Mokkelbost ut kampanje
Stikk kjeppen et visst sted!!!!:mad:
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Kunne fortsatt i en evighet...
dere er jo som jenter. uansett hva ledelsen gjør, er det galt.. dere vil gjerne ha masse nye spillere, men ingen skal ut...
ja, ringberg er god, og jeg og syns det er jævlig leit at han går.. men jeg har stor tro på at toth og co vil slå til og ringberg ville gått etter sesongen uansett.. ledelsen har faktisk økonomisk ansvar også...
jævla saueflokk!"!!
hva med å tenke litt mer langsiktig?
1: Dersom FFK hadde igjen begynt med 4-4-2. igjen.
2: Dersom han var blitt tilbud en "levelig" kontrakt.
Apropos Økonomi:
FFK har bedre økonomi enn H/K.
Skulle vært meget morsomt å vite hva FFK bruker på adm utgifter.
Tror mao at når det gjelder økonomi er stikkordet heller at H/K bruker de hovedsaklig mot spillerne.
Langsiktig tanke, la hvor var den når de ansatte DRillo!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen.. nesten så jeg er flau over å være ffksupporter nå. (bare nesten..). så mye piss som blir skrevet her inne.. sett dere i sjefsstolen å prøv å gjøre jobben bedre selv..
dere er jo som jenter. uansett hva ledelsen gjør, er det galt.. dere vil gjerne ha masse nye spillere, men ingen skal ut...
ja, ringberg er god, og jeg og syns det er jævlig leit at han går.. men jeg har stor tro på at toth og co vil slå til og ringberg ville gått etter sesongen uansett.. ledelsen har faktisk økonomisk ansvar også...
jævla saueflokk!"!!
Ja og dere Mannfolka skal bare sitte og nikke ja på at to mennesker odelegger det som ble skapt i siste 3-4 år. Alt åpenheten og varme klubben har stått for. Det er ingen som har klaget på spillerbytte før nå og hvis 75% av befolkninger mener det samme da vet jeg ikke hvem er hva husgutt. Se først på situasjonen før du begynner å kalle folk diverse navn . For en gang skyld så han vi noe å si å da skal vi f... meg stå på dette så lenge vi er så mange som mener likt. Og hvis du er så fornøyd med situasjonen jo ... ikke noe problem.. start ditt egent emne på forumet her og se hvor mye støtte du kommer til å få i denne saken ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
fy faen.. nesten så jeg er flau over å være ffksupporter nå. (bare nesten..). så mye piss som blir skrevet her inne.. sett dere i sjefsstolen å prøv å gjøre jobben bedre selv..
jævla saueflokk!"!!
HØR HØR!
Det er lov å være frustrert, men helt enig at det får være grenser.
Mener at det gikk en debatt om hvorvidt man ønsket en åpen eller lukket klubb, 99% gikk for lukket klubb. Propellen, kritiserer nå Arve for det motsatte.
Greit det er agurk tid, og det er tydligvis lite annet folk her inne kan få aggresjonen sin ut på.
Det er lov å være saklig.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
veien fra himmel til helvete er tydeligvis ikke så lang når man er supporter.
hva med å tenke litt mer langsiktig?
Fortell meg hva så snill hva mener du med langsiktig ??? har vi fått mer penger for Ringberg enn det Toth koster. Er Toth myyyeeee yngre enn Ringberg ? Er han prestert mer enn Ringberg ???
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
hva skjer hvis/når ffk gjør en knallhøst og havner over forventet posisjon? er mokkelbost og drillo like idioter da??
nei, dere tar sorgene på forskudd..
dere minner meg om amerikanske filmer der man MÅ finne en syndebukk for all pris.. mye lettere å utpeke syndebukk enn finne de reelle årsakene til problemet.. ffks svake kamper i det siste antar jeg har komplekse årsaker og ikke en enkelt person eller grunn
HamKam får kanskje 10-15 millioner mer i inntekt enn det de regnet med. Det gjør dem jo rustet til både å køpe og lønne spillere.
Klokan: Toth er vel Bosman spiller, får FFK 1 kr for Ringberg, ja så er Toth billigere. Tror også at Toth har lavere lønn enn Ringberg.
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Mener at du her pent å bedagelig dilter etter bjelle-sauen.
Men Ok Sauer er Ålrighte dyr de, bedre å være sau enn lemen.:rolleyes:
Lemenen vandrer jo rett fram den, følger flokken gjerne utfor stupet. (Skjønner)
:):rolleyes::cool:
Ber deg samtidig å konkretisere hva du mener AM har tilført FFK som er positivt.
jeg mener at mange var tilhenger at klubben skulle holde kortene litt tett i forhold knyttett til laget. Og det har de gjort. Jeg tolket at du kritiserer dette. Og er uenig, og tidligere debatter har vist at mange mener at klubben skal skjule krotene om dette. Bortsett fra sladder da, det vil alle vite :)
Jeg har ikke den minste peilig hva han er tilført som er positivt eller negativt. Mao har ikke grunnlag for å si at han har gjort en usedvandlig god eller dårlig jobb. MEN: Mokkelbost jobb er å være leder for en virksomhet. Og jeg tror det er internt i denne virksomheten han har brukt mye tid. Om Mokkelbost har brukt én uke på medarbeidersamtaler emd alle ansatte, er det hverken noe vi har noe med, eller noe vi vil se.
Poenget mitt er at han nok jobber mye internt. og mye å ta tak i.
Jeg støtter også kritikk mot ham, i forhold til hans ansikt utad. For det er ELENDIG!
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
mesteparten av kritikken blir for lettvint. mao, folk uttaler seg om mye de ikke har peiling på.. jeg la vær å uttale meg jeg...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914