Hva driver TV2 med?
Kampanjen "Markus Ringberg må bli i FFK" har imidlertid MANGE underskrifter, men det var vel ikke spennende nok for TV2.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 15 jul 05, 18:59
Endret: 15 jul 05, 19:00
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
her er det noe muffins ute å går
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
slik det bli vinkla da, noen som vet mere?
så det er sakt, har fått bekrefta det av Lars på tlf
Synes det er rart at ingen i FFK vil si noe til TV 2
#18™
Men når at Atle plutselig snakker på vegne av "alle" supporterne, og sier at vi på død og liv vil ha Eggen istedet for Drillo, da blir jeg litt irritert.
Men for all del, mener ikke å kritisere for mye. Gutta i Plankehaugen går under det jeg vil kalle engasjerte menesker. TV2 er i mine øyne bare ute etter å koke kål.
Synes forresten at det var interessant at Bergenskanalen TV2 rett etter et "kål-innslag" om FFK har et "harmoni-innslag" om Brann, som egentlig var totalt utinteresant... Hørte jeg objektivitet? :rolleyes:
EDIT: mr_max har jo bekrefta det jeg trodde, vinklinga til TV2.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Engasjert hovedtribunist!
Dere husker vel ha Lars sa til Nettavisen i går, han fronter Eggen skal bli ny trener.
- Vil ha Eggen som sjef
Lars Thoresen som er leder av Fredrikstads supportergruppering Plankehaugen mener majoriteten av befolkningen i Fredrikstad ønsker Knut Torbjørn Eggen som hovedtrener i klubben.
Les her
Ja, det stormer litt i Fredrikstad nå, blant annet vedrørende trenerne. Men vær litt forsiktig med å uttale seg på vegne av "alle" Fredrikstadsupportere til media.
Ja, jeg har vært særdeles frustrert de siste dagene, men jeg vil ikke ha på meg at jeg mener Drillo må sparkes. Ihvertfall ikke ennå...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
skal ffk ta skritt fremover i værden må vi få vekk dem som ikke er noe for oss.
Christian Petersen
Håkan Söderstjerna
Dag Frode Hornseth
Tero Koskela
så kunne vi begynt med å kjøpt sterkere spillere, men dem nekter å gå fra klubben noe jeg syns er veldig merklig.
drillo er en meget dyktig trener og han vet hva som skal til...
Drillo må bli
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
jeg er den første. jeg vil ha Eggen som hovedtrener og ja jeg vil ha Arve ut i et åpnet debatt om hva som skjer i klubben. desverre slike ting skjer ikke for Arve er for arrogant for å snakke med oss på en åpen og folkelig mote. Jo han kan vare kremmer men ikke en som skal snakke til massene.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Skaff en felles løsning på dette og stå sammen om den. Uansett utfall. Så får vi heller ta en skikkelig opprydding, om det trengs, etter sesongen.
Engasjert hovedtribunist!
Jeg må le litt når jeg ser på hva dere skriver.
Vi må sette oss ned lederne for supporterne og for ffk. Tror dere virkelig att ledelsen bryr seg et dugg om hva dere sier??
lag bannere og lag underskrift kampanjer. men det kommer ikke til og hjelpe.
Ffk har blitt en stor klubb nå ergo så bryr man seg ikke så mye om den lille mannen i gata.
Personlig så synes jeg det er synd at Markus er borte. var ikke noen stor hit i eliten men han hadde vert en drøm og bruke mellom spissene våre og midtbanen. Desuten når vi ser hvor mange spisser vi har som er skadefrie og som presterer så kan dette salget bli skjebnesvangert. Trengte vi de pengene?? Og har vi noen garanti for at han nye slår til mere en det Kristen V gjorde?
Når det er sagt så burde noen i ledelsen få opp øya. Når de som har vert best og mest sentrale i ffk siste sesongene plutsligt ikke fungerer så er det noe som ikke stemmer. Se bare på Enerly har vert en skygge av seg selv lenge nå. Og når en av klovnene mister gløden da blir jeg skremt.
Bort med Drillo bort med Arve og bort med Eggen. Velkommen Høgmo en som er en dyktig trener har en fin filosofi og som ikke snakker om att han skal trene Rosenborg i fremtiden.
Er på tide vi ser fremover og ikke bakover.
han er en landslagstrener ikke en klubbtrener...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914