FFK har fått konkrete tilbud på Risholt
-Risholt er neste som går.
Midtbanespilleren Roger Risholt er på vei bort fra Fredrikstad.
Dagbladet kjenner til at Fredrikstad skal være villig til å selge midtbannespilleren. Administrerende direktør Arve Mokkelbost bekrefter overfor avisa at de har fått konkrete tilbud på Risholt. Mokkelbost vil ikke kommentere hvilke klubber som er interessert. Det er flere som er interssert.
nå er det mye på en gang her altså..
Hvor står det hen sa du???
Finner ikke jeg no sted...
---------------------------
Heia FFK
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Den som stopper opp på sin vei fremover for å se seg tilbake, vil bli passert av andre på vei frem"
Historie er artig, men fremtiden er å blir fremtiden.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
FFK til Royal League.......
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Opprinnelig postet av seal_dm
Får de et godt tilbud på Risholt nå burde de selge. Blir bra for begge parter. Risholt kan få et løft, og vi blir av med en overflødig spiller.
Overflødig spiller? Hvis FFK spiller 4-5-1 med kvisvik og enerly på kantene, trengs det tre midtbanespillere. Vi har Brenne, Ramberg og Risholt som vi vet holder nivået som trengs. Bjørkøy kan vi ikke være sikre på enda. Så har vi jo Røn og Peters å, men ingen av dem er det skikkelig tippeligaklasse over. Da sitter vi igjen med 4 midtbanespillere(hvis vi regner med Bjørkøy) til 3 plasser. Selger vi Risholt står vi med 3. Syns du da vi har en bred stall eller? Syns du da Risholt var en overflødig spiller?
Skal vi ha noe som helst håp om å henge med i tippeligaen må vi ha en bred, god stall. Denne vår-sessongen har vist at vi hvertfall ikke har nødvendig bredde på midtbanen, så skal vi nå da plutselig selge midtbanespillere fordi vi har fått inn 2 nye? To skritt frem, og ett tilbake...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Få inn nye, motiverte og ikke minst gode spillere som vil spille fotball uansett spillemønster. Ikke slike som syter over manglende spilleglede og 4-5-1
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Hvis risholt forsvinner, så for all del, bruk penga fornuftig
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av risholt
ikke selg risholt! han er sammen med ringberg en av de spillerne som ikke har fått vist seg fra sin beste side etter at drillo tok over.... bedre å kvitte seg med drillo... å få tilbake eggen som hovedtrener... har ikke bruk for en sur gammal gubbe som drillo, han bare syter... har faktisk aldri sett han smile siden seieren men norge over brasil!
Dette er noe av det dummeste jeg har lest..:p
Spillere bestemmer ikke spillestil etc.
Heller ikke Drillo...men trener teamet..
Drillo Eggen og bittelittegran Ahlsen...
Våkn opp sutrekopper.
Heia FFK
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Selges Risholt nå så synes jeg klubben rett og slett har blitt ett kjøpelag og det blir de ikke tjent med.. Da mister FFK den identiteten de har bygget opp over tid. (de siste 3 årene)
Helt enig!
Hadde ikke Ringberg blitt solgt så hadde jeg vært mer åpen for å la Risholt gå, men nå trenger vi litt stabilitet her. Stammen i laget etc.
Nå som også Myhre trener med klubben så er kanskje fort både Risholt, Ringberg og Sørlie ute.
Jeg hadde håpet man skulle styrke laget før høstsesongen, men jeg regna ikke med at man skulle bytte ut hele laget!
www.carlberner.no
Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Selges Risholt nå så synes jeg klubben rett og slett har blitt ett kjøpelag og det blir de ikke tjent med.. Da mister FFK den identiteten de har bygget opp over tid. (de siste 3 årene)
Nå som også Myhre trener med klubben så er kanskje fort både Risholt, Ringberg og Sørlie ute.
Jeg hadde håpet man skulle styrke laget før høstsesongen, men jeg regna ikke med at man skulle bytte ut hele laget!
Tror ikke Sørlie er ute, men Alexander er nok ferdig.
Jeg er for ett salg av Risholt.
For meg har han vært en av favorittene, men i det siste syntes jeg han minnet meg om Søder. Har forsvunnet litt i skyggen og det har vel han selv sørget for, har ikke lenger den gnisten.
..::FFK::..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914