Husk meg
Brukernavn
Passord

Med tungt hjerte lar jeg ham gå

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 jul 05, 00:26
Det er noe som ikke stemmer i denne artikkelen

Drillo understreker at Markus Ringberg fremdeles er god nok for FFK, men at helhetsvurderingen førte til salg.


Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 05, 00:32
Hvorfor har Drillo så sansen for Øyvind Hoås? Sier at han er bedre enn Ringberg på sitt beste. Syns ikke han kan sammenlignes med Markus.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 jul 05, 00:33
Nei, dette er tull fra ende til annen. Rart å presisere at det ikke er en personkonflikt også.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


aendrzn

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 okt 04
Innlegg: 9

Lagt til: 15 jul 05, 00:36
Markus Ringberg er og blir en FFK`er i våres hjerter!!! Han er en mye bedre og da mener jeg bedre fotball spiller enn f.eks. Øyvind Hoås!!! Stadion kommer ikke til å bli den samme uten Ringberg :(

---------------------------

fredrikstad er best!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 15 jul 05, 00:38
For noe tullprat. Talenter kan de prøve når plassen er sikret.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 jul 05, 00:39
Det er desverre mye som ikke stemmer i FFK om dagen. Synes dette er pisspreik fra ende til annen!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 jul 05, 00:42
Markus er 29 år!!!!

FFK har fölgende spiller som er eldre:

- Steinar Sörlie = 30
- Bora Zivkovich = 29
- Pål Andre Czwartek = 29
- Roger Helland = 32
- Dagfinn Enerly = 32
- Raymond Kvisvik = 30
- Mihály Tóth = 30

Betyr dette at disse spillerne også er for gamle?

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 15 jul 05, 01:05
Endret: 15 jul 05, 01:06
Jeg husker den dagen da jeg skjønte at nå kom trenden til å snu, nå kom FFK endelig til å rykke opp fra 2.div-sumpa. Det var den dagen jeg første gang så Markus Ringberg! Husker ikke helt dato`n, men det var i en eller annen treningskamp i østfoldhallen. Makan til spilleforståelse hadde jeg ældri sett i en Fredrikstadspiller! Han gjorde alltid riktige valg, han vant dueller og han gjorde medspillerne sine gode gjennom oppofrelse og blikk for spillet!

Siden den dagen har Markus Ringberg vært favorittspilleren min i FFK. Og om klubben velger å kvitte seg med Markus, så vil det for meg bety at den beste FFK-perioden jeg noen gang har opplevd er slutt. Den hvor Eggen og Ringberg skulle føre FFK til gamle høyder. Håper aldri FFK selger Markus og at han blir her i byen for godt! FFK trenger Markus Ringberg i mange år fremover.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340