En oppfordring om besinnelse
Nå som det ser virkelig mørkt ut mht Ringberg vil jeg gjerne komme med en oppfordring om noe besinnelse:
Det er mye rykter om hva som egentlig har skjedd, det har vært startet kampanjer mot sentrale personer i FFK og vi har mistet den nest mest sentrale brikken til FFK’s opptur etter Eggen. Jeg er ikke så veldig glad i hverken Mokkelbost eller Drillo akkurat nå, men jeg vet egentlig ikke nok om hvorfor Ringberg forsvinner, derfor:
Vi trenger ikke mer kaos rundt klubben nå, la dette roe seg litt. Sannheten kommer allikevel frem en dag og dersom urett er begått mot Ringberg så kan vi heller reagere da. Men dersom vi har fått bra med penger for Ringberg, dersom Ringberg selv ønsket forandringer og at Toth og fex. Hoas blir en virkelig kjempeduo så blir disse trekkene geniale. Derfor er det best å ikke forhaste seg med å sende hatbrev på telefon og mail. La FFK få mest mulig arbeidsro nå foran den viktige høstsesongen. Det er mange spillere igjen som nå trenger positivitet for ny giv.
Men jeg skulle ønske at Drillo, Mokkelbost og Ringberg kunne kaste lys over saken via radio og en pressekonferanse. Det vi leser i FB er mye frem og tilbake og uklart.
Det er mye rykter om hva som egentlig har skjedd, det har vært startet kampanjer mot sentrale personer i FFK og vi har mistet den nest mest sentrale brikken til FFK’s opptur etter Eggen. Jeg er ikke så veldig glad i hverken Mokkelbost eller Drillo akkurat nå, men jeg vet egentlig ikke nok om hvorfor Ringberg forsvinner, derfor:
Vi trenger ikke mer kaos rundt klubben nå, la dette roe seg litt. Sannheten kommer allikevel frem en dag og dersom urett er begått mot Ringberg så kan vi heller reagere da. Men dersom vi har fått bra med penger for Ringberg, dersom Ringberg selv ønsket forandringer og at Toth og fex. Hoas blir en virkelig kjempeduo så blir disse trekkene geniale. Derfor er det best å ikke forhaste seg med å sende hatbrev på telefon og mail. La FFK få mest mulig arbeidsro nå foran den viktige høstsesongen. Det er mange spillere igjen som nå trenger positivitet for ny giv.
Men jeg skulle ønske at Drillo, Mokkelbost og Ringberg kunne kaste lys over saken via radio og en pressekonferanse. Det vi leser i FB er mye frem og tilbake og uklart.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Enig. Når det nå synes helt klart at Ringberg går så bør vi kanskje telle til 10 før vi skriver noe akkurat nå.
Det koka i blodårene i går, men i dag er det litt lettere...Hat-mail skal man være forsiktig med, så det ikke oppfattes som truende....
På tide å komme videre.
vi får møte opp mot enga og se på de nye i kampsituasjon.
Enga kommer vel hvertfall til å slå langt nå...(flo-passning)....:rolleyes:
På tide å komme videre.
vi får møte opp mot enga og se på de nye i kampsituasjon.
Enga kommer vel hvertfall til å slå langt nå...(flo-passning)....:rolleyes:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Kaos skapes.
Har vel egentlig vært klart at Drillo hele tiden har hatt Hoås som sin favoritt.
Derfor startet egentlig kaoset i Egil Olsen sitt hode. ( min mening)
Har vel egentlig vært klart at Drillo hele tiden har hatt Hoås som sin favoritt.
Derfor startet egentlig kaoset i Egil Olsen sitt hode. ( min mening)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914