Med tungt hjerte lar jeg ham gå
Det er noe som ikke stemmer i denne artikkelen
Drillo understreker at Markus Ringberg fremdeles er god nok for FFK, men at helhetsvurderingen førte til salg.
Drillo understreker at Markus Ringberg fremdeles er god nok for FFK, men at helhetsvurderingen førte til salg.
Hvorfor har Drillo så sansen for Øyvind Hoås? Sier at han er bedre enn Ringberg på sitt beste. Syns ikke han kan sammenlignes med Markus.
Nei, dette er tull fra ende til annen. Rart å presisere at det ikke er en personkonflikt også.
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Markus Ringberg er og blir en FFK`er i våres hjerter!!! Han er en mye bedre og da mener jeg bedre fotball spiller enn f.eks. Øyvind Hoås!!! Stadion kommer ikke til å bli den samme uten Ringberg :(
fredrikstad er best!!!!
For noe tullprat. Talenter kan de prøve når plassen er sikret.
Det er desverre mye som ikke stemmer i FFK om dagen. Synes dette er pisspreik fra ende til annen!
Markus er 29 år!!!!
FFK har fölgende spiller som er eldre:
- Steinar Sörlie = 30
- Bora Zivkovich = 29
- Pål Andre Czwartek = 29
- Roger Helland = 32
- Dagfinn Enerly = 32
- Raymond Kvisvik = 30
- Mihály Tóth = 30
Betyr dette at disse spillerne også er for gamle?
FFK har fölgende spiller som er eldre:
- Steinar Sörlie = 30
- Bora Zivkovich = 29
- Pål Andre Czwartek = 29
- Roger Helland = 32
- Dagfinn Enerly = 32
- Raymond Kvisvik = 30
- Mihály Tóth = 30
Betyr dette at disse spillerne også er for gamle?
Jeg husker den dagen da jeg skjønte at nå kom trenden til å snu, nå kom FFK endelig til å rykke opp fra 2.div-sumpa. Det var den dagen jeg første gang så Markus Ringberg! Husker ikke helt dato`n, men det var i en eller annen treningskamp i østfoldhallen. Makan til spilleforståelse hadde jeg ældri sett i en Fredrikstadspiller! Han gjorde alltid riktige valg, han vant dueller og han gjorde medspillerne sine gode gjennom oppofrelse og blikk for spillet!
Siden den dagen har Markus Ringberg vært favorittspilleren min i FFK. Og om klubben velger å kvitte seg med Markus, så vil det for meg bety at den beste FFK-perioden jeg noen gang har opplevd er slutt. Den hvor Eggen og Ringberg skulle føre FFK til gamle høyder. Håper aldri FFK selger Markus og at han blir her i byen for godt! FFK trenger Markus Ringberg i mange år fremover.
Siden den dagen har Markus Ringberg vært favorittspilleren min i FFK. Og om klubben velger å kvitte seg med Markus, så vil det for meg bety at den beste FFK-perioden jeg noen gang har opplevd er slutt. Den hvor Eggen og Ringberg skulle føre FFK til gamle høyder. Håper aldri FFK selger Markus og at han blir her i byen for godt! FFK trenger Markus Ringberg i mange år fremover.
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914