Drillo vil satse på andre!
Ringberg
sier at Drillo vil begynne å satse på andre nå, og at han frykter å bli vraket!
sier at Drillo vil begynne å satse på andre nå, og at han frykter å bli vraket!
---------------------------
FFK til Royal League
- Sjøl om jeg skulle velge å gå til Ham-Kam, vil hjertet mitt fortsatt banke for Fredrikstad.
:)
:)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Det er jo akkurat det samme Kvisvik følte for Brann
Dette kan sees på forskjellige måter, men egentlig er dette positivt.
En klubb må alltid være i utvikling og tenke nye veier.
Greit at hjerte banker mer for enkelte spille enn andre, men det er viktig vi kan se videre og tenke nytt.
En klubb må alltid være i utvikling og tenke nye veier.
Greit at hjerte banker mer for enkelte spille enn andre, men det er viktig vi kan se videre og tenke nytt.
..::FFK::..
Jeg kommer til å juble for en ham-kam spiller på stadion. Jeg gremmes!!!
småfeigt, å ikke bli og kjempe for plassen...
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg kommer til å juble for en ham-kam spiller på stadion. Jeg gremmes!!!
Jeg tror Markus gjerne ville blitt og kjempet for plassen, men at han har blitt skviset ut av Drillo, Mokkeldust og FFK-styret
Ringberg uttaler vel egentlig at han ikke passer inn i Drillo systemet.
Dvs at Drillo satser fortsatt på 4-5-1.
Dvs at Drillo satser fortsatt på 4-5-1.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Det ikke jeg skjønner er at drillo ikke ser at FFK er MYE bedre i 442 enn 451. Trodde den kællen hadde peiling jeg, men jeg har tydeligvis bedre peil.........
Den mannen er bare altfor stå til å innrømme at hans kjære 4-5-1 ikke nødvendigvis alltid er det beste...
Du kan være sikker på at dersom han hadde ledet det brasilianske landslaget i kamp mot San Marino, hadde de lagt seg bakpå i 4-5-1 :rolleyes:
Du kan være sikker på at dersom han hadde ledet det brasilianske landslaget i kamp mot San Marino, hadde de lagt seg bakpå i 4-5-1 :rolleyes:
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Den mannen er bare altfor stå til å innrømme at hans kjære 4-5-1 ikke nødvendigvis alltid er det beste...
Første gang i dag jeg tar ledelsen i forsvar: Jeg mener at drillos fotballfilosofi ikke handler om å legge seg bakpå i det hele tatt. Laget skal kjapt fram og presset begynner gjerne høyt oppe. Har ihvertfall gjort det i det siste. Er også uenig i at 4-5-1 er nødt til å være så defensivt.
Orker ikke en spillestil-debatt nå da. Skal legge meg og grine litt før jeg sovner.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914