Husk meg
Brukernavn
Passord

Fått beskjed om lite spilletid....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 jul 05, 10:46
en del benkesliting og ikke tilbud om ny kontrakt....... Ringberg ville blitt lenger og utover nåværende kontrakt...... Slik behandler man en bæreblelke, kontunitetsbærer og FFKs beste spiller sammen med Bora og Simen........ Hva blir det neste?

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04

Lagt til: 15 jul 05, 10:51
Endret: 15 jul 05, 10:52
At de kommer til å kvitte seg med Risholt, han har også uttalt seg negativt om 4-5-1 og da åker det rett ut....
Ser ut som om det er slik det fungerer

Fotball dreier seg om å score flest mål ikke om å slippe inn minst.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 10:54
Jøss, han har virkelig blitt skvisa av klubben. Det blir veldig vanskelig å si nei til en kontrakt i Hamkam når han ikke engang har fått tilbud fra FFK.

Nå er jeg oppgitt: slik som ledelsen i FFK opptrer nå, fortjener ikke klubben Ringberg!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 15 jul 05, 11:11
FFK har da spilt mer 4-4-2 denne sesongen enn 4-5-1. Hamkam derimot spiller hovedsakelig 4-5-1.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 12:26
Vi har stort sett spilt 4-5-1 og ofte startet slik på hjemmebane og skiftet stil underveis. Markus er i tillegg tilbake på alle dødballer og jobber ellers utrettelig....... Kvisvik og Enerly på kantene, Brenne og Barkøy sentralt, Markus og Toth på topp haddejeg gledet meg til...

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 15 jul 05, 12:28
Vi har stort sett startet i 4-5-1, spilt ræva i 1. omgang og så skiftet til 4-4-2 i 2.

Kanskje på tide å ta et hint når det gjelder hva som funker og hva som ikke funker?

Jaja, så mye som jeg hater kamma så håper jeg Markus (dersom dette blir noe av) bøtter inn med mål der oppe. Det fortjener han.

patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04

Lagt til: 15 jul 05, 12:39
har spilt ræva i førsteomgang når vi har startet med 4-4-2 å.. støtt laget istedenfor å hets alle rundt det!! markus ville vekk etter sesongen, å detteer siste sjangse til å tjene penger på han. Bør ikke halshugge hele ledensen fordet? vi ligger trossalt midt på tabellen, å har et veeeldig sterkt høstlag. gled dere, å støtt HELE laget og HELE klubben istedenfor

Dalen

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 13:08
De spillerene som har vært negative til Drillo er hovedsakelig de som tidlig fikk beskjed om at de ikke ville få spilletid. ref Peters, Risholt osv.
Når man ikke blir kvitt disse spillerene, må man selge de som andre klubber vil ha.
Håkan hever heller en god lønn i FFK enn å gå til en klubb på lavere nivå, Det samme gjør Peters og Hornseth. Risholt var nærmest klar for Start, men de kjøpte Batty fra Viking i stedet.
Det har kommet tre nye spillere, unge talenter banker på døra og da er det klart at noen må gå.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 15 jul 05, 13:11
selvfølgelig, og da selger vi kapteinen..

dere som støtter dette salget kan umulig ha sett mange kamper i år. Markus går foran som et eksempel HVER gang han er på banen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 13:12
Selvfølgelig må noen gå og noen komme. Spm er hvem. Og dømmekraften til dem som bestemmer avgjør fremtiden til FFK.....

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 jul 05, 13:19
Spillere kommer og går, det gjør trenere og adm. personale også.
I dette tilfelle ønsket jeg heller at det var trener først & fremst som hadde gått.
Selge Kaptein og samlingspkt, forstå det den som vil.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 13:47
Forsøk nå å lese litt mellom linjene. Ringberg har vært et soleklart førstevalg på topp denne sesongen. Han får beskjed om at han vil få mindre spilletid av trenerteamet. Han går til Hamkam for ca 1 mill.

