Fått beskjed om lite spilletid....
Ser ut som om det er slik det fungerer
Fotball dreier seg om å score flest mål ikke om å slippe inn minst.
Nå er jeg oppgitt: slik som ledelsen i FFK opptrer nå, fortjener ikke klubben Ringberg!
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kanskje på tide å ta et hint når det gjelder hva som funker og hva som ikke funker?
Jaja, så mye som jeg hater kamma så håper jeg Markus (dersom dette blir noe av) bøtter inn med mål der oppe. Det fortjener han.
Dalen
Når man ikke blir kvitt disse spillerene, må man selge de som andre klubber vil ha.
Håkan hever heller en god lønn i FFK enn å gå til en klubb på lavere nivå, Det samme gjør Peters og Hornseth. Risholt var nærmest klar for Start, men de kjøpte Batty fra Viking i stedet.
Det har kommet tre nye spillere, unge talenter banker på døra og da er det klart at noen må gå.
dere som støtter dette salget kan umulig ha sett mange kamper i år. Markus går foran som et eksempel HVER gang han er på banen.
I dette tilfelle ønsket jeg heller at det var trener først & fremst som hadde gått.
Selge Kaptein og samlingspkt, forstå det den som vil.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg tolker det dit hen at om Ringberg ville fått mindre spilletid, så er det fordi man har/får bedre alternativer.
En ting er ganske sikkert. Trenerteamet og klubbledelsen har større oversikt over det store bildet enn brukerene av dette forumet. Jeg tror de også har større kunnskap om hva som skal til for å utvikle klubben og laget videre.
At supportere er uenig i spillersalg er ok. Men, mistillitserklæringer er etter min mening helt malplassert. Fint å vise Ringberg at man setter pris på ham. De som bruker energi på å vise mistillit til trenere og støtteapparat er velkommen til å finne seg en annen klubb å "støtte".
Opprinnelig postet av kanogvetalt
De som bruker energi på å vise mistillit til trenere og støtteapparat er velkommen til å finne seg en annen klubb å "støtte".
hvor kult er fotball hvis man ikke skal få lov til å ha egne meninger da? trenern vet best, er nok i de fleste tilfeller sant, men det er og blir tidenes kjipeste argument
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av dracula
Spillere kommer og går, det gjør trenere og adm. personale også.
I dette tilfelle ønsket jeg heller at det var trener først & fremst som hadde gått.
Jeg forstår det så godt som bare det, men det gjør ikke at asken noe bedre...
Er fortsatt irritert over at de gjør det på denne måten, men det er fint lite annet jeg kan gjøre enn å sutre litt her inne...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Sier heller som Voltaire, "Jeg er uenig, men vil forsvare din rett til å være uenig".
ikke første gang i fotballens sin historie av supportere har fått nok av eneveldige trenere/administratorer.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
En ting er ganske sikkert. Trenerteamet og klubbledelsen har større oversikt over det store bildet enn brukerene av dette forumet. Jeg tror de også har større kunnskap om hva som skal til for å utvikle klubben og laget videre.
alle er jo inneforstått med at trenere og ledelse har den fulle oversikten, men fotball handler nå engang om følelser, sterke følelser (ihvertfall i mitt tilfelle). Jeg liker ikke utviklingen i klubben, og da må jeg få lov til å uttrykke meg i et uoffisielt supporterforum (selvom jeg ikke er med på noe mistillitsforslag av den grunn).
jeg liker ikke drillo, har aldri gjort det, synes han er en sær type som har svært få resultater å vise til i klubbsammenheng, men han er nå vår hovedtrener og jeg håper selvfølgelig at han lykkes i klubben.
Opprinnelig postet av dracula
Spillere kommer og går, det gjør trenere og adm. personale også.
Om du ikke vil kvitte deg med et samlingspunkt, hvorfor vil du kvitte deg med treneren da?
"Det enkle er å finne ut at noe er feil. Det vanskelige er å finne ut hvordan man kurerer det".
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
Om du ikke vil kvitte deg med et samlingspunkt, hvorfor vil du kvitte deg med treneren da?
for å være ærlig, så tror jeg ikke treneren er det samme samlingspunktet i ffk for øyeblikket, som f. eks i start under tom burger eller i rbk under eggen.
med ffk til champions league!
må si det med små , små bokstaver men instendig.
d e t e r f o r s k j e l l på e t s a m l i n g s p u n k t i 3,5 å r o g
e n t r e n e r s o m h a r v i r k a i 8 mndr.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914