Husk meg
Brukernavn
Passord

Fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 16 jul 05, 10:36
Det sies mye rart på forumet. Spesielt i disse dager. Veldig mange som, egentlig ikke har kunnskaper om fotball uttaler gjerne, hvor elendig spillere og ledere presterer:

Ringberg: Fått kritikk i hele år, men få ser bak spillestilen til FFK. Ringberg har ikke blitt brukt slik at hans "goalgetter-ferdigheter" kom til rette. Velger allikevel å tro at de som vet det ikke har engasjert seg så veldig før nå.

Mykkelbost: Fått kritikk for det meste han har gjort. Fotball dreier seg om pengerr. Han greide ikke å skaffe den supersponsoravtalen som vi trodde skulle komme. Brukte mye penger på kvisvik, noe som er blitt velsignet av supporterne. FFK sin stall har blitt sterkere, og kanskje kommer det flere spillere. Ja, han gir sjelden kommentarer som gjør at jeg føler meg sikker på noe som helst. Kanskje dette faktisk ikke er så dumt i enkelte tilfeller?
Klart han kunne gjort ting annerledes, men det virker som han har fått mye penger ut av Ringberg sin overgang, og det er mye jeg ikke vet rundt den. Så selv om det er synd på mange måter, så kan det godt hende det var slik det måtte bli.

Drillo: De fleste FFK supportere er enten mot eller for denne mannen. Problemet er vel at de hadde samme holdning da han ble ansatt, og kritikken kommer deretter. 16poeng sålangt er bra. Spillet har vært mindre bra, og til dels elendig i mange kamper. Drillo blir kritisert for 4-5-1 og mangelen på sjanser. Personelig tror jeg ikke Drillo ønsker å spille 4-5-1 med FFK. Til det har ikke FFK godt nok spillermateriale. For det skal ikke glemmes at Norge skape mye sjanser med 4-5-1. Faktisk fler enn det nåværende landslaget gjør nå i sin 4-4-2.

4-4-2: Jeg ser for meg at formasjonen vil bli brukt mye mer utover sesongen, og jeg er spent på om det vil komme noen nye spillere som vil markere seg. De nye er også spennende.

Eggen: Kjempejobb for FFK sålangt. Likevel må det stilles spørsmålstegn ved hans fremtidsplaner. Det ligger nok noe bak at han valgte å trekke seg ut av FFK i fjor, og han har allikevel vært veldig aktiv i år. hvorfor ? Det er mye vi ikke vil få svar på, men det er vel ingen som tviler på at RBK frister? Når det er sagt tror jeg Tom Nordli er mannen for RBK. Var sikker på han skulle få jobben sist også.

Spillere og motivasjon: Mye av det som skjer rundt spillerne blir kastet tilbake på Drillo. Dette er proffesjonelle fotballspillere som får betalt for å gjøre en jobb for FFK. Motivasjonen skal være der. Klart de bør ha mulighet til å uttrykke frustrasjon, men den bør ikke komme ut gjennom media. Synes det er skuffende når spillere " står frem". Dette skader bare klubben og får spillerene det gjelder til å virke lite proffesjonelle.
Husker jo Risholt fra i fjor også.

Risholt/West: Spent på hva som skjer med disse spillerene. Når det er sagt. De har ikke imponert i år. Risholt er en meget god spiller på sitt beste. Vil se han i fjorårsformen. West er selvsagt artig å se på pga sin store fart, men han er skuffende lite engasjert. Ikke bruker han rykket sitt så ofte heller. Skulle gjerne sett en slik spiller gi alt for klubben.

Enerly: skuffende sesong så langt. Utrolig stillestående. Håper mannen vil vise seg frem som en bedre spiller i høstsesongen.

Keepersituasjonen: FFK har en keeper som viste seg som veldig god i fjor og det samme da han fikk sjansen i en omgang i år, men Lund Hansen er tydelig langt etter Sørlie. En kamp som skulle være jevn. Selv om Sørlie har hatt noen veldig gode kamper, viser han ofte svakheter i feltet, mens Lund Hansen huskes som sikker. Kommer det en ny superkeeper? Trist at ALH ikke fikk sjansen i cupkampene. Forstår at slikt er frustrerende, men ille at han går ut i media med frustrasjon

Skader: I FFK har det blitt pratet mye om skader i år, og det er klart at et par nøkkelspillere er ute med skader, men dette var da klart før sesongen, og kunne blitt gjort noe med. Synes det blir feil å skylde på skader hele tiden. Stallen er den samme man viste man ville ha. Ta konsekvensen av det.

Mackie: Vist seg frem som ung,ivrig og talentfull. Savnet å se ham på banen i flere kamper der FFK skapte ingenting. Lurer på hvordan hans situasjon blir nå som Kvivik er i klubben.

Ellers tror jeg klubben ikke har godt av supportere som skal uttrykke misnøye over alt mulig. Spesielt når det ikke er en samlet supporterskare, men er delte meninger.

En for alle, alle for FFK.

Gleder meg til høstsesongen.

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914