillere som skal ikle seg den rødhvite drakta? Eller? Har ikke vi mange trenere og andre sportslig ansvarlige som steller med sånt?
Direktøren har vel tusenvis av andre oppgaver å ta seg av.
Direktøren skal "utnytte vårt kjempestore potensiale vi har til å bli en storklubb i Østfold/Bohuslen, ja faktisk helt til Karlstad." Dette har han sagt, og det bør være jobb nok for han!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 16 jul 05, 12:30
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror nok Drillo og Mokkelbost tåler kritikken. Men, det gjør det nok ikke lettere å få nye spillere til klubben. Hva tror dere Myhre tenker om klubben etter oppmerksomhetem de siste dagene?
Sponsorene er nok heller ikke så sikre på at dette var vel anvendte penger så lenge FFK navnet befenges med negativ presseomtale.

I dag melder jeg meg ut av PH!


Spillerene som kommer hit på prøve, ser at det er liv i leiern. Det er det de liker.
Det er ikke no søndagsskole!

Og.....hvorfor melder du deg ut av Plankehaugen?

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 16 jul 05, 14:08
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Brason
Fredrikstad er ikke tjent med å ha en direktør som ikke gidder å snakke med kapteinen på laget før han selges for skarve 1,5 millioner.
Vi savner deg, Markus!
dette var litt for dumt.. Arve kan ikke snakke med supportere så lenge dem ikke støtter admin og trenere. det at ringberg gikk er bra.


Dette er illustrerende for nettopp hva som er galt med Mokkelbost, og også Drillo. De er ikke gode ledere. Gode ledere skal ha evnen til å bryte gjennom hvor det er problemer og skape samarbeid, ikke sitte på ræva og være vanskelige så lenge andre ikke er supersnille og bærer dem fram..

Nå vil vel problemene internt i FFK løses ved å kvitte seg med de spillere som ikke trives og det er jo en måte. Men for det første må man treffe godt med å få nye spillere for ikke å gå tilbake sportslig og det er faktisk ikke lett i dagens verden. Og for det andre, og det underminerer min tiltro til ledernes evne til å få til det første; hvordan er det mulig å komme på kant med spillere som Ringberg og Risholt slik at de ikke trives og presterer dårligere? Jeg synes det er en "sterk" prestasjon. De er ikke kjent for å være vanskelige og bråkete personer i FFK, er de vel? Den viktigste grunnen jeg kan tenke meg er at de tror de er noe, rimelig nok og at de er bærere av en fotballkultur som Drillo ikke liker. Faen ta. Og siden Drillo tror han er et geni i fotballspørsmål så er man ute. Otto Rehhagel som førte Hellas til gull i EM er neppe et geni, men en mye bedre trener enn Drillo..
Hva med denne Toth, som man antagelig har funnet på Internett (forhåndsomtalen fra Mokkelbost høres ut som klippet fra en reklameside). Han kommer og forteller at han knapt har trent med ball siden mai..sukk. Han høres mer ut som en standard innvandrer enn en klassespiller. Men han har jo alle grunner til å vise blind lojalitet overfor Drillo nå, og det er nok det viktigste..dobbeltsukk.

patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 16 jul 05, 14:15
skjønner ikke folk at å lage opprør mot klubben BARE er negativt? drittlei at rikspressen sier: "plankehaugen gjør opprør", når det kanskje er 30 prosent som vil lage opprør.. Nå må ledelsen i ph gå ut offentlig å få ordnet opp i det her. som skrevet tidligere, så blir det ikke akkurat lettere å få nye spillere hit, hvis fansen fremstår som de gjør nå!

---------------------------

Dalen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 05, 14:24
Endret: 16 jul 05, 14:25
Spillerne skal ikke frykte av det som skjer nå, tvertimot. Ringberg er ett eksempel på hvor mye supporterne bryr seg om spillerne, de er støttespillere som er der når de trenger det mest. Det må da være fint for Thomas Myhre å se hvor mye en spiller blir verdsatt av Plankehaugen, tror det kan være positivt for nye spillere.


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 16 jul 05, 14:24
Jeg synes man skal være stolt av det som skjer nå. Supportere bør ikke framstå som idioter som passivt tror på alt bare det kommer fra "høyere hold". Problemene idag er ikke småting, men går rett på klubbsjela.Slik jeg ser det har vi valget mellom å øke krisen og bli kvitt Drillo/Mokkelbost og så starte oppturen igjen, eller å beholde de høye herrer og få en mer verdig og kontrollert nedtur.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340