Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva driver TV2 med?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 jul 05, 18:55
Endret: 15 jul 05, 18:55
Så på TV2-sporten at det var satt i gang en kampanje i Fredrikstad for å fjerne Drillo som hovedtrener i kveld. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Eller mener de denne usle underskriftskampanjen som heller ikke har fått særlig med oppslutning??

Kampanjen "Markus Ringberg må bli i FFK" har imidlertid MANGE underskrifter, men det var vel ikke spennende nok for TV2.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 15 jul 05, 18:59
Sår splid. Det selger. Mange av brukerene av dette forumet heller bensin på bålet for media.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 jul 05, 18:59
Endret: 15 jul 05, 19:00
Var nok litt drøy den..... Men det hadde ikke vært meg imot. Inn med Eggen før den uberegnlige får gjort altfor mye ugang........

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 20:03
jA det overasker meg ikke i det heletatt. 8 av 10 spørsmål jeg fikk i stad dreide seg om personhets og ikke Markus og fotball. Slik er det og media er mer interesert i det at vi henger ut enkeltpersoner enn det andre.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 15 jul 05, 21:00
er nok bare at dem har bytta om på sakene, vi har jo skrevet under for å beholde Markus

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 21:15
Vi får høre på sporten om 10 min om dem har moderert seg noe........

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 21:23
virker ikke sånn nei
her er det noe muffins ute å går

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 15 jul 05, 21:24
Hmm.."Supporterne vil sparke drillo" er seff hovedtemaet som jeg tenkte ja

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 21:37
mm, ifølge tv2 nå så vil vi som er i plankehaugen kaste trenern våres...
slik det bli vinkla da, noen som vet mere?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 21:39
Poenget er at Eggen skal bli hovedtrener igjen. Ergo så må enten Drillo eller Eggen forsvinne.......

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 21:46
slik er saken TV2 har vinkla denne saken helt på tryne
så det er sakt, har fått bekrefta det av Lars på tlf

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 21:47
Ser i hvertfall ut til at Plankehaugen har null tillitt til Drillo. Her satser de alt på Eggen.
Synes det er rart at ingen i FFK vil si noe til TV 2

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Det satt jo en fyr sammen med LT og signerte et fattig ark som sikkert skulle være en "underskriftskampanje".

#18™

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Endret: 15 jul 05, 21:48
Synes Lars svarte greit for seg. Er forresten ikke sikker på om de spørsmåla Lars fikk var stilt slik TV2 vinkla det nå på sporten.

Men når at Atle plutselig snakker på vegne av "alle" supporterne, og sier at vi på død og liv vil ha Eggen istedet for Drillo, da blir jeg litt irritert.

Men for all del, mener ikke å kritisere for mye. Gutta i Plankehaugen går under det jeg vil kalle engasjerte menesker. TV2 er i mine øyne bare ute etter å koke kål.

Synes forresten at det var interessant at Bergenskanalen TV2 rett etter et "kål-innslag" om FFK har et "harmoni-innslag" om Brann, som egentlig var totalt utinteresant... Hørte jeg objektivitet? :rolleyes:

EDIT: mr_max har jo bekrefta det jeg trodde, vinklinga til TV2.

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Det er den dessidert værste sportsendinga jeg noengang har sett! Starter med opprør i Fredrikstad, hvor jeg som plankehaugenmedlem vistnok vil sparke drillo! Så er det et innslag fra brann leiren, hvor alt er som en sommerpause skal være, og så langt unna FFK`s situasjon som overhodet mulig. Før det topper seg med intervju med Vieira som har skrevet under for Juventus. etter det fikk jeg ikke med meg en dritt. satt bare å måpte...

Engasjert hovedtribunist!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 21:51
Endret: 15 jul 05, 21:53
Begynner faktisk å lure på at Lars vil ha Eggen og ikke Drillo.

Dere husker vel ha Lars sa til Nettavisen i går, han fronter Eggen skal bli ny trener.

- Vil ha Eggen som sjef
Lars Thoresen som er leder av Fredrikstads supportergruppering Plankehaugen mener majoriteten av befolkningen i Fredrikstad ønsker Knut Torbjørn Eggen som hovedtrener i klubben.

Les her

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 15 jul 05, 21:55
Mitt tips til ledelsen og andre profilerte personer i Plankehaugen:

Ja, det stormer litt i Fredrikstad nå, blant annet vedrørende trenerne. Men vær litt forsiktig med å uttale seg på vegne av "alle" Fredrikstadsupportere til media.

Ja, jeg har vært særdeles frustrert de siste dagene, men jeg vil ikke ha på meg at jeg mener Drillo må sparkes. Ihvertfall ikke ennå...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jul 05, 22:10
ja der ser vi hva noen desperate gjør etter at ringberg ble borte. Jeg har ett spørsmål inne i meg som jeg ikke har funnet noe svar på.. om ringberg er så god som det solbakken tror. jeg ser ikke helt for meg hvem han skal klare å sette ut av spisser i ham-kam ?

skal ffk ta skritt fremover i værden må vi få vekk dem som ikke er noe for oss.
Christian Petersen
Håkan Söderstjerna
Dag Frode Hornseth
Tero Koskela

så kunne vi begynt med å kjøpt sterkere spillere, men dem nekter å gå fra klubben noe jeg syns er veldig merklig.

drillo er en meget dyktig trener og han vet hva som skal til...
Drillo må bli

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 22:13
plankehaugen er jo supporter klubben til FFK og hvis det er noern som skal få lov å presentere plankehaugen så er det Lars. I tillegg så er det slikt at det er nok å lese alt som har sett lyset her på forumet og skjønne at det er en del folk som vil ha forandringer i klubben.

jeg er den første. jeg vil ha Eggen som hovedtrener og ja jeg vil ha Arve ut i et åpnet debatt om hva som skjer i klubben. desverre slike ting skjer ikke for Arve er for arrogant for å snakke med oss på en åpen og folkelig mote. Jo han kan vare kremmer men ikke en som skal snakke til massene.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 15 jul 05, 22:18
Vær så snill og ro ned et par hakk alle sammen. Hvis dette utarter er det bare FFK som klubb som taper på dette. Her må klubben og lederne for supporterne sette seg ned å komme frem til en løsning for hvordan vi skal komme oss ut av dette på best mulig måte. Så får vi andre gå sammen og støtte det utfallet som de kommer til, uansett konsekvenser, og heller tolerere at det ikke ble slik vi selv ville om det skulle skje. Det viktigste er uansett at klubben og supporterne drar i samme retning og ikke blir splittet på midten med en rekke "forståsegpåere" som alle har hver sin løsning på problemene.

Skaff en felles løsning på dette og stå sammen om den. Uansett utfall. Så får vi heller ta en skikkelig opprydding, om det trengs, etter sesongen.

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914