Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva driver TV2 med?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Egil Gulliksen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 03

Lagt til: 16 jul 05, 00:04
Endret: 16 jul 05, 00:08
Hallo

Jeg må le litt når jeg ser på hva dere skriver.
Vi må sette oss ned lederne for supporterne og for ffk. Tror dere virkelig att ledelsen bryr seg et dugg om hva dere sier??
lag bannere og lag underskrift kampanjer. men det kommer ikke til og hjelpe.
Ffk har blitt en stor klubb nå ergo så bryr man seg ikke så mye om den lille mannen i gata.

Personlig så synes jeg det er synd at Markus er borte. var ikke noen stor hit i eliten men han hadde vert en drøm og bruke mellom spissene våre og midtbanen. Desuten når vi ser hvor mange spisser vi har som er skadefrie og som presterer så kan dette salget bli skjebnesvangert. Trengte vi de pengene?? Og har vi noen garanti for at han nye slår til mere en det Kristen V gjorde?

Når det er sagt så burde noen i ledelsen få opp øya. Når de som har vert best og mest sentrale i ffk siste sesongene plutsligt ikke fungerer så er det noe som ikke stemmer. Se bare på Enerly har vert en skygge av seg selv lenge nå. Og når en av klovnene mister gløden da blir jeg skremt.

Bort med Drillo bort med Arve og bort med Eggen. Velkommen Høgmo en som er en dyktig trener har en fin filosofi og som ikke snakker om att han skal trene Rosenborg i fremtiden.

Er på tide vi ser fremover og ikke bakover.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04

Lagt til: 16 jul 05, 01:25
Eggen som hovedtrener ut med Drillo,
han er en landslagstrener ikke en klubbtrener...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914