Jeg tolker det dit hen at om Ringberg ville fått mindre spilletid, så er det fordi man har/får bedre alternativer.

En ting er ganske sikkert. Trenerteamet og klubbledelsen har større oversikt over det store bildet enn brukerene av dette forumet. Jeg tror de også har større kunnskap om hva som skal til for å utvikle klubben og laget videre.

At supportere er uenig i spillersalg er ok. Men, mistillitserklæringer er etter min mening helt malplassert. Fint å vise Ringberg at man setter pris på ham. De som bruker energi på å vise mistillit til trenere og støtteapparat er velkommen til å finne seg en annen klubb å "støtte".

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 13:51
Opprinnelig postet av kanogvetalt
De som bruker energi på å vise mistillit til trenere og støtteapparat er velkommen til å finne seg en annen klubb å "støtte".

hvor kult er fotball hvis man ikke skal få lov til å ha egne meninger da? trenern vet best, er nok i de fleste tilfeller sant, men det er og blir tidenes kjipeste argument

med ffk til champions league!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 13:54
Opprinnelig postet av dracula
I dette tilfelle ønsket jeg heller at det var trener først & fremst som hadde gått.

Jeg forstår det så godt som bare det, men det gjør ikke at asken noe bedre...
Er fortsatt irritert over at de gjør det på denne måten, men det er fint lite annet jeg kan gjøre enn å sutre litt her inne...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 05, 13:55
Dummeste jeg har lest på lenge kanogvetalt........Hvis man kritiserer salg eller kjøp bør man finne seg en ny klubb...... Voksent skrevet....

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 jul 05, 13:58
Kanovetalt framstår som en tilhenger av det "sjølopplyste" Enevelde eller dikatoret. Et sted hvor alle meningsbrytninger bør knebles.

Sier heller som Voltaire, "Jeg er uenig, men vil forsvare din rett til å være uenig".

ikke første gang i fotballens sin historie av supportere har fått nok av eneveldige trenere/administratorer.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 15 jul 05, 14:01
Opprinnelig postet av kanogvetalt
En ting er ganske sikkert. Trenerteamet og klubbledelsen har større oversikt over det store bildet enn brukerene av dette forumet. Jeg tror de også har større kunnskap om hva som skal til for å utvikle klubben og laget videre.

alle er jo inneforstått med at trenere og ledelse har den fulle oversikten, men fotball handler nå engang om følelser, sterke følelser (ihvertfall i mitt tilfelle). Jeg liker ikke utviklingen i klubben, og da må jeg få lov til å uttrykke meg i et uoffisielt supporterforum (selvom jeg ikke er med på noe mistillitsforslag av den grunn).

jeg liker ikke drillo, har aldri gjort det, synes han er en sær type som har svært få resultater å vise til i klubbsammenheng, men han er nå vår hovedtrener og jeg håper selvfølgelig at han lykkes i klubben.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 15 jul 05, 14:02
Opprinnelig postet av dracula

Om du ikke vil kvitte deg med et samlingspunkt, hvorfor vil du kvitte deg med treneren da?

"Det enkle er å finne ut at noe er feil. Det vanskelige er å finne ut hvordan man kurerer det".

Engasjert hovedtribunist!

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 jul 05, 14:03
Akkurat som Drillo/Mokkelbost & co skviser ut spillere som tør å vise uenighet med spillestil etc, vil tydeligvis kanogvetalt gjøre det samme med supportere som ikke er enig med Mokkeldust og hans styre. Demokratisk!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 14:09
Opprinnelig postet av Julekake
Om du ikke vil kvitte deg med et samlingspunkt, hvorfor vil du kvitte deg med treneren da?

for å være ærlig, så tror jeg ikke treneren er det samme samlingspunktet i ffk for øyeblikket, som f. eks i start under tom burger eller i rbk under eggen.

med ffk til champions league!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914