Ringberg gråt :(
Er også forøvrig helt enig i det Bergstrøm sa på radioen :) Men syntes synd på Ringberg, han vil egentlig ikke forlate oss, dakars svenske
Du vet Ringberg ;) Du er alltid velkommen tilbake hit vettu ;) samma hvor gammel du er ;)
Men da er Drillo og Mokkelbost borte!
Nå sier ikke jeg mer, holder kjeft jeg nå :)
TAKK for alt Ringberg :)
Lykke til videre :)
Vi snakkes folkens, god helg :)
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av SirLion
Det er beviset på at han har blitt skvist ut.. Ham - Kam som har dårlig økonomi til og med, har gitt et BEDRE økonomisk tilbud til Ringberg!
Fakta er vel at han ikke har fått noe tilbud fra FFK i det hele tatt.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Her er det noe som stinker, noen lyver, Ringberg ville på ingen måte dra og at han har gjort dette på eget initiativ sånn helt uten videre er bare tull.
Noen har sagt han ikke ville få spille, jeg regner med det er Drillo så han lyver med andre ord for det var ikke det han sa først.
Opprinnelig postet av SirLion
Ringberg gråt
Det gjorde faen meg jeg også!! :(
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Har han våget å si sin mening om spillestil, mon tro...?
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
fredrikstad er best!!!!
Mokkelbost fra FB.no "Ringberg har gitt utrykk for at han ønsker seg vekk igjennom media".
Kommuniserer ledelse og spillerer i FKK på denne måte har de et problem.
Mulig Ringberg og hans agent har en større finger med i spillet en vi tror?.
Synd at Ringberg reiser, uansett grunn.
kjempe trist at han må forlate oss...!
utrolig tåpelig at han må forlate oss..!
Men TUSEN TAKK FOR ALLT RINGBERG...!
katharina rasmussen
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Snusmumrikken
Ringberg fra NRK.no "Det har stått i avisen at det ble en del benkesitting til høsten så det er vel en stor del av grunnen".
Mokkelbost fra FB.no "Ringberg har gitt utrykk for at han ønsker seg vekk igjennom media".
Dersom Moklebust oppfattet at Ringberg gjorde dette via media burde han som
leder, etter min mening kommet seg ned fra sin høye hest, tatt kontakt med Ringberg og oppklart saker og ting.
En leder skal være samlende, oppklarende og virke som en motor, ikke til enhver tid ha behov for å vise sin styrke. "Du køddær ikke med meg...." holdningen, som jeg får inntrykk av at Arve styrer etter, er ikke den rette, for å skape et ÅPENT og sterkt fellesskap.
Ser ikke bort fra at dette delvis kan være korrekt, men mer for å presse frem en reaksjon, og et nytt kontraktsforslag, fair, eller unfair??... Ringberg ønsket seg aldri vekk.
Macka fra start!
Ringberg fikk et tilbud fra HAMKAM som var for godt til at han ville si nei...
Agenten tok kontakt med FFK , som igjen ble enige med HAMKAM om en overgang...
FFK ønsket ikke å satse på spilleren, og det er jo de fleste enige om at var riktig..
Spilleren ble enig med en annen klubb, og FFK fikk et bra tilbud...
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Opprinnelig postet av djpete
Ringberg fra NRK.no "Det har stått i avisen at det ble en del benkesitting til høsten så det er vel en stor del av grunnen".
Dersom Moklebust oppfattet at Ringberg gjorde dette via media burde han som
leder, etter min mening kommet seg ned fra sin høye hest, tatt kontakt med Ringberg og oppklart saker og ting.
En leder skal være samlende, oppklarende og virke som en motor, ikke til enhver tid ha behov for å vise sin styrke. "Du køddær ikke med meg...." holdningen, som jeg får inntrykk av at Arve styrer etter, er ikke den rette, for å skape et ÅPENT og sterkt fellesskap.
Ser ikke bort fra at dette delvis kan være korrekt, men mer for å presse frem en reaksjon, og et nytt kontraktsforslag, fair, eller unfair??... Ringberg ønsket seg aldri vekk.
velkommen tilbake fra Sverige gutten.. følte meg ensom her ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Der er mulig at Ringberg ikke ønsket seg bort. Men, da han brukte Kammas tilbud som brekkstang mot FFK spilte han et høyt spill som han tapte. Hadde Ringberg gått til FFK først ville han antageligvis blitt tilbudt en 2-3 års kontrakt med samme lønn som tidligere.
Misforstå meg ikke. Jeg mener ikke det var uhederlig av Ringberg å gå frem som han gjorde. Ikke av noen andre heller.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Synes ikke så veldig synd på han etter å ha lest pressemeldingen fra FFK.
Kanskje på sin plass at noen beklager sine reaksjoner overfor Arve og Drillo???
Ser for meg ut som de ikke har gjort noe galt i det hele tatt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914