Vanskelig men viktig
Vet dette ikke er lett, men min oppfordring til de som syns dette er leit: Legg saken død og støtt klubben! (vet dette er lett å si, men det er det eneste riktige)
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Om folk liker spillestilen eller ikke er jo i og for seg uvensentlig i denne sammenheng, en trener må få disponere laget slik han mener er best, punktum.
At hele saken er utrolig klønete håndtert og Arve har vist seg som en svært arrogant og klønete mann i media er mye mer graverende.
Arve har nå utført spillerjakt på internett og via DVD. Snart skaffer han nok noen på SMS og IRC også!
Ja til Drillo, nei til Arve og AMEN til klubben!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Drillo kan jo ikke fortsette i Eggen-sporet hvis han ikke er flink til akkurat den greia?
Burde vel vente og se hvordan ting utarter seg?
(Ok.. dette var egentlig svar til klokan)
Supporternes rolle er ikke annet enn å sette en liten ekstra spiss på det hele og er også viktige som melkekuer økonomisk.
Har dere som vil støtte Drillo tenkt på at dere kanskje blir medskyldige i å kjøre klubben ned i grøfta, på et tidspunkt hvor mye fortsatt kan reddes? Å angripe treneren er ubehagelig, men hvis han gjør en råtten jobb så må ikke det få fortsette.
Psykologi kalles det.
Nei takke meg til Follo. Nesten ingen tilskuere (en liten skare som kaller seg Followers, dog), men fy faen for et lag!
Jeg synes ikke man skal prøve engang. Det vil bare gjøre så mye vondere når man ikke greier lenger. Juble gjør man når det er noe i det minste å juble for.
Opprinnelig postet av Klokan
Kjære shadar. for deg har denne situasjone vært kun markus og ikke annet men for mange av oss er det kun denne berømte dråpen i glasset. Vi har flere misfonøyde spillerre og vi har ledelse som takler ikke en del situasjoner. Vi kan begynne med sponsorsaker, deretter toddi saken, nå dette her og generelt ser det ut som om den åpne klubbe som det var før begynner å bli en gutteklubb. Det er slik jeg føler denne saken er.
Og da må jeg si kjære deg.
85% av dere har vert med under oppturen og ikke vert med på noe av det som har skjedd før dette.
Jeg har 9 missede hjemmekamper siden nedrykket til andre div.
skal love dere att begeret mitt er rimelig mye fullere en deres.
Ledelsen har faktisk blitt utrolig mye bedre en det den var i en evighet.
Fredrikstad har reist seg før og Fredrikstad reiser seg igen.
Det var ikke bare gull og grønne skoger under Eggen heller. Men man glemmer lett.
Nei Høgmo er tingen om du spør meg, se hva han gjorde med Tromsø.
Opprinnelig postet av Egil Gulliksen
Opprinnelig postet av Klokan
Kjære shadar. for deg har denne situasjone vært kun markus og ikke annet men for mange av oss er det kun denne berømte dråpen i glasset. Vi har flere misfonøyde spillerre og vi har ledelse som takler ikke en del situasjoner. Vi kan begynne med sponsorsaker, deretter toddi saken, nå dette her og generelt ser det ut som om den åpne klubbe som det var før begynner å bli en gutteklubb. Det er slik jeg føler denne saken er.
Og da må jeg si kjære deg.
85% av dere har vert med under oppturen og ikke vert med på noe av det som har skjedd før dette.
Jeg har 9 missede hjemmekamper siden nedrykket til andre div.
skal love dere att begeret mitt er rimelig mye fullere en deres.
Ledelsen har faktisk blitt utrolig mye bedre en det den var i en evighet.
Fredrikstad har reist seg før og Fredrikstad reiser seg igen.
Det var ikke bare gull og grønne skoger under Eggen heller. Men man glemmer lett.
Nei Høgmo er tingen om du spør meg, se hva han gjorde med Tromsø.
All ære til det du skriver om ditt forhåld til FFK. Jeg har vært så å si fast invetar på stadion siden jeg flyttet til Norge (begynnelsen av 90 tallet) men hva har dette med denne saken å gjøre.
klart at klubben slet frem til Eggen, harry og terje satte ting i gang men det var jo andre tider. Ja vi slet under Eggen men han var tossalt såppas ærlig og innrømte sammen med Harry at spillerinkjøp i vinter 2003/2004 hold ikke mål . Det som skjer nå er en annen sak. Siden i går har jeg ikke sett et eneste menneske fra FFK som prøvde å forklare (eller bortforklare) situasjonen. Eneste vi fikk var historier som "vi trenger Ringberg eller Ringberg vil vekk og slikt... Hvorfor kan vi se oss supportere i alle lokale media og på riks TV mens det er ingen fra klubben som har noe å si ?
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914