Husk meg
Brukernavn
Passord

Mokkelbost ut kampanje

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 15 jul 05, 09:51
Opprinnelig postet av remtan

Jeg støtter også kritikk mot ham, i forhold til hans ansikt utad. For det er ELENDIG!

Det er vel kanskje også derfor jeg er kritisk til han. Jobber selv som leder, og har gjort det i en del år, og vet som du nevner at det er mye å gjøre internt. Men når mannen uttaler seg enten i media eller i "foredrag" til oss i PH eller andre, så kommmer det stort sett bare idiotoisk svada og generelt pisspreik. Det mener jeg viser en tendens rundt hans væremåte og lederstil, som ikke hører hjemme i en åpen og folkekjær klubb som FFK har vært kjent for å være. Det er en ting å være lukket ang. spillermøter, taktikk ol. en annen ting er å bygge opp en ny "Berlin-mur" rundt klubbhuset.

Man må som leder kunne tåle kritikk og motgang. At AM og Drillo reagerer påp spillernes utspill i media med å sette dem på benken eller selge dem så fort vinduet åpner viser igjen dårlig lederegenskaper.

Kom ikke å fortell meg at Markus Ringberg ble solgt fordi det var mye penger å tjene på han før sesongslutt. de pengene hadde klubben klart seg uten. Det hadde vært helt greit at man lot Markus gå til vinteren, men dette ble bare for dumt av AM og Drillo.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 15 jul 05, 09:56
Opprinnelig postet av Propellen

Jeg støtter også kritikk mot ham, i forhold til hans ansikt utad. For det er ELENDIG!

Det er vel kanskje også derfor jeg er kritisk til han. Jobber selv som leder, og har gjort det i en del år, og vet som du nevner at det er mye å gjøre internt. Men når mannen uttaler seg enten i media eller i "foredrag" til oss i PH eller andre, så kommmer det stort sett bare idiotoisk svada og generelt pisspreik. Det mener jeg viser en tendens rundt hans væremåte og lederstil, som ikke hører hjemme i en åpen og folkekjær klubb som FFK har vært kjent for å være. Det er en ting å være lukket ang. spillermøter, taktikk ol. en annen ting er å bygge opp en ny "Berlin-mur" rundt klubbhuset.

Man må som leder kunne tåle kritikk og motgang. At AM og Drillo reagerer påp spillernes utspill i media med å sette dem på benken eller selge dem så fort vinduet åpner viser igjen dårlig lederegenskaper.

Kom ikke å fortell meg at Markus Ringberg ble solgt fordi det var mye penger å tjene på han før sesongslutt. de pengene hadde klubben klart seg uten. Det hadde vært helt greit at man lot Markus gå til vinteren, men dette ble bare for dumt av AM og Drillo.

Vi er vel ikke uenig i sak, men form her. Jeg tror du krisemaksimerer. Men det er kanskje ønsket ditt. Tror ikke det er så ille at Drillo og Mokkelbost setter alle motstandere på benken.

At Ringberg vil gå er kjipt, trist og forferdelig. Men når nå engang er slik, så er det greit å selge nå, fremfor å beholde i 6 mnd. Tror bådeRingberg og klubben synes utfallet er greit, selvom jeg også er dypt uenig.

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 10:04
Tror ikke det er så ille at Drillo og Mokkelbost setter alle motstandere på benken.

Mener du å si at de bare skal sette ut alle på laget hvis de ikke er enig i hva som blir gjort. Det mener jeg er helt klart den største feilen de kan gjøre. De må kunne ta selvkritikk og kunne innrømme at de har gjort feil. Man kan ikke utvikle et lag og en klubb hvis man ikke tar lærdom av de feil man gjør.

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 jul 05, 10:06
Flott Remtan, her snakker virkelig "Diktatorerne".
Er det en slik klubb du vil FFK skal bli, "Diktatorenes lekegrind"??????

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 10:11
HAHAHA!!!!! den var god. Spøk til side, du kan ikke seriøst mene dette Remtan??

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 jul 05, 10:15
remtan: "Tror ikke det er så ille at Drillo og Mokkelbost setter alle motstanderne på benken"

Tror ikke han mente: "greit at Drillo og Mokkelbost...", men "Tror ikke det har gått så langt at Drillo og..."
Hvis dere forsto hva jeg mente ;)

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 12:50

Tror ikke det er så ille at Drillo og Mokkelbost setter alle motstandere på benken.

Nå er det jo opprprsstemning i byen og ryktene går om så mangt... Men det er nå litt rart da. Først får Peters beskjed om at han er med videre. Når han uttaler seg negativt i media får han beskjed om å finne seg ny klubb. Neste ut er Markus. Trives ikke med spillestilen, HamKam neste. Håkan S er vel heller ikke den som holder kjeft om ting. Var det derfor han plutselig ble skjøvet helt ut i kulda rett etter at Drillo kom? Som sagt, det blir jo bare spekulasjoner inntil vi får sannheten bak salget av Markus.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 jul 05, 14:14
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen.. nesten så jeg er flau over å være ffksupporter nå. (bare nesten..). så mye piss som blir skrevet her inne.. sett dere i sjefsstolen å prøv å gjøre jobben bedre selv..

Det er så jævli latterlig å preke om "se om du kan gjøre det bedre selv da vel". For faen, han idioten Mokkelbost skal lissom være utdanna for denne jobben da!!! Vi andre hadde kanskje ikke gjort jobben bedre totalt sett, men hadde han Mokkelbost hatt litt peiling om klubbens sjel hadde han ALDRI solgt Ringberg til en rival...

Si meg en positiv ting Mokkelbost har gjort i løpet av tiden i FFK? Å kom ikke med Kvisvik, han hadde kommet uansett. Syns det er på tide klubben innser at denne adm.dir stillingen er ubrukelig, hvertfall når de ansetter en ikompentent, arrgoant tulling som Mokkelbost

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914