Husk meg
Brukernavn
Passord

Vanskelig men viktig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 15 jul 05, 22:47
Uansett hva folk sier, føler og gjør, så er det viktig at vi tror Drillo i denne saken. Marcus er tapt, sånn er det bare. Om Marcus ble dårlig behandlet burde vi støtte drillo alikevel. Det er hva som er best for klubben vi må tenke på, ikke hva som er best for Marcus, han er en av kamma nå. Samme hvordan vi vrir og vender på det.

Vet dette ikke er lett, men min oppfordring til de som syns dette er leit: Legg saken død og støtt klubben! (vet dette er lett å si, men det er det eneste riktige)

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 jul 05, 22:49
Endret: 15 jul 05, 22:50
Jeg mener også supporterne bør stå BAK Drillo nå, selv om det virker som det motsatte er i ferd med å skje. Og det er synd. Er stygt redd for at misnøyen kan vedvare over lenger tid nå, og det vil fort få uheldige konsekvenser for det sportslige. Drillo har kompetansen og erfaringen til å snu dette, men han er avhengig av at både miljøet rundt (supportere) er positivt innstilt, og at spillergruppa ikke vender seg mot ham, men opptrer profesjonelt. Og det bør vi kunne kreve at de gjør.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 22:51
Kjære shadar. for deg har denne situasjone vært kun markus og ikke annet men for mange av oss er det kun denne berømte dråpen i glasset. Vi har flere misfonøyde spillerre og vi har ledelse som takler ikke en del situasjoner. Vi kan begynne med sponsorsaker, deretter toddi saken, nå dette her og generelt ser det ut som om den åpne klubbe som det var før begynner å bli en gutteklubb. Det er slik jeg føler denne saken er.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 22:52
Hevn duger så dårlig sportslig administrativt sett. Det virker som om folk vil at noen må svi for dette. Dette er personer som har tatt en hard avgjørelse med tanke på FFK`s beste. Eller Marcus beste (avhengige av hvordan det ligger an) .

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 15 jul 05, 22:54
En avgjørelse de heller ikke ville ta... De sa nei til budet først, men aksepterte fordi ringberg ba om det.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 22:55
Synes egentlig ikke Drillo har gjort annet i denne saken enn å være en god leder, vært ærlig og fortalt Markus rett ut hva planene for høstsesongen går ut på.
Om folk liker spillestilen eller ikke er jo i og for seg uvensentlig i denne sammenheng, en trener må få disponere laget slik han mener er best, punktum.

At hele saken er utrolig klønete håndtert og Arve har vist seg som en svært arrogant og klønete mann i media er mye mer graverende.

Arve har nå utført spillerjakt på internett og via DVD. Snart skaffer han nok noen på SMS og IRC også!

Ja til Drillo, nei til Arve og AMEN til klubben!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 22:57
Endret: 15 jul 05, 22:59
Men de har jo ikke styrt lenge da. Er det ikke vanlig at det blir litt turbulens når man bygger et nytt lag?

Drillo kan jo ikke fortsette i Eggen-sporet hvis han ikke er flink til akkurat den greia?

Burde vel vente og se hvordan ting utarter seg?

(Ok.. dette var egentlig svar til klokan)

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 jul 05, 23:03
Kommer aldri til å stille meg bak hverken Drillo eller Mokkelbost etter dette. Spillerne derimot...

Vidar

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 23:37
Tull at Drillo er avhengig av supporternes støtte. Et lag kan godt spille utmerket fotball og få gode resultater uten noe særlig publikum. Alt som virkelig er viktig er at man internt på laget har tro på hverandre og det kan faktisk ikke vi supportere hjelpe dem med.
Supporternes rolle er ikke annet enn å sette en liten ekstra spiss på det hele og er også viktige som melkekuer økonomisk.

Har dere som vil støtte Drillo tenkt på at dere kanskje blir medskyldige i å kjøre klubben ned i grøfta, på et tidspunkt hvor mye fortsatt kan reddes? Å angripe treneren er ubehagelig, men hvis han gjør en råtten jobb så må ikke det få fortsette.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 23:40
Endret: 15 jul 05, 23:44
Tror du virkelig ikke at spillere og trenere blir påvirket av trykket utenfra? Jeg er overbevist om at 10 000 tilskuere som er MED laget på tribunen og gir uttrykk for det kan løfte laget fremover, mens et lag som er vant til en slik støtte i gode stunder, vil bære preg av manglende støtte dersom det bare dukker opp 6000 tilskuere og alle enten er stille eller syter, klager, protesterer og buer.

