Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg gråt :(

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 jul 05, 15:04
Opprinnelig postet av Klokan

velkommen tilbake fra Sverige gutten.. følte meg ensom her ....


Takk. Kjipt på telttur når det koker i byen. Vile gjerne vært med på stadion og sunget vettø:D

---------------------------

Macka fra start!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 15:14
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hadde Ringberg gått til FFK først ville han antageligvis blitt tilbudt en 2-3 års kontrakt med samme lønn som tidligere.


Noe av hele poenget her er jo at FFK ikke ønsket å forhandle med han før etter at spillervinduet var stengt. Ergo var plutselig markus uten mulighet til å forhandle om en overgang hvis han hadde ventet på at FFK skulle få ut fingeren.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 15:16
Endret: 17 jul 05, 15:16
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Klokan

velkommen tilbake fra Sverige gutten.. følte meg ensom her ....


Takk. Kjipt på telttur når det koker i byen. Vile gjerne vært med på stadion og sunget vettø:D


ja ja ... vi synger i morgen da. og hvilken sang vi synger det vet jeg ikke. Det viktigste er vel at vi synger ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 17 jul 05, 15:25
Opprinnelig postet av SirLion
Hørte noen på radiosporten på Radio Fredrikstad nå? Dem intervjua Ringberg, og han hørtes ganske deppa og lei seg ut... Det er beviset på at han har blitt skvist ut.. Ham - Kam som har dårlig økonomi til og med, har gitt et BEDRE økonomisk tilbud til Ringberg!
Er også forøvrig helt enig i det Bergstrøm sa på radioen :) Men syntes synd på Ringberg, han vil egentlig ikke forlate oss, dakars svenske
Du vet Ringberg ;) Du er alltid velkommen tilbake hit vettu ;) samma hvor gammel du er ;)
Men da er Drillo og Mokkelbost borte!


Nå sier ikke jeg mer, holder kjeft jeg nå :)
TAKK for alt Ringberg :)
Lykke til videre :)
Vi snakkes folkens, god helg :)


Er det ikke ganske tydlig at han gikk etter pengene? Det at agenten bekrefter det er vel svar nok, det her er ikke Kennedy mordet med 100 forskjellige konspirasjonsteorier og Myklebost er sjef for CIA eller?

Det at han grat beviser vel ikke at han ikke ville bort, men heller at han kommer til a savne tiden i FFK. Dere husker vel at Kvisvik grat nar han forlot Brann, det betyr vel ikke at han ble skvisa ut, sa hvorfor gjor det plutselig det med Ringberg?

Klart det er trist at en profil forsvinner, men han er ikke lenger bra nok, det er min mening.


ozy-fredrikstad

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 18

Lagt til: 17 jul 05, 23:12
Endret: 17 jul 05, 23:13
begynnte å grine selv når jeg hørte ringberg gren!!!! takk for alt du har gjort får oss!!! lykke til videre

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 jul 05, 23:20
Har noen linken til intervjuet?

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 jul 05, 23:33
Opprinnelig postet av StianLarsen
Har noen linken til intervjuet?


Ligger vel bl.a her

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 18 jul 05, 00:09
Endret: 18 jul 05, 00:16
Jeg dro på ferie, leste i Dagbladet at Ham-Kam hadde lagt inn bud på Mackan, flirte godt av det, sov, sto opp neste dag, leste at FFK hadde godtatt budet, fikk sjokk, sov og sto opp igjen, fikk tekstmelding om at han hadde signert for Kamma, ble lagt inn på psykriatisk, er nå hjemme igjen, tygger antidepressiva, gråter hele tiden. ER DETTE ETT MARERITT JEG ENNÅ IKKE HAR VÅKNET OPP FRA?????

Arve må gå. Og ta med deg Drillo Arve, vær så snill. Dra til Hamar begge to, så kommer Mackan tilbake til oss, til hjembyen sin, her han er elsket, ikke UØNSKET, slik som dere er.

---------------------------

Stinger

-Supporter i alle vindretninger


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 jul 05, 00:20
det er et mareritt at ringberg ikke var mann nok til å bli i FFK uten klippekort ja

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jul 05, 00:33
Markus er nok på et punkt i sin karriere hvor "du blir ikke satsa på" ikke akkurat er den beskjeden han ønsket å motta fra FFK-ledelsen.

Han har ikke mange år foran seg som fortballspiller på høyt nivå, og jeg forstår veldig godt at han gikk til Ham-Kam når de tilbød ham bedre lønn enn han har og over lang tid. Markus må rett og slett få litt mer kroner ut av jobben enn han har hatt.

Og for FFK-ledelsen vil dette bli en ditto lærepenge, man må slutte med å prate med spillere på en måte som gjør at de begynner å fundere med tanken om å skifte klubb!!! Det at "Markus ikke vil bli satsa på" er bare bullshit, for hvis Markus er god på trening og putter på baller er det klart at han blir satsa på!!!

FFK må slutte å psyke ut og "prate" med spillere som ikke har innfridd de siste fjorten dagene! Det må tenkes mer langsiktig i alle ledd, også i troppens sammensetning! At en spiller som har spilt så mange kamper som Markus har uten skader, så sier det seg sjøl at han ikke blir uten verdi for FFK bare ved et pennestrøk!

Det virker som om man har satt igang en prosess for å etablere FFK i toppen, og at man vil kvitte seg med de "gode, gamle" spillerene som representerer oppturen, men ikke elitefotballen. Og jeg har ikke noen tro på den samme prosessen, fordi spillere som blør for drakta er en sjelden vare disse dager, med gjennomprofesjonelle organisasjoner.

Når spillere med stort potensiale forsvinner fra klubben fordi ledelsen ikke *tror* de passer inn i den profesjonelle linja de har lagt opp til, da lurer jeg på om ledelsen skyter totalt over mål, og at de må forstå at de ikke forvalter Barca eller ManU!!!

Etter mitt syn er det flott at man har ambinsjoner om å etablere FFK i toppen av norsk fotball. Men IKKE FOR ENHVER PRIS! Man skal ikke gjøre dette ved å spiller drittfotball, ikke ved å skalte og valte med spillere, ikke ved å ha en uimotsigelig lederstil. Vi kan rett og slett ikke godta at viktige saker blir ofra på ambisjonenes alter!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 jul 05, 00:53
Helt enig i alt du skriver Asgeir, veldig bra innlegg syns jeg!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340