Når Ringberg kommer tilbake...
Ble medlem: 23 sep 03
Lagt til: 15 jul 05, 17:25
...hva bør vi finne på for å hedre ham? La denne tråden bli stedet for idémyldring.
- Stort banner på hovedtribuna?
- Gave og overrekkelse?
- Invitere ham med familie på mat et sted?
- Spesiell sang i tillegg til den åpenbare "Markus Ringberg scorer mål"?
Flere gode ideer?
Ble medlem: 05 okt 04
Lagt til: 15 jul 05, 18:19
Synes hvertfall vi kan gi han flagget hvor det står "Svensk magi".
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 15 jul 05, 18:20
Syng : Ringberg vi savner deg. Ringberg vi savner deg, Ringberg takk for alt du gjorde for oss.
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ble medlem: 08 mai 04
Lagt til: 15 jul 05, 18:23
Er flere ting som er i gjerde alt her...
Svensk Magi flagget hadde hvert rått å gi han...
hørt også at det vurderes sørge bind på kamma kampen
Mye avgjør garantert hva som kommer fram i lyset i ettertid nå.....
Ble medlem: 03 mai 04
Lagt til: 16 jul 05, 06:54
hvis markus scorer mot ffk på stadion, kommer i allefall jeg til å synge:"markus ringberg scorer mål"!!
Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 16 jul 05, 08:20
Raymond sin avskjed med Brann, er vel nesten sammenlignbart med Ringberg, vi elsker han og han elsker oss
Her er likheter
Ble medlem: 12 feb 04
Lagt til: 16 jul 05, 09:37
Hva med en innsamlingsaksjon på Lyn kampen for deretter å overrekke han en gave når han kommer til Stadion med Ham-Kam???
Ble medlem: 30 jun 03
Lagt til: 16 jul 05, 10:23
Kan vi ikke få speaker til å spille "du gamla du fria" mens Marcus får Svensk Magi flagget samt andre gaver? Deretter, ett minutts stillhet.
Jeg kommer meg ikke på Lyn kampen, men vil gjerne betale noe dersom det kunne opprettes en konto for formålet.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Ble medlem: 12 jul 05
Lagt til: 16 jul 05, 13:17
Vi kan frede nummer 19!
Ble medlem: 14 jul 05
Lagt til: 16 jul 05, 14:45
Er enig i at vi må gi Markus en oppmerksomhet og en STOR takk for det han har gjort i den tiden han var i klubben.
Dette også for å gi et stort spark til de dustene som sitter i styret og har sørget for at vi har misten en ressursperson i klubben vår.
Hva med å vende ryggen til under innkmarsjen og gå med sorte sørgebånd på førstkommende hjemmekamp?
Tror nok ikke vi får med speaker på en markering mot klubben.
Ønsker Markus og hans familie alt godt på Hamar og lykke til i ny klubb.
:ffk::ffk::ffk: i mitt hjerte
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 16 jul 05, 15:33
olsa: nå vil jeg påstå at en markering for ringberg ikke er en markering mot klubben.
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 16 jul 05, 15:39
Hvor lang tid tror dere tar før Markus begynner å prestere i Ham-Kam, det er nok en del sykiske ting som må ut av systemet?
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 16 jul 05, 16:07
Endret: 16 jul 05, 16:57
Ser at det blir nevnt sørgebind og et minutts stillhet. Det føler i hvert fall jeg er å gå litt for langt. Det finnes viktigere ting i verden enn Ringberg, og sørgebind brukes som regel når noen har forsvunnet fra denne forurensende kloden. Ved å bruke de to nevnte markeringer føler jeg at det på en måte blir å sette Ringbergs avgang opp mot noens avgang. Altså det jeg prøver å si; Terrorangrep og en spillers bortgang bør ikke markeres på samme måte...
Men det er så mange andre gode forslag her inne, og jeg syns fortsatt vi burde funnet frem det tøffeste bilde av Ringberg i FFK-drakt, fått forstørret det og satt det i ramme med en liten hilsen fra oss supportere.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 16 jul 05, 16:34
HELT enig i at det bør markeres det han har betydd for klubben hittil, men det bør også gjøres et poeng ut av at han skal ha lykke til i sin egen fremtid, for FFK`s tilhører han ikke.
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Ble medlem: 08 nov 04
Lagt til: 16 jul 05, 16:41
helt enig FFK1903.....dette med sørgebind blir litt drøyt,markus har tross alt "bare" skiftet klubb....sørgebind brukes når noen forlater verden,ikke en fotballklubb
Men for all del,Markus bør hedres når han kommer på stadion...hva den mannen har gjort for klubben,kan ikke sies godt nok med ord..
PÅL
06/10/2024 22:02 | 2001f914