Psykologi kalles det.

Vidar

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 23:45
Dårlig psyke vil jeg kalle det.

Nei takke meg til Follo. Nesten ingen tilskuere (en liten skare som kaller seg Followers, dog), men fy faen for et lag!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 23:50
Mulig det er dårlig psyke. Jeg sier bare at sånn er det...

Vidar

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 05, 00:04
Jaja, men man bør iallefall fra klubben forstå at det er også er tøft å være FFK-supporter nå. Hvordan skal man greie å juble og holde trykket oppe, når man får slike dårlige nyheter slengt i trynet..ikke fra motstandere, men fra klubbens egne.
Jeg synes ikke man skal prøve engang. Det vil bare gjøre så mye vondere når man ikke greier lenger. Juble gjør man når det er noe i det minste å juble for.

Egil Gulliksen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 03

Lagt til: 16 jul 05, 00:13
Endret: 16 jul 05, 00:15
Opprinnelig postet av Klokan
Kjære shadar. for deg har denne situasjone vært kun markus og ikke annet men for mange av oss er det kun denne berømte dråpen i glasset. Vi har flere misfonøyde spillerre og vi har ledelse som takler ikke en del situasjoner. Vi kan begynne med sponsorsaker, deretter toddi saken, nå dette her og generelt ser det ut som om den åpne klubbe som det var før begynner å bli en gutteklubb. Det er slik jeg føler denne saken er.

Og da må jeg si kjære deg.

85% av dere har vert med under oppturen og ikke vert med på noe av det som har skjedd før dette.
Jeg har 9 missede hjemmekamper siden nedrykket til andre div.
skal love dere att begeret mitt er rimelig mye fullere en deres.

Ledelsen har faktisk blitt utrolig mye bedre en det den var i en evighet.
Fredrikstad har reist seg før og Fredrikstad reiser seg igen.
Det var ikke bare gull og grønne skoger under Eggen heller. Men man glemmer lett.
Nei Høgmo er tingen om du spør meg, se hva han gjorde med Tromsø.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 jul 05, 00:25
Ikke bare gull og grønne skoger...... Nei, to opprykk og beholdt plassen i tippeligaen til tross for å være nederlagsdømt av alle......

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 jul 05, 00:38
Opprinnelig postet av Egil Gulliksen
Opprinnelig postet av Klokan

Og da må jeg si kjære deg.

85% av dere har vert med under oppturen og ikke vert med på noe av det som har skjedd før dette.
Jeg har 9 missede hjemmekamper siden nedrykket til andre div.
skal love dere att begeret mitt er rimelig mye fullere en deres.

Ledelsen har faktisk blitt utrolig mye bedre en det den var i en evighet.
Fredrikstad har reist seg før og Fredrikstad reiser seg igen.
Det var ikke bare gull og grønne skoger under Eggen heller. Men man glemmer lett.
Nei Høgmo er tingen om du spør meg, se hva han gjorde med Tromsø.

All ære til det du skriver om ditt forhåld til FFK. Jeg har vært så å si fast invetar på stadion siden jeg flyttet til Norge (begynnelsen av 90 tallet) men hva har dette med denne saken å gjøre.

klart at klubben slet frem til Eggen, harry og terje satte ting i gang men det var jo andre tider. Ja vi slet under Eggen men han var tossalt såppas ærlig og innrømte sammen med Harry at spillerinkjøp i vinter 2003/2004 hold ikke mål . Det som skjer nå er en annen sak. Siden i går har jeg ikke sett et eneste menneske fra FFK som prøvde å forklare (eller bortforklare) situasjonen. Eneste vi fikk var historier som "vi trenger Ringberg eller Ringberg vil vekk og slikt... Hvorfor kan vi se oss supportere i alle lokale media og på riks TV mens det er ingen fra klubben som har noe å si ?

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914