Tror en spissforsterkning hjelper på bitterheten
Det er vel det eneste som kan trøste oss supprtere, eller tar det nok tid å legge dette bak oss. Med en spissforsterkning med kvalitet er det eneste som kan redde skinne til Arve, hva synes dere andre
Ingenting burde kunne redde skinnet hans i det hele tatt!
En skikkelig spissforsterkning vil helt klart hjelpe, selv om personen Ringberg er det tyngste tapet.
Det antydes jo også at Wiig skal leies ut, fra noen, og hvis dette er tilfelle MÅ vi ha en spiss til.
Det antydes jo også at Wiig skal leies ut, fra noen, og hvis dette er tilfelle MÅ vi ha en spiss til.
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
hvis det viser seg at tåt er god nok for å spille fast, så har vi jo ikke færre spisser i høst enn i vår. og det er vel ikke mange minuttene wiig har fått spille lengst der fremme. syns det høres greit ut med et utlån på wiig jeg. trenger matching!
---------------------------
med ffk til champions league!
dette har blitt sakt:
Vi har ikke flere spillere på blokka, MEN skulle trener teamet komme med noen ønsker om forsterkninger så skal det opp til vurdering/ikke stå på midler til dette
Vi har ikke flere spillere på blokka, MEN skulle trener teamet komme med noen ønsker om forsterkninger så skal det opp til vurdering/ikke stå på midler til dette
Det har også blit sagt,
I tillegg til disse to spillerne sikret FFK seg Raymond Kvisvik tidligere i sommer. Mokkelbost sier at klubben fortsatt har noen prosjekter.
- Disse avhenger litt av om vi mister noen spillere, sier han.
I tillegg til disse to spillerne sikret FFK seg Raymond Kvisvik tidligere i sommer. Mokkelbost sier at klubben fortsatt har noen prosjekter.
- Disse avhenger litt av om vi mister noen spillere, sier han.
Nå har vi mistet Ringberg og Wiig er muligens på vei ut. Da er spillere på vei ut, og da skal det handles sier Arve, men han lurer oss trill rundt
Ja, jeg ser poenget, men både spilleren og mennesket Ringberg kan ikke erstattes. DET er poenget for meg, i hvert fall. Vi kan nok få en spiss til som scorer mål og vi kan juble for det, men vi får ikke en ny "Ringberg" av den grunn.
Fy f*en... :mad:
Fy f*en... :mad:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914