Slutt med dette våset straks
Jeg har sett at folk som har en positiv mening om Drillo blir karakterisert som en ikke-ffk-supporter. Herregud da!! Folk må vel få ha sin egen mening selvom Ringberg nå forlater klubben!!!
Dette er det største kattejammeret jeg har vært vitne til noen gang i en fotballklubb!!!
Hvis folk ikke gidder å møte opp på stadion pga dette, hvordan skal det bli bedre igjen da?? Hvis folk som hater drillo skal hetse folk som har troen på ham, hvordan skal dette enda da?
Denne krangelen river istykker klubben fortere enn drillo river istykker klubben.
Nå sitter sikkert Hjælmen og resten av kråkene borte i moss og gøtter seg over denne fiaskoen og håper på nedtur for oss.
Typisk Fredrikstad. Med en gang det går litt i mot, så begynner sutringa med en gang!!!
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Jeg bebreider derimot ikke noen for at det har skjedd. Det hender at ting ikke går som jeg ønsker. Synes ikke det hjelper nevneverdig å gi noen skylden for det, og langt mindre lage lynsjestemning.
Takk Marcus, for mange flotte øyeblikk. Lykke til videre!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Oppfordringen er å tenke seg om to ganger før man skriver noe, selv om man er frustrert. For det ER mye vås her nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Mokkelbost - Hva med å redgjøre for ffks personal politikk!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
"Dette er det største kattejammeret jeg har vært vitne til noen gang i en fotballklubb!!! "
Og så ??? derfor bør vi slutte å snakke åpent her hva vi synes...
"Denne krangelen river istykker klubben fortere enn drillo river istykker klubben" ...
Vet ikke hvem som er startet rivingen og hvorfor lagets kaptein forlater oss i en sånn hast .
"Typisk Fredrikstad. Med en gang det går litt i mot, så begynner sutringa med en gang!!!"
den der tar kaka ... Kan ikke huske at det ble så mye bråk i fjor da vi lå enda verre på tabbellen.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Shadar
Typisk Fredrikstad. Med en gang det går litt i mot, så begynner sutringa med en gang!!!
er dette typisk Fredrikstad? Du har kanskje erfaring fra flere klubber eller?
Den største profilen har blitt solgt på en høyst klønete og klandreverdig måte. Da er det lov for folk å slippe ut litt frustrasjon. Dette er tross alt et supporter forum!
enig at enkelte går litt langt, men jeg tror nok mye er sagt i ren skuffelse over det som har skjedd de siste dagene.
Opprinnelig postet av Klokan
Shadar ...
"Dette er det største kattejammeret jeg har vært vitne til noen gang i en fotballklubb!!! "
Og så ??? derfor bør vi slutte å snakke åpent her hva vi synes...
"Denne krangelen river istykker klubben fortere enn drillo river istykker klubben" ...
Vet ikke hvem som er startet rivingen og hvorfor lagets kaptein forlater oss i en sånn hast .
"Typisk Fredrikstad. Med en gang det går litt i mot, så begynner sutringa med en gang!!!"
den der tar kaka ... Kan ikke huske at det ble så mye bråk i fjor da vi lå enda verre på tabbellen.
Det er alltid mer gnåling i Fredrikstad i motgang enn i andre klubber, men når det er kamp, så får laget alltid den støtten de trenger. Men dette gnålet mener jeg er typisk for dette laget.
Det er også en annen ting jeg vil si. Det er at jeg tviler på at Drillo og Mokkelbost har satt seg ned sammen og pønsket ut hvordan man kan få ffk ned i 2div igjen fortest mulig. De har troa på det de gjør. La oss nå se hvordan dette går til høsten?
Det er greit at supporterne viser sin missnøye over salget, men ikke overdrive, hetse, og lage spark de ansvarlige-kampansje.
Herregud! Vi må da se hvordan dette utarter seg først!?!?!?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi har sett klubben blitt ødelagt før av inkompetente mennesker . Vi vil ikke sitte å se på det igjen. At så mange har hisset seg så voldsomt opp om denne tragiske behandlingen av Ringberg og sagt klart og tydelig ifra om hva dem mener er en styrke for klubben. Det samme gjalt Harry saken......
Skjønner godt hva du mener her, men for å sette det litt på spissen: Jeg tror ikke FFK hadde gjort det så mye bedre hvis Plankehaugen skulle finne en trener og direktør, som vil ha de jobbene. Plankehaugen vet ikke alltid best.
Men jeg tror ikke at Drillo og mokkelbost er inkompetente. I allefall ikke mokkelbost. Håper det finnes mye bra argumentasjon for dette salget et sted. Er ikke sikkert alt bli offentliggjort.
Styret, direktøren og Drillo har tatt en beslutning om å selge Markus, også har ingen av de engang respekt nok til å si det til ham selv. Eneste han hadde pratet med etter klubbens beslutning er Eggen og Hansen. Det sier det meste om de menneskelig egenskapene til de som styrer klubben nå. Og hvis det å høre Markus gråte på direkten på radio ikke får deg til å bli forbanna, så tviler jeg på at du har vært med denne klubben særlig lenge.
La oss selge hele laget!!
At jeg ikke har vært med denne klubben lenge skyldes at jeg ikke er så vewldig gammel. Men at jeg skal være med denne klubben lenge, det er det ikke tvil om!:ffk:
Jeg skrev meg på lista til Anish, og jeg er definitivt mot dette salget, men å henge folk uten beviser holder jeg meg unna...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Jeg er bare redd for at dette skal skade klubben. Tillitt er viktig. Selv om det kan være vanskelig for mange å ha tillitt nå. Follk må engasjere seg positivt og møte opp på kamper som før, synge og lage fyrværkeri, akkurat som før. Vi trenger fremdeles å ha den gledes-rammen på kampene våre framover slik vi har hatt.
Ellers går det rett ned igjen med denne klubben. Synd om 1 jævla salg skal kunne utløse no sånt!!!!
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Men tenk på det Marcus har opplevd/klart med fotballkarrieren hans. Fra bunnspill som midtstopper i sverige til fast spiss i tippeligaen! Han er på topp og kommer ikke til å bli bedre enn han er nå.
Han har hatt en fin tid i FFK, og kommer alltid til å bli husket, men ambisjonene til FFK er ikke bare å være i tippeligaen. Toppfotball handler ikke bare om følelser når man skal nå et mål. Jeg er sikker på at klubben visste hvilken tung avgjørelse de tok.
Det er leit å si det, men FFK trengte sikkert også de penga mens de kunne få dem, så kynisk er det. Det er dette salget et bevis på!
"Jeg angrer intet" på hva jeg har skrevet i denne saken.:cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er du en sånn som blir sur om ffk gjør det bra til høsten og om drillo og mokkelbost får suksess, pga at du da har tatt feil? Eller ønsker du dem vondt pga salget av ringberg?
Jeg dømmer deg ikke, bare spør så pent og direkte jeg kan :|
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914